Spelrum
Giraffen | 37 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 43 |
Inloggade | 80 |
Mobilspel
Pågående | 20 091 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
bizzzy - Ej medlem längre | 2008-08-28 23:28 | |
dödar trådar på löpande band forumvärdens onda hand ack så tråkigt fy va bråkigt men se, tråden väcks till liv det där var bara på pin kiv | ||
DennisPlz | 2008-08-28 23:31 | |
Det var ett Betaforum i Stockholm Dit folk från hela landet kom En dag när värden tittade bort Kom en tråd av känd sort Som setts både en och hundra gånger om | ||
Lill-IT | 2008-08-28 23:32 | |
Åh mitt hjärta, stilla dig, att lugn min andning åter bliver. Denna tråd räcker ut till mig, och stor inspiration giver. Jag finner lust att skapa, skriva, det som vilat vaknar opp. Ej mera tid i dvala fördriva, ty nu min musa är på topp! Mitt sinne är fyllt av rosa skyar, vilken underbar nåd. Jag mig raskt från tungsinne kryar, tack vare denna härliga tråd:-) | ||
Frantzin | 2008-08-29 02:28 | |
Det är så här: Du är inte kär Jag är sur o tvär Du surar o svär Allt sårar o plär Fräter o tär Vi bör allvarligt talat lägga av med det där!! | ||
Frantzin | 2008-08-29 02:34 | |
Men nu måste jag sova o det med min katt Han får duga denna natt Han ligger i bingen o bara glor men det är ju tyvärr så här jag bor Ensamt o tomt o svart är det, denna beklagansvärda natt Jag kommer ju aldrig i säng Har tänkt flera gånger att jag ska ta mig en sväng o lägga mig där Men känner att det tär Det är ju så fasikens tråkigt att sova Jag vill ju också natten inhåva Det händer ju mycket även nu Eller sover redan du? Imorron ska ju jag träna på gym Ja jag ska upp tidigt o bli totally grym Min kropp ska bli så fin o jag vet att man måste lida pin Varför ska det vara så jobbigt fram tills dess Det måste det väl va, annars blir väl hela jag en "mess" Tja jag får väl ta o borsta mina gaddar då För mitt taskiga rim kan väl ingen utstå? | ||
nina733 - Ej medlem längre | 2008-08-29 09:05 | |
Jisses vad ni har rimma när en annan drömde sött långt in i den sena timma blir ni aldrig trött? Jaja, nu ska jag väl kanske tvätta eller göra nåt annat bra Det är väl det ända rätta än att slösa timmarna här i da. Men vi syns nog snart i trådar dygnet har ju många timmar men inga inlägg av mig vid 17 tiden ni skådar då är jag med barnen och simmar. Önskar er en trevligt veckoslut nu tog det slut på mitt skrivarkrut | ||
Ceckes | 2008-08-29 10:34 | |
Ja det var värst vad alla är på hugget o här sitter jag det yrvakna rugget. Jag ska dricka te o ta en macka efter det ska jag till kiosken mig framhacka köpa en snus o få ett skönt litet rus Så blir detta också en uthärdlig dag Då jag orkar ta nya arbetsdag Men nu måste jag gå, ett o två o hej då! | ||
Ceckes | 2008-08-29 10:35 | |
***Arbetsdag, ska givetvis vara arbetstag!!!*** | ||
hemliga anna | 2008-08-29 11:41 | |
att brandmän kunde rimma visste inte ja men en stor applåd måste han ju ha Hårda sidan: släcka bränder Mjuka sidan skapa dikter med penna och händer nej visst ja det var ju på beta han måste på tangentbordet lärt sig peta | ||
Okej - Ej medlem längre | 2008-08-29 15:36 | |
Hej allesammans, här sitter jag, denna gråa ovädersdag. Dottern sover just nu så stilla, hon är hemma från dagis idag, den lilla. Rinnande snor, men humöret i topp, spritter av glädje gör hennes kropp. Tänk att just jag är hennes mamma, då kan ösregnet göra detsamma! | ||
saittam75 - Ej medlem längre | 2008-08-29 15:44 | |
Här regnar det också "för ovanlighetens skull", dax för ännu en betamatch - gärna med rull. Hemma från jobbet pga feber och snuva, då kan jag ju lika gärna sitta här o ruva. | ||
