Spelrum
Giraffen | 53 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 4 |
Grisen Böjningslistan | 46 |
Inloggade | 103 |
Mobilspel
Pågående | 21 424 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Mm2 | 2015-02-19 22:56 | |
![]() | Några problem, men inte så varligt och jag kör med den så varligt. Cyklar det gör jag hela året ibland blir det halkigt i spåret. Kör du någon diet eller är du kanske inte fet? | |
Mm2 | 2015-02-19 22:57 | |
![]() | Farligt skulle det ju stå sist på första raden. | |
ingriiid | 2015-02-19 23:05 | |
![]() | Nej ingen diet Och jag är inte fet Smal dom en vidja Men med otydlig midja Vad gillar du att göra När jobbet inte propsar på att du ska höra Och helgen står och stampar Kanske du ut i skogen går och plockar svampar? | |
pärle_mor | 2015-02-20 00:33 | |
![]() | Då tar jag mitt garn och stickar nåt smått Ger bort till behövande, sånt känns gott Kanske blir att se nåt bra på TV Har du nåt tips på program jag bör se? | |
BetaBAM | 2015-02-20 07:34 | |
![]() | Till det är svaret givet ty i kväll final det är På spåret. bästa program i livet, eller i alla fall just nu på året. Så vad passar bäst att äta till fest? | |
en dum en | 2015-02-27 18:41 | |
![]() | Surströmming är nog inte det bästa om man ska ut och festa. Däremot kan en kötträtt vara nåt eller tilltugg av smått och gott. Tycker du om att fiska eller plockar du hellre en riska? | |
Ruckzuck | 2015-02-28 13:09 | |
![]() | Båda kan nog vara rätt roligt vara men det enda problemet är bara att sakerna mycket sällan blir av ty livet har så många andra krav. Är du en optimist som låter hoppet leva eller en pessimist, som ser en reva av svarthet som tär sönder våra liv? Svara på frågan utan något kiv. | |
Beth69 | 2015-02-28 15:58 | |
![]() | Kanske mer av en realist, men med en touche av pessimist. Som så är jag lagd, det är dock ingen bragd. Hur spenderar du din tid, effektivt eller mer på glid? | |
BetaBAM | 2015-03-02 13:59 | |
![]() | Insikten kommer med åren att det mesta som får en till jakt efter status och prylar mest är mest är strunt. Så jag skulle säga, att som tiden lider jag numera sakta framåt skrider och försöker leva sunt. Hur tillbringar du din dag? Med vånda eller behag? | |
en dum en | 2015-03-06 14:36 | |
![]() | Den här dagen har varit behaglig och tidigare från jobbet jag gick (lite olaglig) Inte ofta man kan göra så men det inträffar nångång ändå. Solen skiner här hos mej, säg mej nu hur är det hos dej? | |
Beth69 | 2015-03-06 14:53 | |
![]() | Solen skiner och är glad, så är det i denna stad Vackert väder vill jag ha för då mår jag mycket bra Helgen stundar och jag undrar blir det lugnt eller nåt tungt? | |
BetaBAM | 2015-03-10 08:52 | |
![]() | Helgen? Den har redan varit. Vete gudarna vart den farit. Igår var solen framme här hos mig. Hur var det, säg, hos dig? | |
Ruckzuck | 2015-03-10 17:08 | |
![]() | Solen skiner idag, precis som igår. Man kunde tro att det närmar sig vår. Då kan man olika blommor få se; plockar du gärna ett par eller tre som du hittar på ängar eller i snår? | |
Beth69 | 2015-03-11 01:15 | |
![]() | Blommorna får stå ifred Det är jag tillfreds med Hellre plockar jag svamp det utan att få kramp Vill du följa me' Eller stannar du hemmave'? | |
BetaBAM | 2015-03-11 07:26 | |
![]() | Jag vågar mig bara på kantareller som växer runt stugan. Jag behöver nog inga fler heller så jag stannar hos frugan. Vad tror du om sommar'n i år, blir den fin eller svår? | |
ews | 2015-03-16 13:37 | |
![]() | Jag tror att sommaren blir fin med med soliga dagar och blommande lin Gillar du att läsa, eller får läsning dig att fräsa? | |
godzilla99 | 2015-03-16 14:19 | |
![]() | Jag läser gärna en bok. Allt från skönlitteratur till fakta böcker om en fiske-krok. Somliga kallar mig för bok-tok, men själv tycker jag att läsning bara gör mig klok! Tycker du om att laga mat? Eller anser du dig vara lat, och vill att den bara ska stå redo på ett fat? | |
ews | 2015-03-17 08:00 | |
![]() | Jag är nog ganska lat om jag ensam min mat ska laga Men i sällskap av en kamrat brukar jag inte klaga Vilket träd tycker du om mest, anser du kanske att alen är bäst? | |
Beth69 | 2015-03-17 08:50 | |
![]() | Granen står så grön och fin Till varje jul i stugan min Den är nog min favorit Och den luktar inte sprit.... Vad är din favoritmat Som du lägger upp på fat? | |
en dum en | 2015-03-18 11:46 | |
![]() | En god köttbit är aldrig fel och beasås till för all del tillbehör i övrigt är en smaksak och kanske det sätter sig på min bak. När det börjar bli vackert väder, är du då en som köper nya kläder? | |