Spelrum
Giraffen | 38 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 44 |
Inloggade | 82 |
Mobilspel
Pågående | 20 091 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Ulice - Spelvärd/Forumvärd | 2008-09-03 12:04 | |
Nu håller tråden på att dö ut Jag vill då inte att den tar slut Kom igen och skriv lite vers Det är väl ingen större pärs | ||
Okej - Ej medlem längre | 2008-09-03 13:08 | |
Idag är jag hemma med min dotter, så idag hinner jag med lite "beta-klotter". Att rimma har jag nog alltid gjort, oftast dyker rimmen upp fort. Ibland går det segt, som i detta nu, tar en match istället med bokstäver sju! | ||
hemliga anna | 2008-09-03 14:10 | |
nä inte ska tråden dö önskar att folk stod på kö för att få skriva i min tråd för att få ge mig fina råd inflätade i fina rim och på så sätt hålla tråden i trim | ||
Tess 08 | 2008-09-03 14:12 | |
Jag kan alltid försöka att tråden föröka åtminstone i längd så den inte blir stängd Men nu måste jag fara och hämta ett avkomma som varit i skogen och inte hem orkar "lomma" Hej på ett tag vi syns om en stund eller åtminstone som senast, när månen är rund | ||
Ceckes | 2008-09-04 18:55 | |
Ja när månen är rund det är just också min lilla stund men jag sitter här redan nu och försvunnit har du kan jag rimma idag när hjärnan inte kan glöda då blir det kanske inget rim att ihoplöda jag vill bara sova redan men jag vet hur det blir inatt då kommer den stora ledan när jag är uppe och även min katt | ||
remvanrijn | 2008-09-05 01:09 | |
snart jag kanske tar bilen åt norr lastad med verktygslåda och borr hos dig jag hammaren skall svänga så dina tavlor på väggen kan hänga på ideer kan du börja ruva vart jag skall borra o skruva är jag klar blir allt så fin så du trivs bättre i lägenheten din en liten fika , sen tar jag min hatt o säger adjö till dig o din katt | ||
Tess 08 | 2008-09-05 16:55 | |
Snart har vi mat på vartenda fat Ta det lugn och softa en stund för att sedan sova en lång blund Och i morgon vakna med energi och fart För att börja lägga golv, det blir klart....snart. Värmen är inkopplad och nu väntar skivor att lägga på reglar och sågspån i drivor Ovanpå det lite klinkers innanför dörr och sen kan man gå in och ut som förr Ska bli sköt att med det ta itu Och det blir större och finare än vad det är nu | ||
cmsw | 2008-09-06 08:23 | |
Jag skulle också sannerligen verkligen vilja ha dådkraft att som PÖM i hemmet rumstrera så att det mesta allteftersom går att urskilja som iordningställt, piffat eller på G att reparera. Tror nog att jag ska se till att det blir en start på allt som legat tillräckligt och väntat. Måhända sker det nu med otrolig fart, fast det nog snarare handlar om att jag nu gläntat på dörren till det dåliga samvetet vilket gör att jag också slängt betet som skulle leda till att allt drogs igång i stället för denna halvmesyr till klagosång. | ||
Ceckes | 2008-09-06 19:29 | |
Varför är jag så trött? Jag känner mig totalt utnött. Gammal o sliten och totalt väderbiten. Mina gäsp går ej att hindra och i ögonen mina tårar tindra Jag kan ju inte på dagen bara sova Ligga plant o vilan inhåva Då sover jag snart dygnet runt och det har ju aldrig varit sunt Det längsta jag då kommer med att motionera det är att endast den visualisera Men vad ska jag göra när allt e så trist och när jag skaparglädjen nu har mist? Då sitter jag vid betapet först som sist Då blir jag isolerad från mina verklighetsvänner Jag umgås till slut inte med dom som jag känner Jag har blivit besatt Jag kan sitta här dag som natt Och jag glömmer att äta Det är ju inte med livet någon räta! Jag blir trött o försjunken och glömmer bort. Vad har jag gått och blivit för en udda sort? En skummis i mitt hus sitter i mitt beta-rus. | ||
elaa | 2013-01-01 15:17 | |
Nytt år och förnyelse av denna kära tråd Jag behövde förströelse kanske även nya råd Dagen börja snart då jag ska till jobbet gå borde sätta lite fart om klockan hunnit slå | ||
Ruckzuck | 2013-01-02 20:40 | |
Om du behöver ett tips eller råd, börja tjäna klöver fyll på dina förråd. | ||
falkann | 2013-01-02 20:54 | |
hipp som happ å huller om hå jag hitta en grej som börja på h | ||
elaa | 2013-01-03 00:04 | |
Nu är vi igång med buller och bång falkann, Ruckzuck och jag tillammas blir vi ett rimmar lag På bio i dag jag satt nästan till midnatt kanske blev jag besatt av denna historiska skatt | ||
Ruckzuck | 2013-01-03 12:25 | |
Det regnar ute idag, det regnar ute, men jag sitter inne och rimmar; men strax jag ska ett par timmar fortsätta läsa en bok så att jag blir ännu mer klok. | ||
elaa | 2013-01-03 17:51 | |
Maten lagar inte av sig själv vattnet till pastan kokar som en brinnande älv Västerbottens ost blir bra för att göra maten lite gla blandsallad jag lagt upp på fat nu känner jag mig inte så lat för allt blir till en fantastisk rätt av detta kommer jag bli riktigt mätt | ||
falkann | 2013-01-03 17:56 | |
katten musen tio tusen | ||
Ruckzuck | 2013-01-03 22:00 | |
Det nya året blir kanske bra. Jag låter nog håret växa, haha! | ||
elaa | 2013-01-03 23:16 | |
Hår växer, råd flyger jag går omkring och smyger | ||
Ruckzuck | 2013-01-03 23:19 | |
Svara på min fråga om du det kan: är det en stor plåga att städa toan iblann'? | ||
elaa | 2013-01-03 23:29 | |
Du en fråga ställer om det är tråkigt att städa ja det ord jag fäller det är som att stå på bräda på en stor båt när kapten har dömt dig till döden för inget förlåt gäller som straff förbövelen | ||