Spelrum
Giraffen | 52 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 4 |
Grisen Böjningslistan | 46 |
Inloggade | 102 |
Mobilspel
Pågående | 21 424 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Ruckzuck | 2012-08-07 18:37 | |
![]() | Varför gör jag det jag gör? För att det är ganska intressant att stå inför det som jag ska granska. Nästa fråga som jag ställer: blir du trött när det är kväller? Eller blir du ganska pigg, flänger runt såsom en vigg? | |
Greta grus | 2012-08-07 22:11 | |
![]() | Först så blir jag lite trött och kanske sitter och glor men vid tio känns det gött min trötthet far som ett flor Brukar du ha klack eller kanske frack? | |
Lenis75 | 2012-08-07 23:42 | |
![]() | Klart att det lite på tillfället beror Men jag älskar högklackade skor Och jag har ett litet insider-tips Varför inte kombinera klackskor o slips När du vill ha nåt skönt i ditt öra Vad är det då för musik du vill höra?? | |
Ruckzuck | 2012-08-08 17:17 | |
![]() | Jag gillar nog musik som andra finner skum, som ej är mycket lik den som jag kallar dum. Har du en katt och även en hatt? | |
Lenis75 | 2012-08-14 19:49 | |
![]() | Hattar har jag många Men katter är inte min grej Jag älskar hundar Vilket av dessa gillar du, så säg? | |
Ruckzuck | 2012-08-14 20:31 | |
![]() | Är ej förtjust i hundar, och ofta nog jag blundar när jag någon ser. Katter gillas mer. Nästa fråga lyder, om du denna tyder: när du går och shoppar av glädje du då hoppar? | |
Lenis75 | 2012-08-15 00:16 | |
![]() | Jag inte så mycket pengar har Och de som kommer in jag gärna spar Är du en Spara eller slösa När det kommer till att komplimanger ösa? | |
Ruckzuck | 2012-08-15 19:51 | |
![]() | Mera spara än slösa, jag tror, vilket kanske är snåligt. Men slösa är ju dåligt om snällhet blir för stor och inflationen börjar öka när komplimanger sig föröka så de ingenting betyder hur vackert de än lyder. Vad av detta vill du helst på semestern göra: pröva varma stränder sju eller dig till staden föra och titta på museer och sitta på kaféer? | |
Prärieklocka | 2012-08-26 13:09 | |
![]() | För mig är staden bäst på alla vis, och allra helst ska den heta Paris. Vilken film såg du senast och hade den nåt visst, spännande, rolig eller bara trist? | |
strella70 | 2012-08-27 02:18 | |
![]() | sista filmen som jag såg ack... om jag ändå kom ihåg! Vad gör du på natten när den enda som är vaken är katten? | |
gullviva1980 | 2012-08-27 03:26 | |
![]() | Dag som natt lilleman vill Att hans hunger och törst skall bli still Detta görs lättast med mammas tuttar Mamma är trött, lilleman nöjt snuttar Mammas förhoppning är att det ändras snart Kanske kanske, för sex-veckors-lillen växer med raketfart Hoppas lillen ändrar rutin för jag kan lova Mamma blir roligare om hon får sova... Kära du vad är det som Allra mest retar din gom? | |
Ruckzuck | 2012-08-27 09:00 | |
![]() | Jag gillar sånt man bakar, jag bullar ej försakar. Men nu så ska du svara: är dina ben nu bara? | |
hfranke | 2012-08-27 10:26 | |
![]() | Benen är bara och ligger och tar en liten vila Värmer upp inför att till universitetet få kika. Nu har jag en liten fråga; Hoppa fallskärm, skulle du det våga? | |
Ruckzuck | 2012-08-27 15:51 | |
![]() | Fallskärm jag ej vill pröva för det finns ju en chans att snöret mig vill bedröva. Jag då gjort min sista dans. Apropå frågan som ställdes och det svaret som fälldes: skulle du vilja dig lära att vara pilot och oss uppåt bära? | |
Greta grus | 2012-08-28 15:18 | |
![]() | I tanken, ja, det verkar kul att sitta i ett plan och styra. I verkligheten, för att slippa strul nog bättre att piloten hyra. Min fråga låter si så här: Ser du nån cykel där du är? | |
Ruckzuck | 2012-08-28 17:05 | |
![]() | Ingen cykel jag ser, från fönstret för långt jag sitter. Svara nu gärna jag ber, känner du dig något bitter? | |
OsLuWi | 2012-08-28 23:25 | |
![]() | Här på landet bland hästar och kritter Är det svårt att känna sig bitter. Men på min fråga jag hoppas på svar Var sitter själen, säg var? | |
Greta grus | 2012-08-29 08:20 | |
![]() | Om man trycker lite lätt vid höger öra en liten röst man då kan höra: Hej, det är jag som är din själ, jag hoppas att du vill mig väl. Jag hänger på ovan ställda fråga och undrar: hur får man fyr på livets låga? | |
Farnsworth | 2012-08-29 10:01 | |
![]() | Man hittar något som fascinerar, detta lätt de flesta aktiverar. Nu när hösten komma skall är din klädsel riktigt ball? | |
Greta grus | 2012-08-29 21:46 | |
![]() | Nej, min jacka den är ganska ful jag får gå ut och köpa något kul. Nu vill jag fråga, vad äter du för mat, är det nån diet eller vad har du på ditt fat? | |