Spelrum
Giraffen | 54 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 4 |
Grisen Böjningslistan | 38 |
Inloggade | 96 |
Mobilspel
Pågående | 21 424 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ricki76 - Ej medlem längre | 2011-10-21 13:38 | |
![]() | Jag tycker att fjällen är jätte kul Har aldrig haft så mycket ful Vad tycker du om rena lakan? när man på nyår, har nyårs vakan | |
FailTwice - Ej medlem längre | 2011-10-21 17:38 | |
![]() | När nattens mörker och dess skuggor kryper tätt inpå, där tankar flödar och nostalgin bränns. När nästan hela landet sover och man är ensam om att förstå, det är stunden jag lever för och som känns.. | |
Minobe | 2011-10-21 18:55 | |
![]() | På natten kommer tankar om det mesta jag är ju inte som de flesta jag njuter av mörker och ensamhet konstiga tankar som ingen vet undrar hur det vore att äga en get? | |
sessan2011 - Ej medlem längre | 2011-10-21 23:01 | |
![]() | Fotografera, det gör jag gärna mera :) | |
zezzo - Ej medlem längre | 2011-10-22 00:39 | |
![]() | Ja, det vore kul med en gullig get ingen stor och fet utan en liten och kvick i gott skick Fotograferar gör jag ganska ofta är ju ett skönt sätt att softa sakta strosa omkring och se på saker och ting. Säg mig, är du mest en bokälskare eller mer än musiklyssnare? | |
Maja G | 2011-10-22 13:26 | |
![]() | Jag gillar att sjunka in i en bra bok gärna något som gör mig klok Lyssnar även på musik och då gärna 50-60 talsrock ibland blir det även annat,och då med andra,alltså i flock:) Håller du dig helst på kvällarna inomhus eller är du ute och håller på med bus? | |
Minobe | 2011-10-24 17:27 | |
![]() | Jag gör inget bus Håller mig hemma, tyst som en mus har sorg efter mor o far som gett mig glädje i många dar Tiden går o läker alla sår, hur är det, har du bra hår? | |
Maja G | 2011-10-24 17:39 | |
![]() | Nja, mitt hår är mjukt o typiskt nordiskt ibland är jag så arg på det, blicken blir nästan mordiskt Jag ska snart ut o resa,faktiskt om några timmar har resfeber, lider du av detta ( hittar inget ord som på feber rimmar)? | |
Prärieklocka | 2011-10-24 18:23 | |
![]() | Ja, jag kan bli pirrig och om resan vill jag bara snacka, länge kan jag hålla på att förbereda, fixa, packa. Vad tycker du om att det ganska snart är jul, är det jobbigt, mysigt, tråkigt eller kul? | |
Maja G | 2011-10-24 18:28 | |
![]() | jag ser fram emot årets jul är ledig alla helger numera,det är kul Har du köpt några julklappar ännu eller väntar du till sista dagen innan,ju? | |
Prärieklocka | 2011-10-24 19:48 | |
![]() | I år kommer jag nog shoppa utan att trängas mitt på dagen, jag är ju ledig med en dotter jag haft i magen. Om du skulle skriva en bok, vad skulle den handla om då, något som du upplevt eller vill du hitta på? | |
Minobe | 2011-10-25 19:12 | |
![]() | Jag har skrivit tre böcker hihi 2 är självbiografi Den 3e som handlar o Karin och en gård och ett spöke Men åt det kan man bara le den 4e ligger klar för tryckning - fårse när jag den får utge En bra Julklapp kan det va Vad mest i klapp vill du ha? | |
Letitgo | 2011-10-26 06:11 | |
![]() | Mitt svar må låta kliche, men det är faktiskt så det e. Den bästa klappen jag nu kan komma på, är att umgås med dem jag vill träffa då. Man säger borta bra men hemma bäst, vilka människor saknar du mest? | |
Prärieklocka | 2011-10-26 13:11 | |
![]() | Mest saknar jag dom som ej längre finns, utom för oss som ännu dom minns. Vad är det bästa som hittills har hänt dig idag, det vill vi alla veta, åtminstone jag! | |
Minobe | 2011-10-26 17:45 | |
![]() | Lena o ja Tog kaffekorgen ida Kaffe o nybakt kaka Den vi lät oss väl smaka i höstens blås, i samtal bara om jordnära ting Nå, hur är det - anser du dig klok är lite ding? | |
Prärieklocka | 2011-10-27 12:52 | |
![]() | Jag fattar faktiskt ingenting, så jag måste väl va ding. Vilket spel är roligast förutom just beta, ja, säg vad kan det spelet heta? | |
Minobe | 2011-10-28 18:05 | |
![]() | Rysk Roulett Kan inte vara lätt Att spänna hanen hårt och sen Pricka av rätt klockan fem Hoppas på turen att man just missa njuren =) Om vintern, matar du djuren? | |
Letitgo | 2011-10-29 09:15 | |
![]() | I vårt förra hus vi fåglarna gav mat, men där jag kommer bo i vinter blir det kanske ej några fågelfat. Jag ska försöka, men katten min kanske pajar, för jag tror inte hon att fåglarna också vill ha mat hajar. Här i USA firar vi Halloween i stora mått, men i Sverige brukar människor inte så långt i firandet ha gått. Ska du fira Halloween i år? Och i sånna fall, hur blir ditt firande om det som allra bäst går? | |
Minobe | 2011-10-29 16:42 | |
![]() | Nej, jag firar inte Halloween kanske är jag en årskull försen köper väl hem lite godis från förra året vis då barnbarnen ändå hemma för att farmor skrämma Skulle du kunna klä ut dig till vampyr utan att ihjäl dig skämma? | |
Prärieklocka | 2011-10-31 10:02 | |
![]() | Av att se mig själv som vampyr skulle inte skrämma mig alls, men kanske någon annan skulle försöka skydda sin hals. Vad skulle du vilja ha i present nu i jul, kläder, skivor eller något annat kul? | |