Spelrum
Giraffen | 19 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 12 |
Inloggade | 31 |
Mobilspel
Pågående | 21 400 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Laserswärd | 2010-11-04 23:10 | |
Dödar Lucky Luke, tror nog inte han är snabbare än sin egen skugga i egentligen. Ligger med Tintin för att få svar på om han är homosexuell eller inte. Och gifter mig med Asterix, storleken till trots. Ulf Lundell, Henry Rollins, Kate Bush. | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-04 23:14 | |
En gammal slapptask som Ulf Lundell kan vi skicka till ättestupan. Jag sätter på Henry Rollins och gifter mig med gudinnan Kate Bush. Amy Diamond, Sarah Dawn Finer eller Charlotte Perelli | ||
colaflaskan | 2010-11-05 00:10 | |
dödar amy ligger med Charlotte gifter mej med sarah | ||
colaflaskan | 2010-11-05 00:13 | |
Helge skog Robert Gustavsson björn Gustavsson | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-05 00:59 | |
Motivering? | ||
Laserswärd | 2010-11-05 01:43 | |
Dödar Robert Gustavsson, känner att han har gjort sitt nu när det gäller komik. Blir bara trött när jag ser honom köra en "rolig" dialekt. Får lov att ligga med Björn Gustafsson för att han är yngst. Helge Skog får bli min man så jag har någon som kan kommentera och liva upp (a lá Halv åtta) mitt annars så tråkiga liv. Vladimir Vysotsky, Vladimir Nobokov, Vladimir Putin. | ||
witchgame | 2010-11-05 12:35 | |
dödar Nobokov för att han skrev peddo-boken Lolita, ligger med Vysotsky , för att kunna gifta mig med putin som har svart bälte i budo-sport så han kan skydda mig från banditer ;) | ||
witchgame | 2010-11-05 12:36 | |
John Travolta, John Wayne, John cleese | ||
Laserswärd | 2010-11-05 12:45 | |
Dödar John Travolta för om jag måste umgås med honom finns chansen att jag stöter på Oprah Winfrey. Ligger helt klart med en ung John Wayne och gifter mig med John Cleese, humor är trots allt en viktig ingrediens i ett äktenskap. Mr. Miyagi, Björne, Fabio. | ||
-Butterfly- - Ej medlem längre | 2010-11-05 12:46 | |
Dödr John Cleese för han är nog ganska jobbig, ligger med John Travolta för att han är hetast och gifter mej till lite mer stadga och trygghet, alltså John Wayne. Elvis Presley, Robin Williams och Bruce Springsteen. | ||
kaktusnalle | 2010-11-05 15:00 | |
Jag e ju kille, så svaret blir såhär :) Dödar Elvis för han är redan död, ligger med Robin Williams dotter, men gifter mej med Bruce Springsteens dotter. | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-05 21:24 | |
Jag dödar min konkurrent Fabio, kramar Björne riktigt länge och gifter mig med mr. Miyagi så han kan lära mig alla hans hemligheter. Andreas Carlsson, Laila Bagge/Wahlgren och Anders Bagge | ||
numsan | 2010-11-06 01:22 | |
Tricky.. Jag skulle nog gifta mig med Anders.. han verkar minst osympatisk av dem. Sen blir det svårt. Både Laila och Andreas är ganska läskiga. Men jag får nog ligga med Andreas ändå och följaktligen får Laila då. Lady Gaga, Madonna, Brittney Spears | ||
Laserswärd | 2010-11-06 01:30 | |
Dödar Madonna, någon levande reklampelare för kabbalah klarar vi oss utan. Ligger med Lady Gaga, hon har säkert något spännande att erbjuda. Så gifter jag mig med Britney Spears, har inget emot rakade kvinnohuvuden och tror hon behöver lite kärlek. Birgitte Bardot, France Gall, Betty Boop | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-06 11:00 | |
Gifter mig med puddingen France Gall, lägrar Brigitte Bardot och raderar ut Betty Boop. Anita Ekberg, Alice Timander och Loa Falkman | ||
Laserswärd | 2010-11-06 12:47 | |
Förut så vackra Anita Ekeberg har inte åldrats med stil, så träskpaddan får dö. Loa Falkman får sig lite lammkött och mysiga Alice Timander får bli min fru. Skönheten, Odjuret, Arne Weise. | ||
numsan | 2010-11-06 13:33 | |
Jag tänker att Belle troligtvis är skittrist i sängen, och hon är lite för präktig för att stå ut att leva med.. så hon får nog dö. Och så ligger jag med odjuret såklart.. Gifter mig med Weise, han lever nog inte så länge till ändå.. Batman, Robin, Poison Ivy | ||
Laserswärd | 2010-11-06 16:31 | |
Dödar Batman, han verkar vara en sådan grinig och präktig djävel. Robin verkar vara lite dumsnäll, en sådan kan man säkert vara gift med ett tag. Och så får jag ligga med Poison Ivy. Orup, "Mannen med gula hatten", Arja Saijonmaa | ||
numsan | 2010-11-07 14:31 | |
Hmm.. menar du mannen i gula hatten som snubben som alltid söker till idol? I så fall.. Jag måste nog döda honom. Han är skittöntig. Gifter mig med Arja och har ett dåligt ligg med Orup. Nour el refai, Sissela Benn, Jokern i Batman | ||
Laserswärd | 2010-11-07 15:36 | |
Neee, "Mannen med gula hatten" som i Nicke nyfiken såklart :) | ||