Spelrum
Giraffen26
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
13
Inloggade39
Mobilspel
Pågående21 400

Forumkategorier

Användare Inlägg  
numsan2010-12-27 16:53
Antal inlägg: 6327

Van Gogh ska ju ha varit galen och skurit av sitt öra, men jag läste någonstans att det troligtvis inte var så utan det var en polare som skar av hans öra och vincent var schysst och försvarade honom. Det fick honom att hamna på psyket på köpet.. Det tyder ju på en stor lojalitet, så honom får jag nog gifta mig med och hoppas på att den storyn är den som stämmer och att han därmed inte var så tokig som man kan tro..
Sen ligger jag nog med Picasso som jag har för mig har ett rykte om sig att ha varit kvinnorkarl.. Då får dessvärre Dali gå döden till mötes, även om det nog är hans konst jag uppskattar mest av de tre..

Birk Borkason, Skorpan Lejonhjärta, Mio (min Mio)

lillsyrran_ - Ej medlem längre2010-12-27 23:51
Antal inlägg: 1377

Ujuj.
Mio gifter jag mig med. Birk ligger jag med och Skorpan hamnar uppe i en annan dimension.

Gudrun Schyman, Paolo Roberto, Paul Walker

numsan2010-12-27 23:55

Jag gifter mig med fantastiska Gudrun Schyman, vi kan säkerligen ha intressanta diskussioner om det mesta. =) Ligger med Paul Walker som är riktigt het. Därmed dödar jag Paolo. Han kanske inte riktigt förtjänar att dö, men jag tycker inte att han verkar helt sympatisk..

Pocahontas, Ariel, Snövit

Codex - Ej medlem längre2010-12-28 00:32
Antal inlägg: 3137

Gifter mig med Pocahontas för att få bli ett med naturen, Ligger med Ariel...hm... ja det kan ju gå. Tyvärr får Snövit dö, men det var ju ment så, och jag är lite av en elak häxa.

Arne Weise, Britt Ekland, Peps Persson

lillsyrran_ - Ej medlem längre2010-12-28 00:40

Peps ligger jag med.
Britt gifter jag mig med - kan bli upplevelserikt.
Weise flyttar upp sig till högre dimensioner.

Lasse Åberg, Ernst K, Paris Hilton

numsan2010-12-28 00:48

Gifter mig lätt med Ernst!! Han är skithet och dessutom fixig.. Sen blir det lite svårare. Vill ju egentligen inte ligga med Lasse, men definitivt inte döda honom. Paris skulle jag absolut kunna döda, men har hellre sex med henne än Lasse. Alla dessa beslut. Men Paris får dö. Och så ligger jag med Lasse som tack för allt han givit svensk kultur.

Nigella Lawson, Tina Nordström, Leila Lindholm

Codex - Ej medlem längre2010-12-28 11:38

men numsan, tacksamhets sex...... :-)

Nigella gifter jag mig självklart med, hon är mysig.
De andra två skulle faktiskt båda få gå hädan, men jag låter Tina få göra en rejäl julsnaps så vi hamnar i säng, och så får Leila börja koka begravningsmaten.

Carolina Klüft, Ingemar Stenmark, Zlatan

lillsyrran_ - Ej medlem längre2010-12-28 12:14

Gärna en angenäm upplevelse med Zlatan - hoppas att han kan fixa det.
Klûft och Stenmark är däremot båda lika svåra på sitt sätt. Bli gift med en gubbe, eller en torris (fördom?) som Klûft?
Hm...får ändå bli Stenmark, fast med ganska mycket blää för fåordig norrlänning, men han kanske har ett djup nånstans. Vore kul och försöka få fram det.
Så Kluft kolar vippen.

Adam Tensta, Barbra Streisand, Alexander Bard

Codex - Ej medlem längre2010-12-28 15:15

Ligger med Adam, det blir nog rätt trevligt! Barbra får döden dö, synd för henne men det är väl på tiden.
Alexander gifter jag mig med och hoppas på ett öppet förhållande.

Karlsson på taket, Reinfeldt, Laila Bagge

lillsyrran_ - Ej medlem längre2010-12-28 15:39

Fniss Codex. :)

Och nuu jäklar. :) Trodde aldrig att
<---denna
Moderat-ogillare skulle kunna gifta sig med Reinfeldt, men det är faktiskt precis vad jag tänker göra.
Faktum är att jag avskyr hans äckelpäckel politk, men måste dessvärre ändå ledset erkänna att den snubben har pondus, klara, kloka ögon och ett lugn och en stabilitet som tilltalar mig (faen att jag tvunget alltid ska vara så rättvis och ärlig, men alternativen är helt uteslutna dessvärre - men visst hade det suttit fint att få hävda att R är genomrutten ;).

