Spelrum
Giraffen | 22 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 11 |
Inloggade | 33 |
Mobilspel
Pågående | 21 400 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Codex - Ej medlem längre | 2011-01-30 20:59 | |
Indira och jag gifter oss och utbyter strategier, varken Lill-babs eller babydoc vill jag ha i sängen, men jag bär nog Lill-babs dit och Baby-doc får döden dö. Sherlock, agent 007, Wallander | ||
Lillstölla | 2011-01-30 21:59 | |
Har alltid hatat Bond så han får dö, gillar brittiska deckare och Sherlock är ju inte fy ska så gifter mig nog med honom och ligger med Wallander. Hugh Hefner, Donald Trump, Bill Clinton | ||
numsan | 2011-01-31 00:41 | |
Vilka herrar att välja mellan.. Både Bill och Hugh verkar ju ha koll och erfarenhet av det här med att lägra kvinnor. Men Hugh har nog ännu större sådan än Bill så jag ligger med honom.. Sen dödar jag Bill som gjort sitt och så gifter jag mig med Donald och blir snuskigt rik på köpet.. Heath Ledger, Angelina Joli, Uma Thurman | ||
bobo flux | 2011-01-31 00:58 | |
Heath Ledger vill jag gifta mig med. Han är/var ett univrsalgeni och skulle kunna förgylla min vardag. Uma Thurman ligger jag med. Hon ser bättre ut än Angelina Jolie, som följaktligen får smaka björnsax. Naken-Janne, Qristina Ribohn, Sebastian Dawkins | ||
numsan | 2011-01-31 01:03 | |
Ojojoj, det var ju verkligen riktigt vidriga människor. Men jag gifter mig nog med galningen Sebastian. Han är åtminstone fascinerande och känns som att han har högst iq av de tre trots hans totala galenskap. Sen ligger jag väl med nakenJanne, det går snabbast eftersom man slipper hela processen med att klä av sig. Han är redan good to go liksom. Och så får hemska Kristina (jag vägrar skriva det med Q) dö. Felix Herngren, Fredrik Lindström, Henrik Schyffert | ||
onobond | 2011-01-31 01:06 | |
Naken-Janne får störta med sin helikopeter. Qristina Ribohn hade väl gärna fått åka med koptern, men bevärdigas ett snabbt ligg, vi har båda bruna papperspåsar över huvudet, men av olika skäl Sebastian Dawkins, empatisk inkännare är naturligtvis den naturliga giftaskandidaten , svärmorsdröm... Här räcker det kanske inte med bruna plastpåsar... | ||
Codex - Ej medlem längre | 2011-01-31 10:26 | |
*så var det det här med kandidaterna. Numsan hon kan!* Svårt att välja vem som ska dö, jag gillar ju alla. Först tänkte jag att Lindström skulle få dö, för han kan nog vara rätt irriterande som make, men jag ångrar mig och gifter mig faktiskt med honom och hoppas på många intressant hemmakvällar i soffan. Klart jag behöver någon att rumla runt med på sidan av äktenskapet, och Herngren är lite för klen för min smak så det får bli Schyffert, (fast jag hade beslutat att egentligen döda honom). Ja, då så. Hej då Herngren! Britney Spears, Christina Aguilera, Lady Gaga | ||
moi_magnus | 2011-01-31 19:50 | |
Egentligen borde väl alla hängas och brännas på grund av de djupt kriminella handlingarna de gjort mot musikens ädla konst! Får väl bli Aguilera och jag som klockorna i kyrkan klämtar för, medan Gaga får vänta lite i skymundan för en snabbis... Spears - bilan väntar... Kalle Anka, Bläckplumpen och Carl Bildt | ||
vårpåg | 2011-01-31 21:17 | |
Hmm...knepigt val (Hur kvalade Carl Bildt in i Disneygänget??? Seriefigurslik???) Ligga med Bläckplumpen låter som en upplevelse så det får det bli, men pest eller kolera till altaret??? Att vara gift m Bildt är antagligen lugnare än koleriske Kalle, dessutom är ju Kalle med C aldrig hemma så han får det bli. Kalle med K blir bröllopsmiddag! Boxer-Robert, Usama Bil Ladin, Ulf Ekman | ||
