Spelrum
Giraffen | 17 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 10 |
Inloggade | 27 |
Mobilspel
Pågående | 21 400 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Tommy 1979 | 2011-03-24 16:33 | |
Gunde Svan tar jag livet av eftersom jag inte står ut med karlen. Sjödin... hm, har svårt för den där andliga typen men OK, jag går till sängs med henne så jag får det överstökat. Kayo verkar vara en rätt trevlig tjej så jag får väl föra henne till altaret då.... Gordon Ramsay, Tom Hanks och Lena Philipsson | ||
Mimikryp | 2011-03-24 16:50 | |
Oj... Öh, Gordon Ramsay är väl kock, så jag kan ju gifta mig med honom. Lena är lite påfrestande, så hon får dö, och då får jag väl sexa med Tom Hanks. Pernilla Wiberg, Patrik Sjöberg, Stefan Holm | ||
Tommy 1979 | 2011-03-24 16:55 | |
Holm ser ju hyfsat bra ut så han får bli sängkamraten. Sen är det väl i princip dött lopp mellan de övriga två :-P Leif "Loket" Olsson, Kim Jong-Il och Bert Karlsson | ||
moi_magnus | 2011-03-24 18:51 | |
Bert kör vi ättestupa med, Loket är så klämkäck så honom kör vi äktenskap med. Kim Jong får väl, tyvärr, bli målet för en snabbis... Gudrun Schyman, Lars Adaktusson, Carl Bildt | ||
Tommy 1979 | 2011-03-24 20:08 | |
Schyman gifter jag mig med, henne gillar jag skarpt. Adaktusson får bli sängkamraten, Bildt tar jag av daga eftersom jag inte gillar hans politik :-) Robert Mugabe, Bette Midler och Rolf Lassgård | ||
moi_magnus | 2011-03-24 20:22 | |
Bette får bli sängkamrat då hon är den enda kvinnliga av nämnda... Mugabe verkar vara en skicklig politiker, så han får ta platsen som make... Rolf Lassgård placerar vi under bilan på grund av hans dåliga insats som Wallander... | ||
moi_magnus | 2011-03-24 20:23 | |
JK Rowling, Gösta Ekman, Mark Levengood | ||
Tommy 1979 | 2011-03-24 21:06 | |
Inte för att det har med saken att göra, moi_magnus, men jag hoppas innerligt att du var ironisk då du skrev att Mugabe verkar vara en skicklig politiker.... Hade iofs gärna gift mig med Levengood eftersom han är en mysig snubbe, men eftersom han redan är upptagen (och jag inte ligger med gifta karlar) får det väl bli exekutionsplutonen då. Rowling får väl bli k**llet och Ekman gifter jag mig med för att han är en rasande skicklig skådis :-) Barack Obama, Hillary Clinton och John Cleese | ||
Mimikryp | 2011-03-25 00:11 | |
Gifta mig med Hillary, pippa med Barack Obama och döda herr Cleese. Ghadaffi, Björn Skifs, Margret Thatcher | ||
Tommy 1979 | 2011-03-25 00:35 | |
Ligger med fröken T så jag får det överstökat (hellre det än att gifta mig med människan...), tar livet av herr G samt gifter mig med Skifs då han är en rolig snubbe. Mikael Persbrandt, Noomi Rapace och Liza Marklund | ||
Mimikryp | 2011-03-25 00:54 | |
Eh... Suck. Jag tror att jag till skillnad från de flesta brudar dödar Mikael Persbrandt. Gifter mig med Liza och har sex med Noomi. Patrik Isaksson, Dregen, Marianne Fredriksson (författaren) | ||
Bibbilo | 2011-03-25 21:33 | |
jag väljer Gifter mej med Patrik Isaksson för han är ju helt klart snyggast av dom tre. Jag dödar Marianne Fredriksson för hon är aldelles för gammal för mej och då måste jag (tyvärr) ligga med Dregen: Gifta med med Patrik Isaksson, Dödar Marianne Fredriksson, ligger med Dregen. Bert Karlsson, corbin bleu, Hanna zetterberg | ||
Zebran_ | 2011-03-25 21:39 | |
Okej ää ligger med bert karlsson för vi har inget gemensamt förutom att båda gillar semlor, Gifter mig med corbin bleu för att han är yngst och dödar hanna zetterberg för jag är inte lebb babsan,roger pontare och Laila Bagge | ||
Bibbilo | 2011-03-25 21:43 | |
Ligger med Babsan för han är ju kille egentligen;) Gifter mej med Roger Pontare för han har kanske mycket pengar. Och dödar Laila Bagge för jag gillar inte tjejer så mycket att jag skulle gifta mej eller ligga med tjej så tyvärr Laila Bagge. marie göranzon,peter forsberg(Foppa),kim ekdahl du rietz | ||
Mimikryp | 2011-03-27 17:41 | |
Åh, jobbiga alternativ. Kim får dö av den enkla anledningen att jag inte vet vem han(?) är. Jag har sex med Foppa och gifter mig med Marie för att jag tror att jag och Marie har mer gemensamt och kan ha mer intressanta diskussioner än vad jag skulle kunna ha med Peter... Robinson-Robban, Carolina Gynning, Harald Treutiger | ||
Pethero | 2011-03-27 17:53 | |
Ligger med Gynning, gifter mig med Robinaon-Robban och stackars harald är så gammal ändå johan glans, göran persson, natalie portman | ||
moi_magnus | 2011-03-27 18:06 | |
Tommy1979; Jag hoppas att min ironiska ton gick fram, Mugabe är INTE en skicklig politiker! Han är dock rena ängeln jämfört med Kadaffi, skulle jag vilja säga.. Glans dödar vi; jag börjar trötta på hans långtråkiga humor... Persson är ju som han är, men han är i alla fall bättre än Glans... Portman blir det en snabbis med... Christina Schollin, Kristina Lugn, Christina Aguilera | ||
Mimikryp | 2011-03-27 19:18 | |
Lugn får dö för hon är så enerverande tråkig! Får väl sexa med Schollin och gifta mig med Aguilera. Linda Thelenius (känd som Linda Rosing), Linda Lampenius, Linda Ronstedt | ||
Bibbilo | 2011-03-30 10:30 | |
Döda Linda Ronstedt jag vet inte varför är bara så, Ha sex med Linda Thelenius för jag att jag vet inte där häller varför bara är så typ! Och gift mej med Linda Lampenius fär hon verkar vara härlig:) Tigermannen (ni kan söka på google om ni vill veta vem han är), Kattkvinnan (kan även där söka på google eller nån annan stans), Miley cyrus | ||
moi_magnus | 2011-03-30 14:33 | |
Självklart så får Miley bli nattens begivenhet, med tanke på konkurrensen... Tigermannen får väl bli min att dela livet med, medan jag tar död på Kattkvinnan på grund av hennes skyhöga egoism... Steven Spielberg, HKH Victoria, Elisabeth Tarras Wahlberg | ||