Spelrum
Giraffen | 7 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 2 |
Inloggade | 9 |
Mobilspel
Pågående | 19 756 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
morsans syrr | 2011-12-29 23:14 | |
Så, sist :)) | ||
SonOfMan - Ej medlem längre | 2011-12-29 23:15 | |
- En svensk tiger! Du kan inte vara svensk och samtidigt tiga! Alltså är du inte svensk enligt våra normer, vi som utbildar CIA. | ||
anderberg8 | 2011-12-29 23:16 | |
-Irriterande när man inte kan få tag på en taxibil. A, jag får gå ner i tunnelbanan, ner till arbetarklassen, kackerlackorna. Jag tycker inte om det, men jag e också jagad! | ||
morsans syrr | 2011-12-29 23:29 | |
Sist igen :) | ||
anderberg8 | 2011-12-29 23:32 | |
-Hello, lowlifers. Här e banan-tunnan. Tunnelba.. The Boonel Tan, Tunnels. I'm a hockeytrainer, hello, Huh! | ||
SonOfMan - Ej medlem längre | 2011-12-29 23:33 | |
- Vill ni bli agenter för universums överlevnad så måste ni klara ett grundläggande lögntest, inget värre. | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-29 23:36 | |
(säger han inte "hur många snipers kan det inte va där uppe?" Det är mer likt Peter. :) -Hello lowlifers. Här e banantunnan. Tunnelbajblrblr BUNNELTAN. Tunnels. | ||
SonOfMan - Ej medlem längre | 2011-12-30 00:00 | |
- Snipers kan inte hålla reda på vågrätt och lodrätt samt vind och stiltje, därför har jag alltid en språngbräda innanför vilda västen öster om Eden. | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-30 10:03 | |
-Det gäller att få överblick över det här förbannade vagnen. Andra mäniskor som jag INTE har någon som helst kontroll över. I have no check on you guys. Could be massmurderers all of them. -Ah, now it's dark! Här verkar det inte va några snipers alls. Nej. Nej det e snipersfritt. Kanon. Jag e ett geni. -Så där, då var man i taxin. Driving me to Wall Street please. (ringer) -Oj, nu ringer det här. A det e Birgitta. -Ja, hallå Birgitta det e Peter här. -Ja? -Duuu... jag e lite försenad kan man säga. -Jaha? -Jag e i Manhattan. -Manhattan? Ja, klädbutiken på hötorget eller? -Nej, inte på hötorget, utan i Amerika. -Va? I Amerika? Men Peter, herregud, du skulle ju vart här för nio timmar sen! -Jaa, jag blir lite sen, men jag kommer så fort jag kan. Är det förstått? -Du kan inte hålla på så här. Asså, nu dyker du upp här ögonblickligen eller så gör jag nåt drastiskt! Det blir inget dopp i grytan för dig framöver! -Nehe? -Så! (lägger på) Lägger jag på den där! MIN tur att lägga på Peter nu. (Till granne) hej, hej! Jag glömde bort, jag ska bli en bättre granne här. Snygg du e i håret! Fin jacka också. Peter! Dumskalle! Nu går jag in igen, jag blir detdet irriterad. | ||
anderberg8 | 2011-12-30 16:17 | |
(Låter mer likt Peter ja, jag köper den. Bra avslutat förresten!) -Zzzz... Ja det här e... det måste va gnejs det här. Det e riktigt skönt å ligga på. Det e lite som å jämföra en vattensäng med en vanlig säng. Då skulle jag säga att gnejs e som en vattensäng och granit e lite som en vanlig... Jag tycker om det... Eller jag får låtsas att jag tycker om det. | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-30 20:44 | |
