Spelrum
Giraffen | 7 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 2 |
Inloggade | 9 |
Mobilspel
Pågående | 19 756 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
anderberg8 | 2011-12-29 20:42 | |
-Sunds..vall! Fast egentligen så går tåget till Arlanda. Automater är de mest lättlurade av alla varelser här på jorden. Idag är jag på mitt allra bästa humör, när det gäller att dölja upp mig själv. Jag gömmer mig så, jag gömmer mig så, jag gömmer mig så! Jag gömmer mig på olika sätt, hela tiden! Men alltid med briljasen, i fokus! | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-29 20:50 | |
-Sen låter jag näsan styra ut mig själv. Sen slidear jag näsan längs med väggen. Som en pekpinne. Så där ja. Nu tror dom att jag e en maskin. Ni behöver inte titta på mig, jag är en maskin här. Idag e jag, I alla högsta toppform! Ingen vet vad jag håller på med, inte ens jag själv. Och då e det bra! -Jag gör en så kallad klämfälla. För er som inte fattat. Så att INGEN kan få syn på mig. Och under tiden, så GÅR tiden. | ||
anderberg8 | 2011-12-29 21:32 | |
-Ska man behöva ha nåt sorts tursystem för att slänga sopor eller? Med jäkla nycklar i! Va? Ska man behöva boka för att man ska slänga sopor eller? Va? Vad e det här? -Jaaaaa, neeej. Just det! Det e ju tvättiderna. Gud, vad jag e blambrig ibland. Jag bara blambrar på! | ||
Joda11 | 2011-12-29 21:42 | |
Är det däringa Kjell ni håller på och citerar? | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-29 21:46 | |
Yes, box. www.youtube.com/watc...sq 01KkbeSY | ||
anderberg8 | 2011-12-29 21:46 | |
-Det e ju jätte enkelt! Jag borde tvätta den här jeansjackan, jag har inte tvättat den på, ja gud asså, jag vill inte ens, det tar vi inte ens upp här! -Ja, men där e en papperskorg! Hej hej!Ska bara slänga sopor här. Sådär...."Trivselregler i tvättstugan", ja men det är väl bra att de har det. "Skölj bort rester av tvätt och sköljmedel i maskinerna". Har du sköljt bort resterna av sköljmedel? Ja, det har du. | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-29 21:50 | |
Känns det här igen då? -Man became civilized for a reason. He decided that he liked to have warmth, and clothing, and television, and hamburgers. To walk upright, and to have a soft futon by the end of the day. He didn't want to struggle to survive... I don't need the woods. I have a nice wood desk. I don't need fresh air. I have the freshest air there is. AC. | ||
anderberg8 | 2011-12-29 21:52 | |
Är det nåt slags kodmeddelande för en albansk-italiensk agentinvasion? | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-29 21:55 | |
-Bravo, my young ward. | ||
anderberg8 | 2011-12-29 22:00 | |
-Det är kul att prata med grannar också, det måste man göra, för att, annars blir man en sån surkärring som bara surar ur. | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-29 22:05 | |
-Nej, jag ska va TREVLIG granne! Det ska jag va. Sån SNÄLL granne, som gör så FINA saker. | ||
anderberg8 | 2011-12-29 22:07 | |
-Jag körde lite sönder mig själv! Jag va inne i sån extrem briljaaas där borta på terminalet. | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-29 22:14 | |
-Jag blir inte klok på mig själv ibland. Jag e galen ibland, nej det e jag inte. E jag det eller e jag inte? Jag vet inte. Tyst nu Peter. Tänk dig för. Så där ja. Är det några snipers här? | ||
anderberg8 | 2011-12-29 22:18 | |
-Ja, du kan stämpla den här... Gå vidare nu bara... Den köpte han som om han köpte glass inne på SIA-butiken. Jag spelade upp mig själv som en version av en businesstraveler. En hockeytrainer-businesstra veler. | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-29 22:36 | |
-Jag ska bli en bra granne hörrni! Jag ska bli en bullmamma här i kvarteret! Jag ska bli en supergranne. Kul å se dig! Va SNYGG du e i håret! Så ska jag va. Positiv till alla. Ja, gjorde du det nere på Kickis? Aa. Va KUL! Så ska jag va, som granne. Så till Arne där, i 37:an ska jag säga så här: Hej Arne! Du jobbar ju på posten. Va roligt att springa runt och dela ut lappar i brevlådor! Det, det e kul! | ||
anderberg8 | 2011-12-29 22:39 | |
-Just det, här var jag nu här ja! Och bussen går ju inte än till Rotebro! Så jag kan lika gärna kolla upp vad som händer här... Det gäller att stå på! Det kan va agenter bakom! -Asså om jag bara ställer mig lite i en kö och låtsas att jag ska iväg med ett flygplan. Då är jag säker på att jag har dom i ett äggskalsask. | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-29 22:47 | |
-Köläge här. Är väl lika bra att lura av dom här träbockarna hela vägen. Jag tar en biljett till den här destinationen, vad det nu e för nånting. Hörde ni det, jag ska alltså BOARDA ett plan här! Ja skicka en faktura till eh... ja... agent underkåver special hockey, eh... surprises, eh... kålkpå company... eller, eh.. Ja. Ja va kul! Aj, aj, mycket SOL på den här destinationen. Nu gäller det bara att jag försiktigt smyger av mot, vad var det, 6B va? Ja, 6B, ja det e längre bak här. -Oj, ja nu blir jag nog lite sen till Birgitta, men det får hon ta. | ||
anderberg8 | 2011-12-29 22:54 | |
-Uh! Oj! Vilka högskrapor! Oj oj oj! Många snipers kan det inte va där uppe! Jag måste här ifrån! (säger han "inte" där eller? Det är i så fall inte likt honom, han borde ju normalt anta att det finns 1000-tals snipers där) | ||
SonOfMan - Ej medlem längre | 2011-12-29 23:01 | |
- Vi som har utbildat CIA i rymdstrid vet när vi skojar och när vi skämtar. När vi skojar, skojar vi, och när vi skämtar, skämtar vi, allvarligt talat alltså. | ||
anderberg8 | 2011-12-29 23:09 | |
-Taxi! Jag är svensk! I need to go to a cab! | ||