Spelrum
Giraffen | 5 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 2 |
Inloggade | 7 |
Mobilspel
Pågående | 19 756 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-20 19:12 | |
-Sen dessutom har du en fruktansvärd andedräkt som.. jag inte riktigt är sugen på just nu. -Du, din andedräkt är inte så himla kul den heller. -Jag har problem med min hockeytränardisguise, va bra att du väckte mig. För nu ska jag upp och fixa det. Så. | ||
anderberg8 | 2011-12-20 19:16 | |
-Jag får panik på de där kvinnorna, när de är så närgångna. Särskilt när det är mitt i natten! Jag får inte ändra på mina briljanta rutiner bara för att jag har fått en kvinna på halsen. | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-20 19:25 | |
-Under-Kover:Hockey. Ja, det e min pärm det. Där har vi min läromästare. Precis, hockeytränarpolon ja. Där har vi nån sorts schema över nån... nn, jag vet inte vad det där e faktiskt. | ||
anderberg8 | 2011-12-20 19:31 | |
-Vad hockeytränare gör: 1. "Ha hockeytränarpolo." Check på den du! 2. "Tugga tuggummi." Ja, men det är väl bara att köpa nåt tuggummi på nån sorts fackhandel. 3. "Svära vid rinkside." Faaan, och Jäklar... Men "rinkside", vad i hellskotta betyder det ordet. | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-20 19:41 | |
-Så. Åh, va skönt. Osäker på det här med Peter asså. E han kär i mig? Ja, det tror jag. Jag är ju Birgitta, jag är baske mig ett kap! Det börjar på B och det slutar på itta! Det är jag. | ||
anderberg8 | 2011-12-20 19:44 | |
-Står det fel, ska det stå Ra, Renskav istället? Fan! Blir irriterad, min disguise håller inte! Det är en smart person som har skrivit den här pärmen. Jag förstår inte ett skvatt, och jag är ändå ett geni. Rinkside? Va? | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-20 19:55 | |
(Birgitta river bitar av toapappret) -Älskar... älskar inte... älskar... älskar inte... | ||
anderberg8 | 2011-12-20 19:56 | |
(Peter funderar på vad "rinkside" betyder) -Nä... det händer ingenting. Tyst i huvet. | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-20 20:07 | |
-Här sov jag i natt! Åhh, va skönt. Jag hade så skönt i natt. Får inte deppa ihop här nu. Nu håller vi humöret uppe. Oj! Ragelbär! Kanske ska ta ett, man är ju lite hungrig. Gulp, öhhhh. Dom är giftiga dom där... ragelbären. Åh, så där, nåh vart det bättre. Fick en liten snabbförgiftning bara, av ragelbärsförgiftning. | ||
anderberg8 | 2011-12-20 20:10 | |
(Peter har svårt att gå vidare, och börjar nästan tvivla på hans "precious"?) -Rinkside? Va e det för jäkla påhitt? Vem e det som har skrivit den här idiotpärmen! | ||
SonOfMan - Ej medlem längre | 2011-12-20 20:58 | |
- Jag är peter, åtminstone är det min inbillning. Jag tror jag skrivit det mästa, men vill inte ta åt mig avföringen. | ||
anderberg8 | 2011-12-20 21:01 | |
-"Den här pärmen är kanske för dig som vill arbeta som undercover och kanske vill vara hemlig agent". "Han som har skrivit pärmen heter kanske Sushe Sushe Show You". Jag får ta och ringa den där Sushe Sushe, Show You... | ||
SonOfMan - Ej medlem längre | 2011-12-20 21:06 | |
- Ja, gör det, själv försöker jag hålla sams med mina fötter, i vatten. Men om jag känner vattnet rätt, är det bekant med eld och andra element. | ||
anderberg8 | 2011-12-20 21:10 | |
-Han kanske älskar mig...? Faaaaan! Nu e ju dasspappret slut. Peter! Peteeer! Peteeer! Jag har slut på dasspapper. -Här! -Åh, tack! Du, Peter. Har du lust att stanna kvar lite här hos mig, min lilla kärlekspapegoja, så ska vi talla lite sen när jag har bajsat klart. -Jag vill ut... det stinker! Ja, jag måste dessutom ringa några viktiga samtal om "Rinkside" och hockey, med en kines, adjöken. | ||
SonOfMan - Ej medlem längre | 2011-12-20 21:16 | |
- Herregud jag börjar tro att du försöker förvirra min omedvetenhet, min papegoja. Det blev offside enligt den femte domaren, framröstad av min seriösa publik. | ||
anderberg8 | 2011-12-20 21:18 | |
-Nu gick han, karlsloken... Höth! A en liten till, jag var inte riktigt klar-bajsad! Hä-thä-thä! | ||
SonOfMan - Ej medlem längre | 2011-12-20 21:24 | |
- Brottsplatsen är där Leif G W tror sig befinnas. | ||
anderberg8 | 2011-12-20 21:44 | |
-Huh, vilken skön morgon, eller skön? Kall som sjutton! Men skönt att komma ut från det där huset. Jag blir tokig på Birgittas alla tricks. | ||
SonOfMan - Ej medlem längre | 2011-12-20 22:08 | |
Morgon och tricks? Jag begriper inget sån...t, bara vad jag själv sätter namn på. Detta ord betyder skrymptätiskt, men innebär nåt helt annat. | ||
anderberg8 | 2011-12-20 22:34 | |
-Jag ringer till den där Sushe! (ringer) -Suche, undercover solutions. -Jag heter Peter! Jag har köpt din under-kåver pärm som du har gett ut. Jag måste bara säga till dig, Tack för en underbar produkt! -Ja, vad cool att du gillar den. -ALLA tror att jag e hockeytränare, jag har polo också! Ja, som du sa... Men jag vet inte vad "rinkside" är? Det var ju inte i pärmen förklarat. -Det betyder sidan av en rink. Jaha! Rinken e ju klubban...? -Nae! -Nähä, åhhh, jag e ju borta på hockey ibland. Jag måste lära mig mer om det här hockeyspelet! | ||