Spelrum
Giraffen | 23 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 14 |
Inloggade | 37 |
Mobilspel
Pågående | 21 400 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Resurrection - Ej medlem längre | 2011-10-01 03:33 | |
Sarah Palin har ju viss sex appeal, det ska medges, men är man så dum i huvudet som hon är får man rida kryssningsmissil till Nordkorea. Jag och Hillary delar kudde och en av Bills cigarrer efteråt. Michelle får bli min first lady! Magnus Samuelsson, Dolph Lundgren, Roberto Paolo | ||
numsan | 2011-10-03 01:57 | |
Ojojoj, de sista tre karlarna jag skulle vilja hänga med. Riktigt läskiga alla tre faktiskt.. Dolph måste dö. Jag skulle inte klara skammen över att synas med honom. Och så får jag dricka mig riktigt full och ligga med Magnus. För att gifta mig med Paolo. Han ser ju i alla fall int ut att bära på en tv. Alexander Bard, Laila Bagge, Pelle Lidell | ||
soyiza | 2011-10-03 02:01 | |
Väljer att ligga med Bard såklart, Laila råkar jag mörda och Pelle säger jag ja till. :) | ||
soyiza | 2011-10-03 02:02 | |
Oj glömde... Lena PH, Carola Hägqvist och Petra Mede | ||
magnusss_s | 2011-10-03 11:46 | |
Sätter munkavel på Petra Mede (står inte ut med hennes röst) och genomför en sexakt med henne. Carola får enkelbiljett till himlen och Lena PH får bli min äkta maka - har en känsla av att det inte gör så ont :) Glenn Hysen, Glenn Strömberg, Glenn Close | ||
SajmonDajmon | 2011-10-03 19:20 | |
Gifta mig med Glenn Strömberg för han e en go gubbe o snacka fotboll med, döda hysen för han e liverpooalre and deserves to walk alone ;) och ligga med close för hon e iaf brud.. Peter Harrysson, Dogge doggelito, farmen kristina | ||
MrAtomic | 2011-10-03 20:59 | |
Gifta sig med Dogge för alla pengar som reklamfilmer för elgiganten har genererat + att han nog är trevligast av nämnda personer. Det är nu det blir svårt.. vem man skall döda är ju uppenbart (hon må vara kvinna men i det här fallet räcker inte det) men det lämnar ju sexet till fel person.. men jag skall jag leva med personen och då föredrar jag hellre Dogge än Peter.. så Peter får vara sexpartner än stund. Dalai Lama, Jesus och Siddharta Gautama | ||
SajmonDajmon | 2011-10-03 22:53 | |
Enkel! Jag dödar jesus för han kommer ändå återuppstå, sedan gängar ja me dalai lama bara för att han e go o förtjänar de, sen så tar jag "den gyllene medelvägen" o förlovar mig me Buddha så man kan uppnå nirvana! Roadrunner, Pippi långstrump och snurre sprätt | ||
Kluddis | 2011-10-03 23:59 | |
Skulle nog ligga med Roadrunner, då har man de snabbt avklarat Måste nog slå ihjäl Snurre sprätt. Because im hunting wabbits, och jag skulle aldrig klara av att lyssna på "Eh, What's up doc?, för resten av mitt liv. Så då blire de väl att gifta sig med Pippi Långstrump isådana fall. Thore Skogman, Neil patrick Harris och Gaby Stenberg (Tänk er att hon är levande och ser ut ungefär som hon gjorde i Rederiet) | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2011-10-05 22:17 | |
Thore Skogman känns inte så toppen i år, så han får dö. Jag bögar lite med Neil Patrick Harris och gifter mig med Gaby Stenberg. Det passar ju bra att jag redan har en dotter som heter Freja. Vår förstfödde son får heta Reidar! Kapten Kirk, Spock, Uhura | ||
em1982 | 2011-10-05 22:50 | |
Spock får dö, behöver jag förklara? Nä. Jag snuskar till det med Kapten Kirk och sen lever jag lycklig med Uhura trots att jag inte är homo. Edward Blom, Marcus Birro, Carl Bildt | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2011-10-05 22:57 | |