vårpåg | 2011-01-31 21:18 | |
Usama Bin ladin förstås | ||
Codex - Ej medlem längre | 2011-02-01 15:06 | |
Jag har alltid haft ett öga åt Usama, så vi slår våra kloka huvudet ihop och ingår någon form av äktenskap, vilket det blir får vi väl göra upp om. Ulf Ekman får en brevbomb i sin postlåda och Boxer-Robert och jag möts sent en kväll och har cybersex i canal+. Ola Magnell, Kajsa Grytt, Joakim Thåström | ||
numsan | 2011-02-04 13:46 | |
Vilka rävar! Thåström är ju ändå Thåström. Jag måste nog ta och gifta mig med honom. Sen tar jag fantastiska Kajsa till älskarinna. Hon är ju dessutom ganska het. Och jag är väldigt ledsen att säga det, men Ola måste dö. Men jag ska se till att göra det värdigt och tacka för lång och trogen tjänst. Per Bjurman, Hanna Fahl, Fredrik Stge | ||
numsan | 2011-02-04 13:46 | |
Fredrik Strage skulle det stå ovanför då.. | ||
Lillstölla | 2011-02-04 13:53 | |
Gifter mig med Bjurman, så kan jag läxa upp honom och lära honom att ge bättre recencioner och vara lite snäll, ligger med Fredrik Strage, lite nördigt söt sådär och Hanna får lämna oss. Tom Waits, Nick Cave, Leonard Cohen. | ||
LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-04 14:07 | |
Jag skulle döda Cohen direkt så att hans röst inte får mig att somna innan jag hinner rulla runt i sänghalmen en gång med Waits, som verkar tråkig, och gifta mig med Cave, som troligen kommer vara konstig och därmed indirekt intressant livet ut. John Steinbeck, Homeros och Dante Alighieri | ||
LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-04 14:27 | |
Wow, jag upprepar mig. Tur att det är i olika trådar. ;P | ||
numsan | 2011-02-04 14:30 | |
Ojojoj. Den var inte lätt. Jag tror vi gör såhär: Det tvistas väl fortfarande om huruvida Homeros verkligen existerat eller inte. så han får dö. Jag vill ju inte ligga eller vara gift med en hittepåman. Sen ligger jag nog med Dante. Mest baserat på att Han levde i en ganska oupplyst tid, och även om han var framåtsträvande då så hade han nog inte kommit riktigt lika långt som Steinbeck som i alla fall levde i vänsterrörelsens 1900-tal. Yep. Så får det bli. Här får ni ett gäng alldeles fantastiska skånepågar serverade: Albin Gromer, Johan T Karlsson, Jonathan Johansson | ||
LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-04 14:52 | |
Hmmm, svårt när man inte hört talas om någon av pågarna, men here goes.... Albin Gromer var alldeles för vek och verkade ha tendenser för att älta. Han skulle driva mig till vansinne rätt snart. Han får allt gå hädan. Jonathan Johansson var väl så där, men också lite vek i rösten och framtoning. Jag drar ett varv i sägen med honom, sen får det vara - om han inte visar sig ha dolda talanger för då blir det fler gånger. Johan T Karlsson var mer min smak. Manligare röst och framtoning. Honom kan jag nog leva med resten av livet. Buffalo Bill, Billy the Kid eller Wild Bill Hickock | ||
vårpåg | 2011-02-05 21:06 | |
Wild Bill låter väl lovande att ligga med, gängar mig med Billy som att döma av namnet är ung, pigg och rask. Buffalo Bill får gå hädan. En faslig massa Bill för övrigt, hette alla i den vilda västern Bill? Bolibompadraken, Shrek och Spindelmannen | ||
Hannabärta | 2011-02-05 21:58 | |
Då skulle jag ligga med Spindelmannen, gifta mig med draken och döda Shrek Spindelmannen är det fart i :p Bolibompadraken skulle ta bra hand om våra (mina och spindelmannens) barn Och Shrek. Hu! Troll ska dö. Bert Karlsson, Freddy Krueger, Jason Voorhees | ||