Karlsson På Taket får ligga med mig och Laila Bagge vinkar jag adjö till.

Sacha Baron Cohen, Lindsay Lohan, Stanley Tucci

Savi2010-12-28 18:39
Antal inlägg: 1176

Sacha Ligga med,det räcker med ett ligg sen kan jag fullkomligt total-ignorera honom

Lohan Döda för hon är så jävla jobbig,hon gör allt för lite uppmärksamhet och jag är så trött på hennes stil

Stanley gifta mig med,han är lite småhunk sådär =)

Jay Smith , Danny (i EMD) , Batzar Von Platen

SecondChance2010-12-28 19:18
Antal inlägg: 511

Gifter mig med Jay, ligger med Danny och eftersom Baltzar redan är död så är det ju enkelt ;)

Johnny Rotten, Dustin Hoffman, Marilyn Monroe

numsan2010-12-28 20:33

Ojojoj, sjukt svårt!
Jag gillar dem alla tre som attsingen, och spontant tänkte jag att jag skulle gifta mig med Marilyn, men sen kom jag på att hon nog var otroligt besvärlig att leva med. Extremt sexig är hon ju däremot så jag ligger med henne istället. Sen är det lite som ett lotteri. Sex Pistols eller Mandomsprovet och Dinding Neverland och grejer.. Hmm.. Näe jag gifter mig nog med Dustin Hoffman trots allt, även om det är ett ångestladdat beslut. Och jag är väldigt ledsen att säga det Johnny Rotten, men då är du den som för dö. På ett vackert och värdigt sätt såklart.

Johan T Karlsson (Familjen), Adam Olenius (Shout Out Louds), Martin Elisson (Hästpojken, Bad Cash Quartet)

mjf2010-12-28 23:01
Antal inlägg: 1094

Den enda jag kan tänka mig att gifta mig med är Martin E. Adam O är sexig, så det får bli ett ligg. Tyvärr stryker alltså Johan T Karlsson med när jag är i farten.

Pippi Långstrump, Barbapapa, Mumintrollet

SecondChance2010-12-28 23:11
Antal inlägg: 511

Jisses vilken trio... Var livrädd för Mumintrollet som liten så han dör tveklöst. Sen får det bli att jag ligger med Pippi och gifter mig med Barbapappa.

Jack Sparrow, Rocky Balboa, Lara Croft

lillsyrran_ - Ej medlem längre2010-12-28 23:35

Ååh, det är fint med muckler, så Rocky ligger jag med.
Jack S blir jag gift med, och Lara C säger jag byebye till.

Ranelid, Dalai Lama, Peter Eriksson

Codex - Ej medlem längre2010-12-29 13:53

Detta blev mycket svårt. Jag är ju en sann miljöpartist, men har alltid haft väldigt svårt för Peter Eriksson. Aldrig i livet att jag skulle gifta mig med honom, än minde ha sex och då återstår ju bara att döda honom. Ranelid är ju inte direkt någon man tänder på, men jag vill ju gifta mig med Dalai Lama så det får väl bli torrsex med Ranelid ändå.

Ozzy, Maud Olofsson, Pernilla Wahlgren

numsan2010-12-30 15:01

Jag känner inte direkt någon längtan efter att ligga eller gifta mig med någon av dem, men jag väljer nog att döda Ozzy. Hade definitivt inte velat ligga med honom och skulle nog inte stå ut med honom i längden. Pernilla är lite för käck.. Så jag ligger med henne. Och så gifter jag mig med Maud då.

Hanna Fahl, Andres Lokko, Fredrik Strage

Codex - Ej medlem längre2011-01-02 15:58

Andres Lokko ligger jag med, han är ganska sexig. Sedan tror jag att jag gifter mig med Strage och dödar Hanna. Det skulle lika gärna kunnat vart tvärt om...

Johann sebastian Bach, Johan Glans, Johan Palm

lillsyrran_ - Ej medlem längre2011-01-02 16:33

Men ÅH! KLART jag gifter mig med min stora favvis, Bach.
Glans hoppas jag få en strålande upplevelse med, och Palm, sorry, du får åka uppåt och bekanta dig med andra dimensioner.

Tarzan, Karl Dyall, Per Holknekt

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?