Spelrum
Giraffen | 18 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 11 |
Inloggade | 29 |
Mobilspel
Pågående | 21 400 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2011-01-10 17:20 | |
Adios Mia. Galenskaparna blir jag gift med. Bara för att bli riktigt omhändertagen och bortskämt. - För det är vad dom ska få göra, ta hand om mig. Och Bellman och jag ska...hohhoo. Mozart, Björn Afzelius, Gladys del Pilar. | ||
SecondChance | 2011-01-10 18:38 | |
Gifter mig med Björn, skulle kanske kunna funka, ligger med Mozart, han verkar ha varit en rätt lattjo kille - om man kunde välja tillfälle - och dödar Gladys. Phil Collins, Madonna, Anni-Frid Lyngstad | ||
Codex - Ej medlem längre | 2011-01-19 00:40 | |
Oh, denna ljuva tråd. Phil och jag går pensionen till mötes, efter jag har tagit Madonna på tuttarna och styckmördat Anni-Frid. Albert Camus, Marie Curie, Vargas Llosa | ||
LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-19 03:32 | |
Jag gifter mig med Marie eftersom hennes arbete ändå leder henne i döden snart och jag då får ärva. Jag ligger med Llosa. Hans sydamerikanska temperament kan ju inte vara helt fel i det läget, menar jag. Camus är för ångestfylld för att jag ska klara annat än att fimpa honom. Pol Pot, Mahatma Gandhi och Katarina av Medici | ||
Racer23 | 2011-01-19 11:03 | |
De enda som gick säkra för Pol Pot, var familjen, så det verkar säkrast gifta sig med honom. Allt Mahatma Ghandi var väl att ligga och sitta, så ligga med honom, känns invant; dessutom tar han lite plats i sängen... Sorry, Katarina, men järnhandsstyret och alla felaktiga beslut, inklusive massakern på hugenotter - It's the end of the line for You! | ||
numsan | 2011-01-19 14:09 | |
Men nya då? =) | ||
lilwayne | 2011-01-19 16:56 | |
nu förstör ni leken era galningar! Skavlan, Loket, Jessica biel :S | ||
pichipichi - Ej medlem längre | 2011-01-19 17:04 | |
Gifter mig helt klart med Skavlan. Tar ett förfärligt mardrömsligg med slem-Loket och Jessica kolar. Carl-Philip, Silvia, Lena PH | ||
numsan | 2011-01-19 19:43 | |
Gifter mig definitivt med prinsen. Han är ganska het trots allt och har gott om pengar. ;) Sen blir det svårare. Skulle helst slippa liga med någon av de kvarvarande men jag ligger med Lena och dödar Silvia så att hon slipper stå ut med kungens otrohetsskandaler längre.. Robinson Robban, Robinson Martin, Robinson Emma | ||
LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-19 20:18 | |
Robban skulle driva mig till vansinne direkt, så han måste gå hädan. Emma får bli ett snabbligg för att se vad hypen kring henne är. Marin verkar trots allt tidigare mediafrieri vara en jordnära och vettig person så honom kan jag nog stå ut med att vara gift med. Per Morberg - Earl James Jones - Abraham Lincoln | ||
Racer23 | 2011-01-20 01:01 | |
Perre Morberg, med svetten slängande i hårtestarna över maten, får offras, på bål - Good riddance! Earl James Jones, skådis som fyllde 80 häromdagen, är väl kall nog för att ligga med, en gång max Abraham Lincoln - founding father - first ladies/spouses brukar klara sig bra, Marriage! | ||
Tinna | 2011-01-20 01:02 | |
Morberg dödar jag. :O Lincoln gifter jag mig med. Och Earl James Jones hoppar jag i säng med. "Who's your father.. " ;) Knatte, Fnatte, Tjatte. | ||
Tinna | 2011-01-20 01:03 | |
Haha, too slow.. ;P Dock skrev inte Racer några nya, så ta mina förslag. ^^ | ||
Racer23 | 2011-01-20 01:08 | |
jaja, win some, lose some... Knatte, känns lite peddigt, så det får bli mors där Fnatte låter kul att ligga med, sängspännande Tjatte, är ju definitionen på ett äktenskap, hänger med på den, iaf idsag Ebba Witt-Brattström, Ulf Brunnberg och Karin Boye | ||
LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-20 01:11 | |
Jag ligger med Uffe en gång. Han får ha en påse över huvudet. Jag gifter mig med Ebba. Schysst med lite intellektuell stimulans. Karin Boye var för svart för mitt tycke, så hon går bort i tragiska omständigheter. Modesty Blaise - Lara Croft - Tarzan | ||
numsan | 2011-01-20 01:16 | |
Gifter mig utan tvekan med Modesty - världens coolaste kvinna!! Ligger med Tarzan som jag förväntar mig är lite djurisk sådär och dödar Lara.. Peter Jöback, Måns Zelmerlöf och Martin Stenmarck | ||
Tinna | 2011-01-20 01:16 | |
Gifter mig med M.B. Kan bli intressant. :) Tarzan stryker med och Lara Croft hoppar jag i säng med. ;) William Petersen (CSI), David Caruso (CSI Miami), Gary Sinise (CSI NY) | ||
Tinna | 2011-01-20 01:16 | |
Bah.. Too slow igen. :S | ||
Tinna | 2011-01-20 01:18 | |
Jöback gifter jag mig med. Han har fina ögon. ^^ Zelmerlöw hoppar jag nog i säng med, och Stenmark får tyvärr stryka med. :P William Petersen (CSI), David Caruso (CSI Miami), Gary Sinise (CSI NY) | ||
Tinna | 2011-01-20 01:18 | |
Zelmerlöf* | ||