Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 4 |
Inloggade | 7 |
Mobilspel
Pågående | 20 814 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Marenda - Ej medlem längre | 2007-07-25 16:00 | |
Nej, det tror jag inte. Är du beroende av betapet? | ||
Okej - Ej medlem längre | 2007-07-25 17:01 | |
Absolut inte, jag loggar inte in här direkt efter frukost och loggar inte alls ut strax innan läggdags. Nämn tre saker du gör hellre än spelar betapet? | ||
plack - Ej medlem längre | 2007-07-25 19:44 | |
oj...hellre än betapet?! kanske fika med trevliga människor, sova ut på morgonen, lyckas läsa en riktigt bra bok. kan du dela upp ditt liv i ett före och efter betapet? | ||
Marenda - Ej medlem längre | 2007-07-25 22:43 | |
Ja, på sätt och vis kan jag det. Har bara varit medlem i två månader och det har hänt mycket under den tiden. Vem skulle kunna få dig att gå ifrån datorn när du spelar betapet, istället för att lägga en rullning som skulle ge dig massor med poäng? | ||
plack - Ej medlem längre | 2007-07-25 23:49 | |
Jag har avbrutit en enda match och det var när en kompis som jag inte hört av på tre år ringde. Annars har jag ofta mobilen avstängd när jag spelar. Brukar du spara på några särskilda bokstavskombinationer (bortsett från ARE/ERA som är så vanlig att den inte behöver nämnas) för att få till rullningar i betapet? | ||
saittam75 - Ej medlem längre | 2007-07-26 07:44 | |
Brukar bli ARE/ERA, ING.. om man inte är nära ett annat rull-ord, så försöker man ibland bara lägga ut de "felaktiga" bokstäverna för att få till sin ev. rullning. Vad har du för inställningar när det gäller antalet inlägg som ska visas på varje sida i betapets forum, 10, 20 eller 30? | ||
sixty5er | 2007-07-26 10:44 | |
Jag är bara ett par veckor gammal och har inte spelat alltför mycket, mest skrivit i ordlekar faktiskt. :) Men nu till frågan, vad menas med rullning? | ||
sixty5er | 2007-07-26 10:44 | |
Ett par veckor gammal här ska det va! :) | ||
Okej - Ej medlem längre | 2007-07-26 10:45 | |
Jag kan se 20 - det trodde jag alla gjorde? Men så är jag inte så bra på datorer! Har ingen aning om hur man ställer in sånt... Förutom högpoängare som väl alla blir glada att få (utom möjligen Z, då!), har du någon annan favvobokstav när du spelar betapet och i så fall varför? | ||
Okej - Ej medlem längre | 2007-07-26 10:47 | |
(sixty5er: En rullning är när du lägger ut alla sju brickorna på samma gång och därmed får 50 extrapoäng. Om du undrar nåt mer, finns det en särskild rubrik som heter Frågor. Ett litet tips bara! Välkommen hit, förresten!) | ||
sixty5er | 2007-07-26 10:53 | |
Ja, tack så mycket. Har som sagt var inte spelat så mycket ännu, bara ensamspel faktiskt, för att testa på. Kommer väl kanske in i nån match så småningom. Men nu måste jag snart sticka iväg, och ikväll har jag ungarna så jag syns nog inte här förräns i morgon kväll. Tack för upplysningen! | ||
saittam75 - Ej medlem längre | 2007-07-26 10:53 | |
Jag gillar nog J bäst, vet inte riktigt varför dock. =) (till höger på denna sida står det "forum", och under står det "inställningar" - där kan du ändra om du vill se 10,20 eller 30 inlägg/sida) =) Kommer du spela mer betapetmatcher idag? | ||
sixty5er | 2007-07-26 10:59 | |
Nej, inte idag, tror jag. :) Kommer att ha ungarna så då har jag inte tid att sitta framför datorn. Men i morgon kväll kanske. | ||
Okej - Ej medlem längre | 2007-07-26 11:05 | |
(tack, ska testa!) Ingen fråga, så jag ställer en ny istället: I helgen som kommer ska jag ut på landet, så jag hinner inte spela betapet alls, vad ska du själv göra i helgen? | ||
TopBanana | 2007-07-26 11:29 | |
Jobba! Tror du att en konkurrent till Betapet skulle kunna heta Gammapet? | ||
saittam75 - Ej medlem längre | 2007-07-26 14:41 | |
Ja, låter troligt. Har du spelat nån turnering på betapet? | ||
plack - Ej medlem längre | 2007-07-26 21:06 | |
nej vilken typ av motståndare är du mest rädd för? | ||
plack - Ej medlem längre | 2007-07-26 21:20 | |
vilken typ av motståndare är du mest rädd för I BETAPET? (skulle det visst vara) | ||
Okej - Ej medlem längre | 2007-07-26 22:21 | |
Alla som har över 3000 i rating är jätteläskiga! Då vågar jag knappt kolla vilken vinststatistik personen har, men man kan ju ändå ana... Om du skulle ta en helkväll framför datorn och äta en trerättersmiddag samtidigt som du spelade betapet, vad skulle stå på menyn? | ||
saittam75 - Ej medlem längre | 2007-07-27 10:51 | |
Förrätt: Skinkrulle på en rostad brödskiva för att komma igång med rullandet på spelplanen. Huvudrätt: Exotisk fläskfilé, tar bara ca. 40 min att fixa, varav 20 min tillbringas i ugnen, vilket innebär att man kan spela en hetsmatch till medans man väntar. Efterrätt: Äppelpaj med kokos, och lite vaniljvisp, extra gott blir det om man försöker att rulla (Ä)PPELpAJ innan det serveras. Vad har du för vinstprocent på ditt betapet-spelande? | ||