Spelrum
Giraffen | 5 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 2 |
Inloggade | 7 |
Mobilspel
Pågående | 19 756 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Fruktskrutt | 2011-12-28 16:19 | |
... väntar till nästa år. :) Så hemskt är det inte... | ||
Bibbilo | 2011-12-28 16:20 | |
Haha jag ska ha det städat till nästa år så slipper jag göra det nästa år;D | ||
Fruktskrutt | 2011-12-28 16:27 | |
Det är en idé. Jag åker bort istället. Lär ju ändå få göra det någongång nästa år. :) | ||
Bibbilo | 2011-12-28 18:31 | |
Haha sant:) | ||
anderberg8 | 2011-12-28 18:39 | |
-Gud va jag e stressad, det e agenter överallt, jag dyker ner igen, jag kommer upp igen, jag dyker ner igen jag dyk... sådärja nu ska vi se, då ringer jag Birgitta. Jahajaja! | ||
Fruktskrutt | 2011-12-28 18:43 | |
Hallå ja!?? | ||
anderberg8 | 2011-12-28 18:49 | |
-Nu ringer det här på andra linjen, jag ska försöka ta det samtalet. -Jaha, jag väntar. -Fasen, jag R0:ar. Hur gör man det här? Jag blir tokig på det här R:andet, hur går det till egentligen? -Det var ett fasligt knappande. -Fortsätter R:a här, jag ska försöka ta det där samtalet på andra linjen. -Vad e det här för trams? -Hallå? Nej. Hallå? Nej. Hallå? Ha.. Haa? -Va e det här...? | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-28 20:22 | |
-Där! Hallå! -Hallå Birgitta! Jag e lite stressad här, jag har en massa agenter! Jag kommer över alldeles strax, jag var utanför dig i ett par sekunder, men jag var tvungen att vända, det KRYLLADE av snipers även där ute. -Fasen Peter! Du får du banne mig pallra din skrala egntsexiga kropp över hit. Vi skulle ju träffas! -Jag kommer Birgitta, det, det, du vet väl bara det det kan ta tid när det gäller mig förstår du. -Vi e ihop också. Det vet du? -E... e vi ihop eller? Eller hur var det? Jag blir inte klok på det. -Ja, det e vi. Och e man ihop då ska man ses Peter! Det e glasklart! -Ja nu ringer det på andra linjen här tror jag. Det gjorde det inte alls det. Ska vi se. Nu gäller det att jag tänker, och att jag inte binder mig för tidigt i en relation. Jag är trots allt bara i sextioårsåldern, och en relation nu skulle vara ödesdigert för min agentkarriär. | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-28 20:22 | |
agentsexiga* | ||
anderberg8 | 2011-12-28 20:27 | |
(Snyggt, halva avsnitt 7 fick du med där) -Upp! Där ja! Ja, där e den där Stanislas! Jag ser vad du gör. Du har nån sorts österrikisk tyrolerhatt och det kommer du inte undan med. Jag ser igenom det där alp-...prålet! Det är inget nytt i agentvärlden det där! | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-28 20:37 | |
-(Fröken Ur)... femtiotvå... och noll... -Sådär! Då var jag synkad. Då är jag beredd på DIG där ja! Snor mig fram här... -(Till busschauffören) Kör iväg bussen till karolinska sjukhuset UTAN mig! Så! Kör bara! Försöker få iväg en annan buss i exakt motsatt riktning. | ||
anderberg8 | 2011-12-28 20:42 | |
-Den e blådann, precis som jag e... -Kör iväg den här bussen till Södersjukhuset UTAN mig, e det klart?! Så, jag har inte tid med dig! Haha! -Hallå där, taximan! | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-28 20:59 | |
(Är det blådann han säger? Bra där) -(knappar på måfå på telefonen) Så där ja, jag ringde bara ett långdistansnummer. Om dom svarar, ja, då lägger jag på. -Jag springer i högsta hastighet! (ropar till tågkonduktören) Kapten! Nu kör ni iväg det här tåget till Mora! Jag kommer i Hallsberg, vid järnvägsknuten. Och byter. Not. Haha! Jag e ett geniiiiiiiiiiiii mitt stridsvrål! | ||
anderberg8 | 2011-12-28 21:04 | |
(haha, gissar att du pausade just där för att undvika den svåra. Jag vet inte exakt vad han säger eller hur det stavas, men nåt åt blådann-hållet. Det är rätt ofta man undrar exakt vad som sägs, har man märkt, nu när man skriver av) -Nu ska jag lura iväg det här tåget också! Jag e så på, verkligen i högform! Jag e ett geniiiiii! -Kör iväg det här tåget till Örebro, ja, jag kommer senare, jag byter i Hallsberg.... För att jag bara säger åt er! -De e så lättlu... nej det ska jag inte säga högt! (Lättlurade). Lättlalade! | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-28 21:11 | |
(Helt rätt. Det är lite det som är kul, när dom blambrar på.) -Gud jag har ju hjärtklappning av min egen genialitet. Nästan jag borde gå till... sjukhus, för jag e så smart. Haaa... Åh! Nej! Nya tag Peter, du har inte ens fyllt sexti. Nu drar vi vidare. Var ska jag? Jag blir inte klok på det. Jo just det, jag ska ditåt. | ||
Neela | 2011-12-28 21:52 | |
:) | ||
__Nanna___ - Ej medlem längre | 2011-12-28 22:58 | |
Ler bäst som ler sist. :D | ||
anderberg8 | 2011-12-28 23:19 | |
Lerduveskytte - vad e det för jävla sport! Hocky ska det va... som brottning fast med andra kläder! | ||
Bibbilo | 2011-12-29 14:08 | |
Hej:D | ||
Fruktskrutt | 2011-12-29 15:20 | |
Hej hej!!! | ||