Spelrum
Giraffen | 63 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 4 |
Grisen Böjningslistan | 32 |
Inloggade | 99 |
Mobilspel
Pågående | 21 424 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Maja G | 2011-10-10 22:03 | |
![]() | Min bästa skatt är mina underbara grabbar och att vi ofta och gärna flabbar Bestämmer inte du själv vad du ska köpa.. eller är det så att räkningarna får pengarna att löpa? | |
morsans syrr | 2011-10-10 22:18 | |
![]() | Ack ja, pengarna de rinner Jag ingen lösning finner... Vintern nalkas nu, gillar du den? Hur tänker du? | |
Letitgo | 2011-10-11 08:44 | |
![]() | Jag älskar vintern men där jag är nu är det än långt kvar, fast precis innan första advent ska ni veta att jag mot Sverige far. Då blir det julemys i stora mått, men just här är solen varm och vattnet är blått. När du ska sova och vill varva ner, sitter du vid datorn eller vill du hellre se vad som i boken sker? | |
Minobe | 2011-10-11 11:51 | |
![]() | I bokens värld Herrar Sparre/Brahe och Kungens flärd Jag känner att jag blir lärd Historia är för mig ett intresse Spännande när berättaren kommer i sitt ässe Men inte lätt att sova då har du tips på varfrån sömnen få? | |
earthfaerie | 2011-10-11 18:54 | |
![]() | Jag är en mästare på att sova, men några bra tips har jag inte kan jag lova! Kanske lite varm mjölk borde fungera, Då behöver du inte fundera något mera! Vad lyssnar du helst på för musik? Rock, jazz, eller kanske din egen akustik? | |
Kluddis | 2011-10-11 19:25 | |
![]() | Det som brukar funka är min egen akustik Konstigt nog flyr dem alla från min lyrik Vinter,vår,sommar,höst vilken årstid gör att det bankar i ditt bröst? | |
Letitgo | 2011-10-12 06:48 | |
![]() | Vinter och sommar, jag kan inte välja en. Sommarn är skön och vintern är allt mysig sen. Om du en gång i veckan måste göra samma sak varenda gång, skulle du då välja dans, teater eller sång? | |
earthfaerie | 2011-10-12 10:10 | |
![]() | Att dansa är min stora passion här i livet, Så att välja dans tar jag för givet. Om du skulle få en hälsning någon gång, Skulle du då föredra det som brev, mail, eller en egenskriven sång? | |
Maja G | 2011-10-12 10:28 | |
![]() | jag gillar att få brev i lådan eller en hälsning,en glad sådan? Vad är din akilleshäl för en sådan har du väl? | |
Minobe | 2011-10-12 11:28 | |
![]() | Då må jag svara ärligt här Att jag har en son som ej har mig så kär Den är för mig en väldigt stor vånda Men - kanhända sen, han ringer en helt vanlig Månda Inte gråta över det, Känner du nån bra poet? | |
MTM74 | 2011-10-12 12:35 | |
![]() | En fantastisk poet som bor långt bort, snygg å het, precis min sort. Livet är en stor gåta, finns det något du aldrig skulle förlåta? | |
Resurrection - Ej medlem längre | 2011-10-12 13:01 | |
![]() | vet inte riktigt, den frågan var svår hittills har tiden läkt alla mina sår även om det sällan är det man spontant vill gillar jag tanken på att vända andra kinden till nu vill jag ha en utförlig analys: hur vill du helst ha ditt fredagsmys? | |
MTM74 | 2011-10-12 13:15 | |
![]() | Har många svar på denna fråga, men gärna med en som kan tända min låga. Varannan fredag jag myser och är, med mina flickor som är mig mest kär. Nu när julen närmar sej, finns det något du önskar dej? | |
Resurrection - Ej medlem längre | 2011-10-13 00:27 | |
![]() | fred på jorden och sånt där tjafs är ju trevligt i och för sig, men för en gångs skull ska jag vara självisk och bara tänka på mig det vore trevligt med lite kärlek me'ns man fortfarande är viril, så ge mig ett hårt paket med en båge och målsökande amorpil smaken är som baken, ingen männ'ska är den andra lik ligger ditt hjärta till höger eller vänster när det gäller politik? | |
Minobe | 2011-10-13 11:16 | |
![]() | Tycker om de röda men Juholt tänker jag icke föda Fy f*n för folk som ljuger Vad är det värsta för dig som suger? | |
Maja G | 2011-10-15 16:39 | |
![]() | Tycker faktiskt precis som du att ljuga,det är fruktansvärt ju Brukar du sminka dig till vardags och till fest eller är du som jag, bara lite mascara o puder mest? | |
fruklassiker | 2011-10-15 17:11 | |
![]() | Inget puder eller mascara för mig, men jag är duktig på att sminka tex dig! Vad ska du göra till kvällen? Gå på några roliga ställen? | |
Maja G | 2011-10-15 17:22 | |
![]() | jag ska på fest hos en tjejkompis god mat och gott vin: mycket fniss:) Tycker du om rött eller vitt vin eller får du av dessa en konstig min? | |
Minobe | 2011-10-15 18:54 | |
![]() | Jag dricker båd rött o vitt gärna likör och Akvavitt Men fulla personer jag icke gilla tycker mest de om krimskrams dilla Vin till maten är för mig en fest När senast träffa du en präst? | |
Maja G | 2011-10-16 09:27 | |
![]() | Det var ett tag sedan jag träffade prälle I somras i Uppsala var det nog, vi tog från domkyrkan sälle Har du en riktig bästis som du berättar allt för allt du har varit med om,dina innersta tankar, allt du gör? | |