Spelrum
Giraffen | 54 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 4 |
Grisen Böjningslistan | 38 |
Inloggade | 96 |
Mobilspel
Pågående | 21 424 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Relax74 | 2012-08-05 13:50 | |
![]() | OS jag ej följer, Och det är inget jag döljer. Men Sverige kommer absolut inte bli etta, För de stora nationerna är inte lätta.... Vad ska vi göra denna dag, Säg något bestämmt o var inte så vag... | |
Ruckzuck | 2012-08-05 14:31 | |
![]() | Vad du skola göra, det vet jag ju ej. Själv ska jag höra på en radio-grej. Men nu vill jag fråga: skulle du våga klappa en hyena och säga tjena? | |
Greta grus | 2012-08-05 17:24 | |
![]() | Om hyenen vore snäll och tam nästan som om den vore lam då kanske kan jag klappa den och hälsa med, igen och igen. har du gjort nåt kul idag, kanske av ett okänt slag | |
Ruckzuck | 2012-08-05 19:12 | |
![]() | Något okänt jag ej gjorde fast jag det ju kanske borde, men en rolig film jag såg om en massa bluff och båg. Blir din måndag hård, så själen tarvar vård? | |
salsera | 2012-08-05 20:43 | |
![]() | Min måndag blir nog stilla jag måste vila även om jag inte mår så illa förkyld igen, det är inte bäst men på lördag SKA jag va frisk, för då är det fest! Vad gör du denna vackra kväll åker till havet eller vårdar dina mjäll? | |
Lenis75 | 2012-08-05 20:45 | |
![]() | Sitter på balkongen o har det gott Och en Mojito har jag också fått Är din ledighet slut Eller hur ser veckan ut?? | |
salsera | 2012-08-05 20:47 | |
![]() | Jag har semester en vecka till, så jag hoppas jag slipper sitta still. Mojito är gott före salsa? Gillar du lationdans eller att valsa? | |
salsera | 2012-08-05 20:47 | |
![]() | latinodans | |
Lenis75 | 2012-08-05 20:51 | |
![]() | Semester skulle jag också vilja ha Hoppas din sista vecka blir bra! Nä vals är inget att ha Men salsa dansar jag ganska bra Om du lediga kvällar har Är du hemma eller hamnar på någon bar? | |
salsera | 2012-08-05 20:59 | |
![]() | Är hemma för att jag är sjuk minsann annars dansar jag så ofta jag kan har inte tid att stå i nån bar dansar med - nästan -första bästa kar` Vad gör du på ditt kneg har du kul eller arbetar du bara för att tjäna lite deg? | |
Ruckzuck | 2012-08-05 21:37 | |
![]() | Mitt jobb är ganska bra, det bästa man kan ha om man är som ja'. Säg mig, mår du bra? | |
Greta grus | 2012-08-05 22:27 | |
![]() | Jodå, över huvet har jag tak men alltid någon liten sak Kan grumla sinnet mitt men då på Betapet jag tar en titt. Finns det något litet djur som bor hos dig, kanske i bur? | |
Ruckzuck | 2012-08-06 16:42 | |
![]() | Inga djur jag har, detta kan jag lova. Men säg mig, är du bar om kroppen när du ska sova? | |
Greta grus | 2012-08-06 22:01 | |
![]() | Som jag skrivit i en annan tråd där man om mycket kan få råd så har jag varje kväll strumpor, mössa och Chanel. Det vore kul att här få veta gillar du chevre och röd beta? | |
Ruckzuck | 2012-08-06 22:06 | |
![]() | Nej, det tror jag ej; min smak är mycket simpel. Men kära vän, nu säg: äger du stång och vimpel? | |
Tanten61 - Ej medlem längre | 2012-08-06 23:22 | |
![]() | Nej jag äger ej detta där, Kan jag köpa det här? Vad ska man ha det till? Ja säg det, den som vill! Nog finns det väl vettigare saker, vi har ju alla olika smaker. Bara en sista fråga... går livet på sparlåga? Nu önskar jag en God Natt, skall lägga mig innan jag får fnatt! | |
marjo260 | 2012-08-06 23:39 | |
![]() | Det gäller att inte snubbla Å vackla Om livets låga skall kunna bli en fackla Skratta mycket och var inte för pretentiös Livslågan brinner å elden är lös Men vad göra när glöden bara pyr Och man längtar efter nya äventyr? | |
Farnsworth | 2012-08-07 10:17 | |
![]() | När man känner mycket längtan efter nya äventyr gäller det att kväva trängtan att gå helt överstyr. Ja, leva långsamt det är bra, bra för kropp och själ. Äventyr: vad ska man ha dem till, vet jag ej väl. Men nu till en helt annan sak som handlar om din håg och smak. jag denna fråga ställa vill: kan du gå på lina slak eller faller du på din bak och får så jätteont därtill? | |
hegas68 | 2012-08-07 10:54 | |
![]() | Om jag absolut på lina ska gå Så Vill jag inte att det bara ska va en utan två Måste vara lättare om man inte vill falla med ett brak För vem vill väl gå omkring och ha ont där bak Jag har en fråga som lyder som så Var är du,vad gör du och varför då? | |
Greta grus | 2012-08-07 16:27 | |
![]() | Där jag är, är mera träd än bilar och jag sitter på rumpan och vilar. Varför då, den frågan var svår kanske jag skicka den vidare får. Så, varför gör du det du gör? På det du kunna svara bör. | |