förklara | ||
MrAtomic | 2011-10-06 13:49 | |
Det blir lätt tycker jag. Carl Bildt har jag svårt för så han får lämna jordelivet. Marcus Birro är ju en känslomässig och passionerad person så han är säkert bra i sängen. Edward Blom är ju omöjlig att säga nej till då all den mat man kommer att få under det äktenskapet kommer att överträffa allt man har ätit innan. För att spinna vidare på scifi temat från förrförra frågan kör jag: Dart Vader. Kejsaren Palpatin och Jabba the hutt | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2011-10-06 17:25 | |
Lustmördar Darth Vader under muntra tillrop: WHO'S YOUR DADDY? Kör lite fullbordat strypsex med Jabba innan jag går ner för altargången med kejsaren. Det ska nog gå bra så länge jag tar hand om mitt och han tar hand om sith. Luke Skywalker, prinsessan Leia, Han Solo | ||
magnusss_s | 2011-10-06 23:14 | |
Prinsessan Leia - kvinnan i mina drömmar - får naturligtvis bli min fru! Luke Skywalker får sig en snabbis eftersom jag inte vill bli närgången med Han Solo. Är lite rädd att Chewbacca varit där... Yoda, Chewbacca, C3PO | ||
earthfaerie | 2011-10-07 18:55 | |
Jag skulle nog gifta mig med Yoda, för han är gammal och vis, man kan lära sig mycket av honom skulle jag tro. Sen är han lite gullig också. Sen är frågan vem jag skulle ligga med... Chewbaccas språk kan nog vara lite avtändande, men det är svårt att tända på en robot också. Men eftersom Chewbacca mer känns som något slags djur för mig så vill jag helst in utöva tidelag... Så det får bli att jag ligger med C3PO och dödar Chewbacca, tyvärr. Mr. Bean, Bert Karlsson, Susan Boyle | ||
Humblen | 2011-10-07 20:19 | |
Ett platoniskt äktenskap med Bert Karlsson. Det skall stå som ett äktenskapsförord att all intimitet är strikt förbjuden. Slipper jag det så har Bert lite roliga företag som jag kan vara med och styra. Jag kan absolut inte döda Susan så jag får enkelt stå ut med en sexakt. Mr Bean kan vara väldigt störande och även om han inte förtjänar att dö för det så får han avsluta sin tillvaro här och nu. Sherlock Holmes, Poirot och Ture Sventon. | ||
em1982 | 2011-10-07 23:10 | |
Ture Sventon är ju en liten mysgubbe, så honom skulle jag kanske kunna gifta mig med då. Sherlock Holmes skulle jag snuska till det med, han kan nog behöva släppa loss lite :) Och sen mörda Poirot som ger mig rysningar av den mindre behagliga sorten. Gudrun Schyman, Jimmie Åkesson och Göran Persson | ||
Humblen | 2011-10-07 23:25 | |
Oj det var ett persongalleri du valde där em. Det är ju så uppenbart att döda Jimmie att jag väljer att inte göra det, nej jag skojar bara. Jag tror däremot jag inte skulle klara av att vara gift med Göran, han känns obehagligt dominant, så med ögonbindel går jag till sängs med honom. Gudrun är nog lättast att leva med av dessa (men enkelt är det ju inte, men vad skall man göra man kan ju knappast gifta sig med någon av de andra). Bush, Reagan och Nixon | ||
earthfaerie | 2011-10-08 11:32 | |
Jag vet inte så mycket av dessa presidenter egentligen... Men eftersom Reagan såg rätt bra ut i sina yngre dagar så får det väl bli ett ligg med honom. Bush skulle jag nog kunna skona och gifta mig med, han är ju en rätt rolig filur. Och eftersom Nixon redan är död så kan jag lika gärna låta honom vara det. Megan Fox, Scarlett Johansson, Colin Farrell | ||