Spelrum
Giraffen | 20 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 12 |
Inloggade | 32 |
Mobilspel
Pågående | 21 400 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Gitarrmagnus | 2011-06-25 19:30 | |
Ligger med Shakira, gitfter mig med jagger för pengarnas skull och betalar sen nån att knacka ulvesson i skallen. Maidengitarristerna smith, gers och murray. | ||
Kiruna_Linda | 2011-06-25 23:56 | |
Love maiden så han måste jag både gifta mig och ha sex med. Gers och Murray får det som blir över , vill säga döden tyvärr. Daniel Sedin , Blondin Bella , Phil Collins | ||
mishizaki | 2011-06-26 16:44 | |
mums för Phil Collins- sex såklart Blondinbella för min försörjning stackars Henrik- äh, jag dödar väl honom också tillsammans med tvillingbrorsan, så slipper han vara halv i resten av sitt liv K-G Bergström, Sandra Nielsen och Musse Pigg | ||
Bibbilo | 2011-07-05 12:10 | |
K-G Bergström han skulle få dö för att han är för gammal för mej., Sandra Nielsen skulle jag ligga med bara för att Hon är tjej jag gillar inte tjejer på det sättet :P och Gifta mej med Musse Pigg för han är gullig haha:) joe labero,maria eggers,smurfan | ||
klasåkerblmo | 2011-07-07 00:31 | |
Skjuter seriefiguren. Gifter mig med Maria Eggers, mycket att lära där. Ligger med Labero enligt uteslutningsmetoden. Peps Persson, Anna Anka och Peter Harrysson. | ||
numsan | 2011-07-07 15:53 | |
Ojojoj. Jag tilltalas verkligen inte av tanken på att ligga med någon av dem.. Men eftersom det är en person jag gillar massor, en jag verkligen ogillar och en jag inte har så stor åsikt om blir valet lätt. Gifter mig med underbara Peter harrysson, dödar Anna anka, ligger med peps. Joakim von anka, Alexander Lukas, tjatte | ||
miss evelyne | 2011-07-10 13:49 | |
gifter mig med Joakim för att då har man fri tillgång till valvet va? ligger med Tjatte om han nu då e byxmyndig för det känns bättre rent åldersmässigt och Lukas får dö bara för han har sån vidrig tur. | ||
miss evelyne | 2011-07-10 13:49 | |
så tre nya också ja... hm Timo Räisänen, Lars Winnerbäck och Dregen | ||
lewarcher | 2011-07-13 02:44 | |
Timo får bli ett platoniskt äktenskap. Jag och Dregen kan sova oss igenom en natt så ...Bye, bye Lasse... Maud Olofsson, Sofia Arkelsten, Marit Paulsen. | ||
Näva | 2011-07-17 15:04 | |
tjoff, poff på Sofia henne står jag inte ut med. Både Marit och Maud skulle jag kunna gifta mig med, men Mauds käckhet skulle nog tillslut sänka mig, därför passar jag på att sänka henne först (med huvudet före i kylvattnet från Fukushima). Sen jag och Maud i varsin skinnfotölj med en bok i varsitt knä och en whiskey vid sidan tills döden skiljer oss åt (snarast). Khadaffi, Karlsson på taket, Jackie Arklöv | ||
Näva | 2011-07-17 15:06 | |
men oj, jag låg ju inte med någon av dem...hoppsan då :-) | ||
mishizaki | 2011-07-19 15:35 | |
har aldrig legat med någon med propeller- bara den kommer åt lite erogena zoner, så Jackie vill jag brevväxla med i fängelset och stå med vigselringen när han slipper ut. Khdaffi- vad annat är han värd? en gråsäl, en björn och en fjäril | ||
Gilena | 2011-07-20 16:04 | |
Gifter mej med fjärilen för de har säkert fritt intellekt, ligger med Björn Borg och dödar sälen Robyn - Skärgårdsdoktorn - Shakespeare | ||
Pubbe | 2011-07-20 19:49 | |
Ligger med Robyn, Gifter mig med skärgårdsdoktorn och shakespeare är redan dörd så då slipper jag döda nån :P Blondin bella- kissie- kenza | ||
J Mondieu | 2011-07-20 20:28 | |
Ligga: Dalai Lama Döda: Bamse Gifta: Gaddafi och hans farmor | ||
LadySol - Ej medlem längre | 2011-07-21 01:00 | |
Nu var du verkligen inte snäll Pubbe. Jag gifter mig med Blondinen eftersom hon ändå verkar ha bra koll på ekonomin, ligger med Kenza en gång och väntar på att Kissie ska gå av på mitten och dö en plågsam död. Herman Hedning, Mandrake och Karl Alfred. | ||
J Mondieu | 2011-07-21 15:45 | |
Ligga: Mandrake Döda: Herman Heding Gifta: Karl Alfred Jussi Björling, Evert Taube, Dominatrix | ||
öhmöh - Ej medlem längre | 2011-08-15 09:47 | |
Gifta: Jussi Björling Ligga: Evert Taube Kolar vippen: Dominatrix Ennio Morricone, Marcus Birro, Mark McGrath | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2011-09-26 02:38 | |
Ger Jussi Björling en begravning till havs, skuttar med ett skratt ner i Evert Taubes säng och gifter mig med hunken McGrath. Kermit, Miss Piggy, Gonzo | ||
magnusss_s | 2011-09-26 09:34 | |
Tar livet av Gonzo, drar Kermit till altaret och går till sängs med Miss Piggy. Kungabarnen Victoria, Madeleine och Carl Philip | ||