Spelrum
Giraffen | 26 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 13 |
Inloggade | 39 |
Mobilspel
Pågående | 21 400 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Lillstölla | 2011-03-23 16:02 | |
Fasen då, här hade det hänt saker, nåja. Dödar Anders Lundin, ligger med Paolo Roberto och gifter mig med Peter Jöback. Heidi Klum, Tyra Banks, Kate Moss. | ||
Mimikryp | 2011-03-23 16:12 | |
Åh, usch... Ja ja, jag dödar Kate Moss, ligger med Klum och gifter mig med Tyra. George Clooney, Robert Aschberg, Lillbabs | ||
Lillstölla | 2011-03-23 16:16 | |
Gifter mig med Goerge, så kan jag ligga med honom resten av livet:D Ligger med Robert och dödar Lillbabs. Jennifer Aniston, Brad Pitt, Angelina Jolie | ||
Skugga | 2011-03-23 16:21 | |
Gifter mig med Brad, han är både snygg och verkar kunna vara trogen. Ligger med Angelina för hon är ångande het! Dödar Jennifer, hon är för neurotisk för mig. | ||
Skugga | 2011-03-23 16:24 | |
Nybörjarmiss! Colin Firth, Jocke Berg (i kent), Gerard Depardieu. | ||
Mimikryp | 2011-03-23 16:28 | |
Bläh! Pippar med Jocke Berg, dödar Gerard och gifter mig med Colin Firth. Mia Skäringer, Mons Kallentoft (författaren), Gustaf Skarsgård | ||
Lillstölla | 2011-03-23 16:41 | |
Oj, ja det får väl bli så att jag har ihjäl Mons, ligger med Mia och gifter mig med Gustaf! Bert Karlsson, Christer Björkman, Babsan. | ||
Mimikryp | 2011-03-23 16:43 | |
Usch och fy... Dödar Christer Björkman, ligger med Bert och gifter mig med Babsan. Uffe Larsson, Astrid Lindgren, Anna Lindh | ||
SR88 | 2011-03-23 17:16 | |
Döda uffe, ligga med anna och gifta astrid får det bli. Petter Northug, Markus Hellner, Erik Segerstedt | ||
Tommy 1979 | 2011-03-23 17:20 | |
Dödar Northug för att han är så jävla kaxig och dryg. Ligger med Segerstedt för att han ser bra ut. Gifter mig med Hellner för att... ja, det vete fan *S* Leif GW Persson, Jack Nicholson och Tommy Körberg | ||
Näva | 2011-03-23 19:02 | |
Jag och GW kilar stadigt, det skulle jag gilla. Tommy skulle jag aldrig röra i ens med tång så han får gå hädan och ja, då återstår det bara MmM med Nicholson... så får det bli. Håkan Juholt, Mona Sahlin, Maud Olofsson | ||
moi_magnus | 2011-03-23 19:08 | |
Först arkebuserar vi Maud med glatt humör, vidare låter vi kyrkklockor klämta för mig och Juholt. Blir till att strö rosenblad kring IKEA-sängen innan Monas ankomst... Cornelis Vreeswijk, Povel Ramel, Evert Taube | ||
Tommy 1979 | 2011-03-23 19:33 | |
Hm, jag passar nog på den frågan eftersom jag varken är nekrofil eller vill gifta mig med ett lik. Dessutom är det lite svårt att ha ihjäl någon som redan är död :-P | ||
Näva | 2011-03-23 20:02 | |
Jag gillar stela killar så det kan jag svara på. Povel får nog dö, han är rolig men det är något med hans käckhet som jag inte gillar. Vem av Cornelis och Taube vill man ha i sängen eller gifta sig med då? ...hm... Om de nu ska vara likstela tar jag nog hellre Taube i bingen. Jag inbillar mig att hans mage inte är lika stor som Cornelis och följaktligen borde det inte vara en stiff mage i vägen för eventuellt utnyttjande av nedre regioner. Eric Sadee, Lily Allen, Alex Schulman | ||
moi_magnus | 2011-03-23 22:15 | |
Med tanke på konkurrensen, så får nog Lily följa med in i sovrummet. Eric Saade kan se fram emot ett litet giftermål, då jag gladeligen tar död på allas vår lilla pessimist Schulman... Oprah Winfrey, Maria Wetterstrand, Carl-Jan Granquist | ||
SR88 | 2011-03-24 02:16 | |
Carl-Jan åker rakt ner i kistan, Maria får hänga med in i sängkammarn en sväng och Oprah får ta en promenad till altaret.... Wentworth Miller, Johnny Depp, Matthew Fox | ||
Näva | 2011-03-24 03:33 | |
Fy tusan vilka män du ger mig! Jag har alltid varit hemligt förälskad i Depp, så honom tar jag som man NU, NU, NU! Wentworth får så gärna komma på besök hos casa de Näva/Depp eftersom jag kan tänka mig dela med mig av min partner ;) Matthew är den som helt enkelt är minst attraktiv och får därför tyvärr dö, trots att jag gärna skulle behålla honom i mitt startkapital till ett... Joakim Thåström, Courtney Love, Edith Piaf | ||
Mimikryp | 2011-03-24 06:59 | |
Döda Edith, sexa med Courtney och gifta mig med Thåström. Steffo Törnqvist, Peppe Eng, Caroline af Ugglas. | ||
Näva | 2011-03-24 13:27 | |
Jag har alltid trott att jag aldrig skulle låta fröken af Ugglas komma i min närhet utan att jag gärna hade gjort en Ctrl+x på henne, men när man står i valet mellan henne och Peppe Eng, då behåller jag nog hellre Caroline af Ugglas kvar och ligger alltså med henne. Steffo får bli min man, men jag tror inte på ett långt äktenskap mellan oss, jag skull dö av tristess. Staffan Ling, Tilde de Paula, Peter Siepen -Med motivation. | ||
Mimikryp | 2011-03-24 13:33 | |
Ååh, Tilde de Paula är himla gullig, så jag gifter mig med henne. Jag har svårt för Peter Siepen, så jag dödar honom. Staffan Ling är ju charmig för sin ålder, så jag får väl ta en natt med honom. Agneta Sjödin, Gunde Svan, Kayo Shekoni | ||