Okej - Ej medlem längre | 2008-08-29 15:49 | |
Vad ruvar du på för något slags ägg? Hur går det när du trycker på Lägg? Ja, hur går det för dig i ditt betapetspel, hamnar bokstäverna rätt eller fel? Tack för matchen nyss, min vän, vi får spela ganska så snart igen! | ||
saittam75 - Ej medlem längre | 2008-08-29 15:54 | |
Ratingen åker som vanligt upp o ner, frågan är om man slumpat ska spela mer. Kanske borde återgå till standard som du sa med tiden kanske även min rating blir bra. Tack själv för den trevliga stunden, och med orankat låg ratingen bunden. | ||
Okej - Ej medlem längre | 2008-08-29 15:57 | |
Nu vaknade tösen, så jag säger hej till skillnad från mig är hon inte Okej! | ||
grönöga - Ej medlem längre | 2008-08-30 00:59 | |
Jag är trött och skall nu lägga mig i min bädd i min mans famn sover jag tryggt och behöver ej för mörker vara rädd Jag ska drömma i färger fyllda av fantasi låta alltet flöda färger ska leva och jag skall dansa i eufori Jag skall vakna till doften av kärlek så mjuk och varm livet är vackert när man har turen att bära känslan av lycka i sin barm | ||
mjf | 2008-08-30 01:12 | |
Här sitter jag mitt i natten Varför? Ja, de vete katten! Maken sover gott och snarkar Barnen undan sina täcken sparkar Veckan som var var lång - undrar om jag blir färdig nån gång? Betapet ger ändå nån slags tröst åt oron som simmar i mitt bröst. | ||
Ceckes | 2008-08-30 03:12 | |
... Och jag har inte kommit i säng än men det har verenda en o även du min vän Hungrig är jag också omigen Vad ska jag ta och äta? Ska jag ta mig en vetefläta? Den är så lång så jag kanske måste den mäta? Magen skriker och är helt tom Jag känner törst i min gom Så något måste min strupe få Jag får väl öppna kylskåpet då Se vad som finns Bara bönor o lins Jag är ju vegetarian Och glömde handla fast jag gick idag på stan... Mitt i natten finns ingen mat Skulle vilja att nån serverade mig ett rågat fat Inser att det enda jag kan äta ... blir just min långa vetefläta... Sen blir det tack o hej Tjena på dej Måste lägga lilla mej Men inte hos dig Ensamn' i min hamn | ||
Okej - Ej medlem längre | 2008-08-30 07:46 | |
Nu är det lördag och helgen är här, bortblåsta är alla vardagsbesvär. Nu kan vi allt det trista få glömma, och tillåta oss att rosenrött drömma. Lördag har ännu knappt haft sin start, helgplanerna har kanske ändå satt fart. Det är så mycket man gärna hinner, innan fritiden åter försvinner. Boka dock inte in varje sekund, försök att få dig en stilla stund. Det är då du kan ge dina drömmar en chans, drömmar om det som en gång fanns. Drömmar om framtid och drömmar om nu, vad du drömmer om vet bara du! | ||
nina733 - Ej medlem längre | 2008-08-30 08:26 | |
Att rosenrött drömma är en dröm blott för mig Jobbet det kallar, men det ordnar nog sig. Hoppas helgen blir lugn och de gamla är snälla, annars får jag väl komma hit in och gnälla ;-) Ha en bra dag alla stora som små och glöm inte att ge varandra en kram då och då. | ||
Ceckes | 2008-08-30 18:02 | |
Man ska väl leva här och nu och inte jämt drömma som du tänka framtid och baktid Det kan väl inte vara det raka? Man ska ju leva där man är Mitt i Inte befinna sig långt "over there" eller i då-ti´ Jag har hört att livet är det som pågår medan du planerar annat Då har du ju inte i nutiden fått någe besannat. Man ska ju slappna av där vi är Finnas mitt i det här Flyta med och bara vara Tillhöra vår nutida människoskara Inte tänka på att göra ditt o datt om ett år eller så Bara låta nuet pågå och inte jaga framtiden ifatt Fast jag förstår vad du säger man kan ju också tänka på andra grejer | ||