Spelrum
Giraffen | 54 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 4 |
Grisen Böjningslistan | 45 |
Inloggade | 103 |
Mobilspel
Pågående | 21 424 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Ruckzuck | 2014-11-06 14:52 | |
![]() | Skidor har jag aldrig fastnat för, kanske ändrar jag mig innan jag dör. Låt oss nu samma vintertema följa: brukar du hemmet i julpynt hölja? | |
en dum en | 2014-11-07 14:57 | |
![]() | Att fixa till julen är ju rätt kul och känna av stämningen innan jul mest tomtar jag pyntar med här och där tills min familj kommer, som jag håller så kär. Brukar du dina klappar i tid köpa eller brukar du i sista stund i affärer löpa? | |
Henrux | 2014-11-09 09:14 | |
![]() | Jag släkt och vänner sviker Alla vet jag klappar undviker Gör du som jag, hatar Kalle? Och hellre scrabblar på din nalle? | |
Ruckzuck | 2014-11-09 09:48 | |
![]() | Hat är nog ett starkt ord, på Kalle jag inte planerar nåt mord. Men det finns ju bättre saker att göra när man julafton till lyckligt avslut vill föra. När du någon film vill se om vilken typ vill du be, pang-pang, drama, komedi, romantik, sci-fi, parodi? | |
en dum en | 2014-11-15 15:41 | |
![]() | En verklighetsbaserad film jag gärna ser och även nån komedi så man ler. Råa och hemska filmer får nog vara mig men kanske det är något för dig? | |
Greta grus | 2014-11-15 16:32 | |
![]() | Nja, det beror väl lite på om våldet i handlingen kan ingå men om blodet bara skvätter av ren lust, det förstör mina nätter. Har du förresten nån synpunkt på Roy Andersson? | |
elaa | 2014-11-15 19:15 | |
![]() | Roy Andersson han är enkelhetens kung för bilderna och scenerna är så rena och han tar filmkonsten med en härlig gung och den vanliga människan han är en fena på att porträttera. Gillar du att filosofera? | |
Ruckzuck | 2015-01-21 16:23 | |
![]() | Tänker på filosofi gör jag gärna, för att kunna komma till moralens kärna. Och apropå moral kan man undra, är det okej att äta en flundra? | |
Greta grus | 2015-01-21 17:02 | |
![]() | Det får varje mänska välja om man flundran vill svälja Själv jag försöker välja föda som jag skulle kunna tänka mig att döda. Oftast blir det därför blad men även någon flundra glad. Hur ser din egen matmoral ut äter du allt som i världen tittar ut? | |
en dum en | 2015-01-21 19:16 | |
![]() | Min mage den krånglar lite nu och då och ibland funderar man vad kan man hitta på man får nog välja bort en del av både dricka och mat men mycket gott kan man nog ändå få på sitt fat. Är du en person som gillar att ströva annars så kanske det är nåt att pröva? | |
Ruckzuck | 2015-01-21 20:10 | |
![]() | Jag går gärna ut i skog och mark, men även i någon trevlig grön park; kan också ströva på stadens gator. Men nån gång behövs ju min dator då får jag gå in till mig. Men du då, ärligt mig säg: är du beroende av din datamaskin eller kan du avstå den med stoisk min? | |
elaa | 2015-01-22 15:26 | |
![]() | Jo visst kan jag vara utan men då blir det bara och spela på lutan Nu undrar jag om du trivs i din kropp Eller vill du hellre vara en stropp ? | |
en dum en | 2015-01-22 16:34 | |
![]() | En stropp är nog ingenting för mig, jag vill ju kunna säja hej till dig. Man är nog sån som man fostras till, sen är det upp till var och en vad man vill. Har du nånting som du döljer eller sanningen alltid följer? | |
Beth69 | 2015-01-24 21:33 | |
![]() | Att tala sanning är ju lätt, Finns det något annat sätt? Ingenting jag dölja vill och har ej heller denna skill Har du städat hela huset eller släcker du bara ljuset? | |
Stinky Lomax - Ej medlem längre | 2015-01-24 22:25 | |
![]() | Det är städat men ändå är ljuset släckt För varje lördag smyger jag omkring i min kattdräkt. Pälsen är mjuk och morrhåren raka. Svansen vajar fram och tillbaka. Granen åkte ut med buller och bång Men du slängde den väl inte på grannens balkong? | |
Greta grus | 2015-01-24 23:02 | |
![]() | Min gran har jag själv byggt så den lägger jag snyggt uppe på hyllan bland resten som jag sparar från julefesten Har du sett nån måne eller stjärna? Berätta detta får du gärna. | |
elaa | 2015-01-25 07:42 | |
![]() | Denna himmel hos mig har varit mulen och det då aldrig blir stjärnklart Utan det enda jag ser är en ful en I dag det ska vara sol så då blir det fart på himmelens praktfullhet Har du det bra och inga förtret ? | |
en dum en | 2015-01-25 08:22 | |
![]() | Allt är bra och då är det som det ska dagen har just vaknat till liv och man uti världen kan ta stora kliv. Kaffe på morgonen måste jag ha, säg mej vilka laster du har får att må bra? | |
Ruckzuck | 2015-02-06 12:56 | |
![]() | En kaka av choklad kan vara gott, detta är en last jag av naturen fått. Något kaffe behöver jag dock ej, men gillar du då kaffebröd, så säg? | |
BetaBAM | 2015-02-06 13:41 | |
![]() | Svart som synden tar jag min dryck. Och bjuds det go'doppa till så inte säger jag nej. stor wienerbröd, ett styck det är grejjen för mig. Vad hoppas du på, att till middag få? | |