Spelrum
Giraffen | 6 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 3 |
Inloggade | 9 |
Mobilspel
Pågående | 20 814 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Gunilla N - Ej medlem längre | 2007-10-07 14:11 | |
Det kan jag inte påstå, men visst är jag impad av vissa! Speciellt de som vinner även då de bara får "skräp"... Har du anmält någon här på betapet för "förargelseväckande beteende" eller nåt? =) | ||
Marenda - Ej medlem längre | 2007-10-08 14:32 | |
Nej, alla har varit så trevliga mot mig. =) Vilka egenskaper behövs för att bli en bra betapetspelare? | ||
källv3 - Ej medlem längre | 2007-10-08 14:44 | |
Man kan inte spela om hjärnan är tom man måste ju inneha ordrikedom !!!! Kan petapet vara en extra merit om man söker ett jobb som hemsamarit? | ||
ajson - Ej medlem längre | 2007-10-08 16:06 | |
jag undrar det ja.... Har du någon i familjen som "gärna hjälper till"(fastän han inte fattar hur det går till) då du spelar betapet? | ||
källv3 - Ej medlem längre | 2007-10-08 17:30 | |
Att stå bakom och tro att han kan gör nog inte bara MIN man. En fråga jag har och till Er jag mig vänder: Spelar man betapet i andra länder? | ||
Marenda - Ej medlem längre | 2007-10-09 14:15 | |
Ja, det finns säkert några utlandssvenskar som spelar! Vem fick dig att börja spela betapet? | ||
Bechi - Ej medlem längre | 2007-10-09 15:24 | |
En elev som gjorde praktik på mitt jobb tipsade mig. Vad är det värsta som kan hända när Du spelar Betapet? | ||
Okej - Ej medlem längre | 2007-10-09 16:48 | |
Det absolut värsta är när jag åker ur under en hetsmatch, har svårt att ta mig tillbaka, tiden går, frustrationen ökar och när jag väl kommer in i matchen igen leder min motståndare med massor med poäng, min tid är nästan slut och jag har tappat allt vad koncentration heter. Hur ser en riktig drömmatch i betapet ut? | ||
Vigdir | 2007-10-10 13:55 | |
Uj.... Då vill jag ha en trevlig match mot en spännande motståndare som lägger nya, intressanta ord, där jag kan haka med mina perfekta bokstäver och framför allt få ut C, J, Y, Z och X på alldeles perfekta ställen. Dessutom vill jag få lägga några specialord där motståndaren artigt frågar vad de betyder. Åsså ska förstås denna motståndare vara ytterligt sympatisk att prata med och gratulera mig till min knappa seger, som ändå ger massa med ratingpoäng eftersom motståndaren förstås låg låååångt över mig. Vaddå, det var ju _dröm_match som efterfrågades. Har du något drömord, som du vill lägga? | ||
Marenda - Ej medlem längre | 2007-10-10 15:29 | |
Ingen särskilt drömord, men gillar att rulla förstås. Har du pluggat nåt i den nya ordlistan som nu används här på betapet? | ||
BosseBolle | 2007-10-11 21:29 | |
Inte pluggat direkt men håller ju koll i forumet efter tips och trick. Öppnar du lodrätt el. vågrätt? | ||
hyp | 2007-10-11 23:37 | |
vågrätt om jag inte tänker efter. Brukar du prata om betapet IRL? | ||
sadielasalle | 2007-10-12 11:31 | |
javisst ;) Har d hänt att du suttit o ätit vid datorn för att du har så svårt å slita dig, just för å spela betapet? | ||
Okej - Ej medlem längre | 2007-10-12 18:16 | |
Det har hänt tillräckligt många gånger för att min pojkvän en gång skulle fälla kommentaren: Innan vår dotter växer upp och tar efter, får du sluta äta vid datorn! :) Vad ska du göra i kväll, spela betapet eller nåt annat kul? | ||
Marenda - Ej medlem längre | 2007-10-13 13:50 | |
Jag ska nog bara ta det lugnt ikväll. Hur många matcher dröjde det ungefär innan du blev ordentligt fast i betapetspelandet? | ||
Okej - Ej medlem längre | 2007-10-14 18:44 | |
För mig behövdes det en enda match. Den gick bra, och det var ju kul, och så fortsatte jag. (Undrar hur det hade gått om första matchen istället hade gått åt skogen?) Vilket godis äter du helst när du spelar betapet? | ||
Marenda - Ej medlem längre | 2007-10-18 19:54 | |
Äter sällan godis, men gärna glass. Anser du dig vara beroende av betapet? | ||
Marenda - Ej medlem längre | 2007-10-20 06:13 | |
(Svarar på min egen fråga för att om möjligt hålla denna tråd vid liv) Ja, det kan jag nog säga. Vad är det allra bästa med betapet enligt dig? | ||
Barrus | 2007-10-22 14:25 | |
själva spelandet är viktigast för mig Vad väljer du helst när du spelar betapet: normal eller hets? | ||
bennyboll - Ej medlem längre | 2007-10-22 19:19 | |
stress Är du inne här på forumet mer än i Betapetspelen? | ||