Spelrum
Giraffen | 21 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 11 |
Inloggade | 32 |
Mobilspel
Pågående | 21 400 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Lillstölla | 2011-02-26 12:28 | |
Dödar utan tvekan Ranelid, ligger med Frank och gifter mig med Alexander. Johnny Knoxville, Jack Black, Dennis Rodman | ||
I gott bevar | 2011-02-26 16:07 | |
Ligga med johnny knoxville, hot...... gifta mig med Jack Black, fun..... Döda Dennis Rodman, not like..... Helen Sjöholm, Russel Crow, Kungen | ||
Lillstölla | 2011-02-26 16:20 | |
Jag dödar kungen ( nu får jag väl säpo på mig) ligger med Helen, hon är söt, och gifter mig med Russel, han är het:D Anja Pärson, Pernilla Wiberg, A-K Zidek. | ||
Mimikryp | 2011-03-15 03:21 | |
A-K Zidek vet jag inte vem det är, så hon (han?) får dö. Anja verkar gullig och trevlig, så jag gifter mig med henne, och då får jag väl ta en natt med Pernilla Wiberg. Özz Nüjen, drottning Silvia, Kristian Luuk | ||
Lillstölla | 2011-03-20 14:48 | |
Meh, kungahuset nu igen!! Tror dock jag dödar Özz, han är sjukt jobbig, gifter mig med Silvia, jag vill ha en del av appanaget och ligger således med Luuk. Jessica Almenäs, Jessica Andersson ( med i Let´s Dance nu) och Jessica Rabitt | ||
Mimikryp | 2011-03-21 10:52 | |
(Ja, jag har dålig fantasi! Sorry...) Jag gillar Jessica Andersson, så jag gifter mig med henne. Jessica Rabitt har jag inte koll på, så hon får dö, och då får jag väl ta en natt med Jessica Almenäs. Lasse Berghagen, Lasse Brandeby, Lasse Åberg | ||
moi_magnus | 2011-03-21 14:44 | |
Berghagen läggs under bilan. Åberg är skojig, så det blir ett äktenskap där. Ryser på tanken med Brandeby i sänghalmen, men det får väl bli så antar jag... Leif GW Persson, Leif "Loket" Olsson, Peter Pan | ||
Mimikryp | 2011-03-21 15:13 | |
Uuh, Loket får dö. Herr Persson verkar intressant att prata med, så jag kan väl gifta mig med honom, och då får jag väl rulla runt i sänghalmen med Peter Pan. Rickard Olsson (programledare), Lotta Engberg, Kicki Danielsson. | ||
witchgame | 2011-03-21 16:43 | |
ligger med rickard, avskyr båda tanterna men gifter mej med kicki och då får präktsmälls-lotta avlida.... einstein, alfred nobel, marie curie | ||
moi_magnus | 2011-03-21 17:02 | |
Tar Marie in till sovrummet efter att jag telegraferat prästen i byn om giftermål mellan mig och den noble herrn Alfred... Tokstollen Einstein kan gott rationalisera bort sig själv in i något svart hål och där mosas till en liten fläck... ;-) Grannens illvillige son, bonden Perssons gås, Siw Malmquist | ||
Mimikryp | 2011-03-21 20:28 | |
Siwan verkar trevlig, så jag gifter mig med henne. För övrigt borde hon väl inte ha så jättemånga år kvar att leva och förhoppningsvis en hel del pengar jag får ärva. Den illvillige sonen kan jag väl ha sex med då, så slaktar vi gåsen. :-) Jim Carrey, Marie Serneholt, Robert Wells | ||
Lillstölla | 2011-03-22 16:59 | |
Gifter mig med Jim Carry såklart, han är görsköj och kommer bli ett långt liv med honom eftersom ett skratt förlänger livet:D Ligger med Marie av de enkla anledningen att hon är snyggare än var Robert är, han får helt enkelt dö. David Beckham, Wayne Rooney och Ryan Giggs | ||
Mimikryp | 2011-03-23 09:46 | |
Ryan Giggs vet jag inte vem det är, så han får dö. Wayne Rooney har jag inte heller någon koll på, så jag har väl sex med honom. Får väl gifta mig med herr Beckham då, av den enkla anledningen att jag har koll på vem han är - och många andra kvinnor lär bli avundsjuka. ;-) Runar Sögaard, Thomas Brolin, Elisabeth Höglund | ||
Wille51 | 2011-03-23 15:10 | |
I Betnér-anda skjuter jag Runar. Tror inte jag skulle stå ut så länge med Höglund, så jag ligger med henne... Gifter mig med Brolin! | ||
Mimikryp | 2011-03-23 15:25 | |
Och tre nya, Wille51? | ||
Wille51 | 2011-03-23 15:36 | |
Sorry... Vi kör Björntema... Björne, Björn Ranelid, Björn Borg | ||
Mimikryp | 2011-03-23 15:44 | |
Björn Ranelid ska dö! Jag tål verkligen inte den människan. Björne är ju lite klumpig och typ fiktiv, men eftersom han inte känns vettig att ha sex med så får jag väl gifta mig med honom och ha sex med Björn Borg. :-/ Lisa Miskovsky, Ola Salo, sångaren i Lordi | ||
Wille51 | 2011-03-23 15:57 | |
Lätt gifta mig med Lisa. Ola är nog öppen för lite vänsterprassel... Lordi vill jag inte ha med att göra. Han får dö! Lasse Anrell, Per Bjurman, Mats Wennerholm | ||
Mimikryp | 2011-03-23 16:00 | |
Per Bjurman har sågat Roxette så mycket, så honom kan jag såga huvudet av... Lasse Anrell är ganska kul, så jag gifter mig med honom, och då får jag väl ta en natt med Mats Wennerholm. Peter Jöback, Anders Lundin, Paolo Roberto | ||
Lillstölla | 2011-03-23 16:01 | |
Sångaren i Lordi får dö, ligger med Lisa och gifter mig med Ola Heidi Klum, Tyra Banks, Kate Moss. | ||