Spelrum
Giraffen | 50 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 4 |
Grisen Böjningslistan | 39 |
Inloggade | 93 |
Mobilspel
Pågående | 21 424 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
PinadColada | 2011-10-31 21:51 | |
![]() | Själv vill jag helst ha en stillsam jul, efter julmat o klappar blir sällskapsspel kul Har du lagom snäll vart för tomten i år, så du alla klappar du önskar får? | |
Minobe | 2011-11-01 16:35 | |
![]() | Jag ska till Egypten fara får väl se den som julklapp "bara" Barnbarnen alla klappar får jul i plånboken sätter sina spår Men är det så viktigt med jul är det verkligen så kul? | |
fruklassiker | 2011-11-01 23:59 | |
![]() | Det tycker jag ej, om du nu frågar mig! Tycker du lika som jag, eller är det kanske årets bästa dag? | |
Prärieklocka | 2011-11-02 13:32 | |
![]() | Jag gillar julen när den väl är här, men stressen innan är väl sådär. Om du vill äta dig riktigt härligt mätt, vad väljer du då för nån efterrätt? | |
onobond | 2011-11-02 22:48 | |
![]() | Om jag som vanligt varit riktigt snäll, belönar jag mig med creme caramel. Har jag blott varit hälften så glad, får ransonen bli en bit mörk choklad. Men innan julen så ska vi ju lussa, vem vill du helst på lussekatter och kaffe bjussa? | |
Resurrection - Ej medlem längre | 2011-11-03 00:37 | |
![]() | av inbjudningsvärda personer går det inte direkt tjugo på ett dussin men vem det än blir kan de få mina lussebullsrussin vad ska jag sätta för fråga på pränt ... säg, är du höger- eller vänsterhänt? | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-11-03 01:10 | |
![]() | Att jag använt både höger och vänster har väl hänt Att högern passar bäst har jag ändå känt Vilken aktivitet sysslar du helst med på en lördag, slappa, shoppa eller möjligen sport av något slag? | |
Minobe | 2011-11-03 16:40 | |
![]() | Slappa, shoppa eller sporta - vilken dag Spelar ingen roll när man är jag Jag är ledig varje dag har ju varit det ett tag Ikväll jag på symöte går har du några vänner sig dig skratta får? | |
__Nanna___ - Ej medlem längre | 2011-11-04 01:50 | |
![]() | Vänner och skratt många gånger skrattar jag mig alldeles matt. Vad ska du denna helg göra, vart ska cykeln, bilen dig föra? Vara ute och njuta av hösten och strunta i alla tråkiga måsten? :) | |
mishizaki | 2011-11-04 09:50 | |
![]() | Jag ska kryssa till Riga med dräng och med piga. Är du inte så blyg eller livrädd för flyg? | |
__Nanna___ - Ej medlem längre | 2011-11-05 23:11 | |
![]() | Är varken blyg eller rädd för särskilt mycket fast idag flög en golfboll förbi för nära, i mitt tycke. Hur skulle du vilja bo, stort eller smått vill du ha det enkelt eller dyrt och flott? | |
LaLiindaLoo | 2011-11-06 09:34 | |
![]() | Jag vill ha en fet villa mitt på en åker där det e vindstilla där jag kan göra allt om jag kan gilla sola, bada, festa å grilla ;D Vart är din dröm semester Kanske dra till sidney å spela i orkester? | |
Minobe | 2011-11-06 13:27 | |
![]() | Orkestern får allt vara Blir nog solen bara Målet spelar mindre roll bara jag slipper hjärnspöken o troll Idag är det nästan väder för att baka Vad får dig att vilja smaka bulle eller pepparkaka? | |
Prärieklocka | 2011-11-08 13:53 | |
![]() | Bullar är ju alltid gott, kanske till en kopp choklad, att baka pepparkakor med barnen gör mig glad! Om du skulle vara någon annan för en dag, vem skulle du då välja, undrar jag? | |
Minobe | 2011-11-08 20:31 | |
![]() | Då skulle jag vara miljardär Handla lite här o där Göra mig fri på banken ge alla fattiga barn med, ta mig fanken Men om du hade 1000 kronor att ge vem skulle den slanten få se? | |
Selda | 2011-11-08 21:16 | |
![]() | I mitt svar är jag inte det minsta vag, allt till de sjuka barnen - till Min stora dag. Då undrar jag hur blir det till jul? Blir det skit eller blir det nåt kul? | |
Minobe | 2011-11-13 10:44 | |
![]() | I jul jag hoppas Emmie får mandeln Så Johan måste be henne o handen Nästa år jag på bröllop vill gå Det vore den bästa julklapp jag kan få Är du kort så du till misteln står på tå För att Julepussen få? | |
Prärieklocka | 2011-11-16 12:26 | |
![]() | Jag är lång, men brukar inte mistel ha, att kyssas utan går ju faktiskt lika bra! Om du skulle säga ett par saker om dig själv, ja alltså två, vilka skulle du välja att berätta för oss då? | |
MixMax | 2012-01-10 17:12 | |
![]() | Att jag gillar godis och när jag är hemma ser jag ut som en lodis Om du gillar mat Vad lägger du då helst på dina fat? | |
Minobe | 2012-01-10 17:19 | |
![]() | Jo, jag gillar mat men är ofta alldeles för lat Helst vill jag ha oxfilé med ett glas rött breve` eller rödbeter med chevré Om du imorgon fick bestämma Vad skulle du då göra hemma? | |