Spelrum
Giraffen | 17 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 10 |
Inloggade | 27 |
Mobilspel
Pågående | 21 400 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mishizaki | 2011-09-26 18:19 | |
Huamej för äktenskap med Viktoria. Dödar henne så att tronföljden bryts. Carl Philip är nog billigare i drift än Madde, så henne ligger jag med och gifter mig med C-Ph. En Skarabonde, en jetsetare på Stureplan, en uttråkad hemmafru i Farsta. | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2011-09-26 22:51 | |
Gjuter nytt liv i den uttråkade hemmafruns sexliv innan jag massakrerar stureplanskillen och flyttar ut till det ljuva livet på landet med min älskade bonde. Björn Borg, Ingemar Stenmark, Frank Andersson | ||
magnusss_s | 2011-09-27 09:38 | |
Frank får hamna under jord, Björn får bli ett engångsligg och så tillbringar jag resten av livet, tyst och skönt, med Ingemar. De ä bar å åk! Gudrun Schyman, Maud Olofsson och Mona Sahlin | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2011-09-27 11:52 | |
Avrättar Mona medelst hammare och skära och drar ett rött skynke över henne. Delar en bag-in-box med Gudrun och kuckilurar lite. Sedan avnjuter jag ett lyckligt liv med den riktiga Maud: www.youtube.com/watc...eU 75M6aPuQ | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2011-09-27 11:53 | |
Jesus, Muhammed, Buddha | ||
Wille51 | 2011-09-27 13:52 | |
Här har vi ett bekymmer. Ligger jag med Muhammed så lär jag ju gå döden till mötes. Jag får helt enkelt ligga med Jesus, döda Muhammed innan han dödar mig. Sen får jag gifta mig med Buddha som kan ge mig tröst och ro i själen... Snövit, Askungen, Alice (i underlandet..) | ||
magnusss_s | 2011-09-27 14:42 | |
Gifter mig gärna med Snövit - det innebär ju dessutom sju dvärgar som jobbar åt oss. Askungen kan jag absolut tänka mig att ligga med. Sorry Alice, underlandet byts mot underjorden. Laila Bagge, Anders Bagge, Äkta Bagge (alltså ett manligt får...) | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2011-09-27 14:42 | |
Letar rätt på ett lagom stort kaninhål och begraver Alice där, har ett kinky gängbäng med Snövit och de sju små dvärgarna medan Askungen får slava inte bara i köket utan även i sängkammaren resten av sitt liv. Andie MacDowell, Catherine Zeta-Jones, Renée Zellweger | ||
magnusss_s | 2011-09-27 14:50 | |
Vi svarade samtidigt jag och Resurrection... så jag tar ett svar till: Jag ligger gärna med heta Andie en gång, med hetare Zeta-Jones hela livet och lägger arsenik i Zellwegers drink. Laila Bagge, Anders Bagge, Äkta Bagge (alltså ett manligt får...) | ||
magnusss_s | 2011-09-27 14:50 | |
Vi svarade samtidigt jag och Resurrection... så jag tar ett svar till: Jag ligger gärna med heta Andie en gång, med hetare Zeta-Jones hela livet och lägger arsenik i Zellwegers drink. Laila Bagge, Anders Bagge, Äkta Bagge (alltså ett manligt får...) | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2011-09-28 01:06 | |
Testar lite tidelag innan jag kammar skägget på Anders Bagge och räddar Laila undan fjompen Wahlgren. Tiger Woods, Muhammed Ali, Bill Cosby | ||
MaiaB | 2011-09-28 16:43 | |
Gifta mig med Muhammed Ali, han är säkert hur mysig som helst egentligen. Döda Cosby, mest för att jag vill ligga med Tiger Woods. Coco Chanel, Dregen, Håkan Juholt | ||
Eressea | 2011-09-28 16:47 | |
Enkelt. Dregen är ju het som få, så det är klart jag ligger med honom. Coco är redan död, och då är det inte så svårt att döda honom, och gifta sig med Juholt för den ekonomiska säkerheten; man kan ju alltid skilja sig senare :D Lotta på bråkmakargatan, Madicken, Rasmus på Luffen | ||
magnusss_s | 2011-09-28 16:52 | |
Rasmus får bli offer för en lönnmördare, Lotta är en rolig typ så henne kan jag allt tänka mig att ingå äktenskap med. Och att ligga med Madicken är nog inte helt fel när hon uppnått byxmyndig ålder. Anja Pärson, Charlotte Kalla, Therese Alshammar | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2011-09-29 12:21 | |
Charlotte Kalla verkar söt och trevlig så hon får bli min hustru, sedan provar jag "sälen" med Anja Pärson innan fröken Alshammar får dö den sköna drunkningsdöden. Tarzan, Fantomen, Stålmannen | ||
Milly97 - Ej medlem längre | 2011-09-29 19:49 | |
Tarzan får sig ett ligg medan fantomen får gå hädan och stålmannen blir min man Maria Montazami, Britney Spears, Anna Anka | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2011-09-29 19:57 | |
Planetens elakaste kannibaler får anklever på menyn. Ligger med Brittan och gifter mig med Maria Montazami, som verkar vara den vettigaste av alla galna hollywoodfruar. Fredrick Federley, Annie Lööf, Maud Olofsson | ||
magnusss_s | 2011-09-30 09:43 | |
En gång kan jag väl stå ut med Mauds sängsällskap. Annie verkar vara en glad tjej så hon får följa mig till altaret. Federley får ståplats i Nybroviken. Lena Ph, Tove Styrke, September | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2011-09-30 11:11 | |
Det gör ont, men Lena Ph är trots allt bättre begagnad och får gå till återvinningen. September får smaka på kärlekens tunga en het natt, medan jag gifter mig med denna gudomligt vackra och skönsjungande varelse som lystrar till namnet Tove Styrke. Anna Nicole Smith, Dolly Parton, Marilyn Monroe | ||
magnusss_s | 2011-09-30 11:39 | |
Med risk för att bli kallad nekrofil skulle jag gärna gå i clinch med Marilyn för en stund. Anna Nicole får stanna kvar i sin grav och Dolly kan jag säkert stå ut med i det äkta ståndet. Sarah Palin, Hillary Clinton, Michelle Obama | ||