Spelrum
Giraffen | 25 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 13 |
Inloggade | 38 |
Mobilspel
Pågående | 21 400 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Lillstölla | 2011-03-30 14:39 | |
Ojdå, jaa, jag tål ju inte Tarras Wahlberg så hon får dö, jag ligger med Viktoria och gifter mig med Steven. Anna Skipper, Anna Anka, Anna Book. | ||
moi_magnus | 2011-03-30 15:06 | |
*Ryser* Anna Skipper skulle nog få mig lite slankare så henne gifter jag mig med. Ankan tål jag inte, så hon ryker... Blir väl bara att Booka sängkammaren för sistnämnda och blunda riktigt rejält när det väl kommer till kritan.. Howard Shore, Malena Ernman, Fredrik Reinfeldt | ||
Mimikryp | 2011-03-30 15:39 | |
Howard Shore har jag inte koll på, så han får dö. Malena är cool, så jag gifter mig med henne, och då får jag väl pippa med farbror blå... Lykke Li, Petter (rapparen), Kissie (bloggerskan) | ||
moi_magnus | 2011-03-30 22:09 | |
(Du har just dödat kompositören till Sagan Om Ringen-musiken.... Ingen kommentar...... ;-) ) Lykke Li blir sällskap för natten. Petter blir min man trots att jag hatar honom - jag hatar dock Kissie mer, så hon får dö... Vladmir Putin, Kadaffi, Nicolas Sarkozy | ||
EbbaGreen | 2011-03-30 22:42 | |
Döda kadaffi, såklart. Ligger med Putin, han har allt några söta drag. Gifter mig men monsiour Sarkozy, snubben lär ju vara tät. Dessutom är Frankrike ett ypperligt land att bo i! Hermione Granger, Hannah Montana, Snövit | ||
moi_magnus | 2011-03-30 22:48 | |
Snövit ger vi ett till äpple (mohaha).. Hannah får bli ett one-night-stand, medan intelligenseliten Granger blir makan... Benedictus XVI, HKH Silvia, Ola Lustig | ||
EbbaGreen | 2011-03-30 23:00 | |
Sexar loss med Påven, han kan ju behöva lite kul. Silvia kan nog få dö, hon börjar bli gammal ändock. Gifter mig med Ola pga det trevliga efternamnet, trots att jag inte vet vem snubben är. Danny Devito, Arnold Schwarzenegger, Dustin Hoffman | ||
numsan | 2011-03-30 23:30 | |
Ojdå. Inga höjdarkillar direkt. Gifter mig med Dustin Hoffman. Utan tvekan bäst i den skaran på alla plan. Får väl ligga med Arnold då. Hur motbjudande han än är så känns få saker mer avtändande än att ligga med Devito. Dessutom får man kanske höra honom säga "I´ll be back". Ledsen Danny, men du får gå döden till mötes. Eric Saade, "The Moniker", Sanna Nielsen | ||
skalmac | 2011-03-30 23:38 | |
Ligga med The Moniker, gifta mig med Sanna och Döda Saade. Runar Söörgard, Kicki Danielsson, Ingemar Stenmark | ||
Mimikryp | 2011-03-30 23:42 | |
Uff... Dödar Kicki. Hon har ändå så'na problem med alkoholen och fetman. Pippar med Ingemar, för han är säkert fortfarande hyfsat vältränad. Gifter mig med Runar, för han är ändå rätt söt och han är säkert snäll även om han är kristen. Per Morberg, Leo Tolstoj, Agneta Sjödin | ||
moi_magnus | 2011-03-31 15:45 | |
Tolstoj kan nog ge mycket i ett äktenskap... Sjödin får följa med uti älskogen, och hur mycket jag än gillar morberg så får han ryka... Tore Skogman, Tomas Quick, Maria Gripe | ||
skalmac | 2011-03-31 15:47 | |
Quick vill man ju inte ha kvar så den dödar jag, Tore kan va kul att skriva låtar ihop med så den fan gifter jag mig med. Maria får duga i halmen. Peppe Eng, Kristina Lugn och Håkan Loob | ||
Mimikryp | 2011-03-31 15:56 | |
Lugn får dö, nu igen. Håkan får bli min man och då får jag väl genomlida en natt med Peppe. Paul Anka, Kurt Cobain, Tuva Novotny | ||
Tommy 1979 | 2011-03-31 17:37 | |
Tuva Novotny är ju en skön böna så henne kan jag gifta mig med. Eftersom jag inte är nekrofil kan jag inte ligga med Cobain, alltså återstår endast Paul Anka för det ändamålet *ryser* Judit i ComHem-reklamen, George W. Bush och Jan Björklund | ||
moi_magnus | 2011-03-31 20:32 | |
Utan tvekan fimpar jag Björklund direkt. Anledningen till detta är, ursäkta ordvalet, de våldtäkter på det svenska skolväsendet som han utför gång på gång... Bush kan säkert bättra på min engelska, så han blir min själsfrände i livet. Återstår att ta Judit till sängen då... Kurt Wallander, Jens Stoltenberg, Björn Hellberg | ||
Näva | 2011-03-31 21:57 | |
Fy tusan! Björn får dö, knall och fall! Kurt och jag gifter oss (dock inte Kurtan i filmerna utan den jag tänkt på när jag läste böckerna) och Jens Stoltenberg kan jag gärna låna ut socker till. Professor Dumbledore, Gandalf Grå, Bamse | ||
EbbaGreen | 2011-03-31 23:36 | |
Dödar Bamse, gillar inte riktigt hans röst. Dessutom är tidelag inte min grej. Ligger nog med Gandald, han får helt enkelt visa vad han kan med sin stav. Gifter mig gärna med Dumbledore, så kan han förgylla vardagen med lite magi. (så kan man ju vänstra med Sirius) ;) George Harrison, Paul McCartney, John Lennon. | ||
skalmac | 2011-04-01 10:29 | |
George var en dryg en så han får gå...John vore ju onekligen kul att filosofera med så han får det bli giftermål med. En natt med Paul? Hmmm...inte kul med det får gå... Carl XVI Gustaf, Björn Ranelid, Tommy Körberg | ||
Tommy 1979 | 2011-04-01 14:10 | |
Gifter mig med C-Gurra för pengarnas skull, hoppar i säng med min namne och har ihjäl Ranelid för den mannen kan jag bara inte med.... Håkan Juholt, drottning Elizabeth och Eric Saade | ||
moi_magnus | 2011-04-01 14:25 | |
Visst - folk FÅR sjunga även fast de inte kan det, men de behöver inte tortera hela svenska folket med det; kort och gott så ska Saade ryka, medan Juholt väl får bli min man... *suckar uppgivet* Sen blir det väl en liten svängom med Elizabeth i sängen, man kan kanske norpa någon liten kronjuvel på vägen ut... Jonas Karlsson, Bert Karlsson, Karlsson på taket | ||