Spelrum
Giraffen | 17 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 10 |
Inloggade | 27 |
Mobilspel
Pågående | 21 400 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Egenskap - Ej medlem längre | 2010-11-02 01:49 | |
Thåström, Michael Jackson, Ozzy Osbourne. ;) | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2010-11-02 01:50 | |
Dödar Oprah Winfrey. Har sex med John Travolta. Gifter mig med Dr. Phil. Thåström, Michael Jackson, Ozzy Osbourne | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-02 01:51 | |
Dödar Bill Gates som tack för alla blåskärmar genom åren, skyndar mig och har lite sex med Steve Jobs och gifter mig med Richard Branson. Han lever väl lite farligt? Jag kanske kan eliminera honom och ta pengarna. Kristina Lugn, Staffan Westerberg och Gert Fylking | ||
Laserswärd | 2010-11-02 01:52 | |
Thåström är hetast i skaran så honom ligger jag med, Michael Jackson klär som död, och Ozzy mysfarbrorn Osbourne får bli min make, eller mitt barn snarare. | ||
numsan | 2010-11-02 01:59 | |
Gert Fylking måste dö, om inte annat pga sin sjukt läskiga roll i "Rapport till himlen".. Gifter mig med Kristina, för jag kan inte tänka mig att hon är särskilt ball att ligga med och följaktligen gifta mig med Staffan.. Markus Krunegård, Annika Norlin och Familjen-Johan | ||
alexon | 2010-11-02 02:53 | |
ligga med markus, döda johan, gifta mig med annika. kitty jutbring, jesus, richard strauss | ||
Laserswärd | 2010-11-02 03:16 | |
Gör en Judas och dödar Jesus. Ligger med Kitty, och har ett intressant äktenskap med Richard Strauss. Rutger Hauer, Uri Geller, Roman Polanski. | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-02 12:16 | |
Korsfäster Jesus för mänsklighetens synder, sätter på en skiva med Richard Strauss och kedjar fast Kitty mellan sängen och spisen. dödar humbugsnubben Uri Geller, har sex med Roman Polanski och gifter mig med den där charmige liftaren som jag just plockade upp. Carola, Anna Book och Pernillla Wahlgren | ||
colaflaskan | 2010-11-02 12:24 | |
döda carola ligga med anna gifta mej med Pernilla Göran Persson Mona salin fredrik reinfeldt | ||
numsan | 2010-11-02 13:07 | |
Ojoj.. Nu är frågan om man ska utgå från sina politiska åsikter om de här personerna, sin personliga uppfattning om deras personlighet eller vara ytlig och gå på snygghetsfaktor.. Men Göran får nog tyvärr dö. Jag klarar inte riktigt av hans sätt att medvetet använda sig av härskartekniker i samtal med andra människor. Gifter mig med Mona och ligger med Fredrik. Leila Bagge, Darin och Andreas Carlsson.. | ||
numsan | 2010-11-02 13:31 | |
Men varför kan man bara hitta tråden om man söker på den? Är den borttagen på något vis? I så fall borde den väl inte dyka upp i sökningar heller? Mycket förvirrande.. Eller så är det bara något krångel just nu.. | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-02 21:30 | |
Den är flyttad till ordlekar. Har en strypsextrekant med fatal utgång med killarna och stadgar mig med Laila Bagge. Lill-Babs, Babben och Babsan | ||
numsan | 2010-11-02 22:29 | |
Och ordlekar dyker inte upp på startsidan? Babben måste dö.. Hon är inte särskilt rolig och lite läskig.. Babsan.. hmm.. honom/henne får jag nog gifta mig med.. Han verkar sweet. Och så kan man låna hans skor. Och därmed ligga med Lill-Babs. George Bush, Hillary Clinton, Barack Obama | ||
morsans syrr | 2010-11-02 22:58 | |
Dödar Bush, ligger med Hillary o gifter mej med Obama.. Lena Ph, Mikael Persbrant, Ola Rapace | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-02 23:03 | |
Ola Rapace har gjort sig förtjänt av ett tröstknull efter att ha blivit dumpad och jag gifter mig med Lena PH. Sorry, Persbrandt, du är död. Carolina Klüft, Usain Bolt och Stefan Holm | ||
numsan | 2010-11-02 23:09 | |
Hmmm.. Gifta mig med Carolina tror jag. Även om hon är lite väl käck.. Ligga med Stefan och döda Usain.. Mest för att jag inte vet vem Usain är (total analfabet gällande sport) Prinsessan Viktoria, Prins Carl-Philip och Drottning Silvia | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-02 23:14 | |
Usain Bolt är världens snabbaste man. Fast det kanske inte är något man uppskattar i sängen som kvinna. :P Jag dödar Carl-Philip, sätter på morsan och gifter mig med dottern och tar dessutom halva kungariket! Arnold Schwarzenegger, Sylvester Stallone och Jean-Clause Vandamme | ||
numsan | 2010-11-02 23:19 | |
Oj. Jag måste nog gifta mig med dem allihopa för att få deras pengar.. Ligga med dem för att de ska få ett riktigt fint minne innan de begår kollektivt självmord på mitt initiativ. Harry Potter, Hermione Granger, Ron Weasly | ||
numsan | 2010-11-03 03:04 | |
Gifta mig med Hermione, hon verkar tuff och smart. Ligga med Harry, han är sådär svår och mystisk.. och då får tyvär Ron dö.. Filip Hammar, Björn Gustavsson, Peter Jihde | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-04 23:07 | |
Jag dödar Peter Jihde på en gång så har vi det avklarat. Björn Gustafsson skulle bli för mycket i längden, så jag ligger med honom och gifter mig med Filip Hammar. Lucky Luke, Tintin och Asterix | ||