Spelrum
Giraffen | 52 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 3 |
Grisen Böjningslistan | 45 |
Inloggade | 100 |
Mobilspel
Pågående | 21 424 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Farnsworth | 2012-09-04 10:06 | |
![]() | Om städning gör dig matt du städa sällan bör. Det syns då också att man någon nytta gör. På tal om denna syssla, gillar du att pyssla med saker i ditt hem, på inredning få kläm? | |
hfranke | 2012-09-05 23:43 | |
![]() | Inredningen lämnar jag därhän, Folk brukar be på sina bara knän, Att jag ska sluta, för jag har ju ingen smak Så då får jag vila min trötta bak. Apropå nyss nämnda bak, Finns det nåt under ditt tak Som du själv lagat till och vill bjuda mig att smaka Kanske en paj eller tillochmed en kaka? | |
Bazoo | 2012-09-05 23:52 | |
![]() | Men jag kan ju inte baka! Om jag gjorde det och du fick smaka skulle du förmodligen tappa din haka... Längtar du efter jul eller tycker du bara tomten är ful och inte alls kul? | |
Ruckzuck | 2012-09-06 08:54 | |
![]() | Julen är nog för mig ingenting speciellt. Vad är då detta för dig: campa och sova i tält? | |
MTM74 | 2012-09-06 12:25 | |
![]() | När jag varit på festival, så har jag inte haft något annat val än att sova i tält, tur att ingen den har vält. Nu när vi årstid bytt, vad har sommaren för dig betytt? | |
OsLuWi | 2012-09-07 10:13 | |
![]() | Sommaren för mig blev kort helt enkelt jag den bytte bort mot ett kallt o snöigt Grönland. Kan du tänka dig bo i ett annat land? | |
harrok | 2012-09-07 10:44 | |
![]() | Har faktiskt bott i Oman ett par år, det var fint men hiskeligt hett. Åker gärna iväg igen om det går, så många platser jag inte har sett. Har rest en del, men mycket vill ha mera, har du nåt resmål att rekommendera? | |
hfranke | 2012-09-08 08:57 | |
![]() | Oh, jag kan verkligen rekommendera Prag Där skulle jag kunna vara mången dag. Det vackra klocktornet i gamla stan, Värt att titta på hela dan. Jag vill nu gärna veta hur du tänkt att din helg ska se ut? Blir det full aktivitet eller kanske vila för att du är helt slut? | |
Ruckzuck | 2013-01-04 14:42 | |
![]() | Helgen är rätt oplanerad, för det blir jag nu ej generad. Har du någonsin sett ett hel gris varm på ett spett? | |
Greta grus | 2013-01-05 00:22 | |
![]() | Minns att jag en gång på resa farit då en stackars nasse på en pinne varit. När du köper kläder är det efter väder, eller snarast bara för att tjusig vara? | |
elaa | 2013-01-05 00:23 | |
![]() | I Portugal på en grisfest jag önska att jag aldrig hade sett ett djur som luktade pest där såg jag ett grisspett Har du frågor att ställa ? Då har jag några svar. Från din källa, har du några kärleksbrev kvar? | |
elaa | 2013-01-06 18:03 | |
![]() | såg inte för en nu att jag ahde missat greta grus Så jag känner mig som en gnu och är i skäms rus Kläder inhandlas med olika sinnen som ger olika minnen I bland går jag efter väder i bland leder det till aftonkläder Har du frågor att ställa ? Då har jag några svar. Från din källa, har du några kärleksbrev kvar? | |
Ruckzuck | 2013-01-06 22:57 | |
![]() | Många brev med kärleksord har jag inte fått. Svara nu om ditt köksbord är det riktigt flott? | |
elaa | 2013-01-08 09:29 | |
![]() | I mitt kök ser det inte ut som ett slott utan hemtrevligt och rent du fråga om mitt köksbord var flott ja det är av teakträ och lent Det är inte försent att svar på när senast var du uppe till två ? | |
Ruckzuck | 2013-01-08 15:35 | |
![]() | Uppe till två, minns ej när det hände förra gången. Men jag säger nu och här att det ej händer mången gång. En fråga kommer nu: om dansband säger du bu? | |
elaa | 2013-01-09 19:49 | |
![]() | Bu säger jag om dansband Vilken musik hade du på dina blandband? | |
Greta grus | 2013-01-10 16:31 | |
![]() | På mitt band fanns Alice Copper, kanske Abbas Super trouper men Eurytmics de va bäst av deras låtar fanns det flest. Det var då och nu är nu var och när på låtar lyssnar du? | |
Ruckzuck | 2013-01-10 18:50 | |
![]() | Oftast på min iPod, ja när jag promenad vill ta. Gör nu en vers i rimmade par om vad i ditt kylskåp har! | |
salsera | 2013-01-10 18:57 | |
![]() | I dörrens fack finns pepparot och äggen de finns mittemot Har du ätit middag idag, min vän eller är du hungrig än? | |
Ruckzuck | 2013-01-10 19:12 | |
![]() | Ätit har jag gjort, så jag är ganska mätt. Säg, brukar du fort i maten rata fett? | |