-Jag ska bli en bra granne! En sån där bullgranne! (Till påstigande busspassagerare) hej, hej! Jag kan bli... jag e en bra granne. Hej på dig också. Bor du också här i Rotebro, eller? Lasse-Maja, heter du det? Aaa, va kul. (till busspassagerare längre bak) hallå! Jag kan baka ligonlimpor till er! Jag ska baka så håret svallar! Så här, ska det svalla. Himla dålig respons på det där gänget. Fast först, ska jag hota Peter. Med pärmen. Ringa upp dig å va lite fräck mot dig! Hota med tändare. Har alltid tändare på mig, för jag e rökare. -Här blir bra, nu får jag bara gå in mot det här området här. | ||
anderberg8 | 2011-12-30 21:11 | |
-Det finns fyra olika sorters gosedjur. Krokodiler, Bamsenallar, Rutiga gosedjur och Svampnallar. | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-30 21:30 | |
-Håret kliar liksom. Det e så när man har sömnbrist, det kliar bara. Gud, va det kliar. Öh, va det kliar. Håller på å blir galen här, tror jag. Så dä... hu... jaaa. Sådärja. Då var jag i form igen. | ||
anderberg8 | 2011-12-30 21:32 | |
-Det var mig en svettig pärs, det där Amerika. Dom är ju så dekadenta dom där amerikannerna. | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-30 21:37 | |
(ditt citat där är ett av mina favoriter :) -(Fröken Ur) fjorton... femtioett... och... -Jaha, då var jag synkad. -Nu borde ju Birgitta nästan vara lasande på mig! Jag e så himla försenad. Jag har en bara en... ja, jag har nån bagagevagn som jag tog där. Det e väl nån annans grejer. | ||
anderberg8 | 2011-12-30 21:42 | |
(ditt är också bra tycker jag, "lasande" och "himla försenad" JA, minst sagt! och "väl nån annans grejer" haha) (förövrigt har jag nästan inte skrivit ner nåt om Kjells konversationer med Idiotfågeln, om du tycker jag hoppar) -Jag kan säga till dig, att det finns 4 sorters fåglar: Sädesärlor, Näktergalar, Trastar... och Idiotfågel! | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-30 21:50 | |
(Låter bra att skippa idiotfågelsamtalen. Går liksom inte att få till riktigt i skriven form. :) -Frågan e om jag ska åka vidare till Malmö, innan jag åker till Birgitta, eller om jag åker till Birgitta på stuberten. Jag borde åka till Mallis, och leva som rasmus på luffen där, bara luffa runt och spela munspel och dragspel. Och hänga med Allan Edwall. | ||
anderberg8 | 2011-12-30 21:51 | |
-Nu ska Peter banne mej bli lite hotad här... Ska ta och ringa upp honom och hota att bränna upp den här. Då blir det fart på honom tror jag. (ringer Peter) | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-30 21:58 | |
(Peter fortsätter att funder) -Eller ska jag åka till Birgitta i Rotebro? Jag tror det lutar åt en taxi i Malmö faktiskt. Oj, nu ringer det här. Ja, det e Peter? -Va bra att du äntligen svarar Peter, nu ska du får höra här! -Ja vadå? -Är du hemma i Sverige nu, eller? -Ja, ja ja ja ja jag åkte via Mexikanska bukten, via Costa Rica. Så stannade jag till på stöveln i Italien. -Ja kommer du HIT nu då, till mig, Birgitta? -Jag kommer Birgitta, jag ska bara ta ett tåg till Malmö och vilseleda de sista. Det e fortfarande folk som följer efter här. | ||
anderberg8 | 2011-12-30 22:02 | |
-Peter! Nu lyssnar du! Om du hoppar på det där tåget till Malmö, då kan du kyssa din Under-Kåver-pärm goodbye asså! Hör du vad det här e? Vänta ett tag bara... (tänder en tändare) Hörde du det där? -Ja, det låter som en gasspis. -Neej, du får gissa igen Peter, det va inte rätt. Igen här! (tänder tändaren igen) -Öhh.. Ett resårband av kardborre, kan det vara. -Nej, Peter. Det e inget resårband av kardborre. Det e en tändare. -VA?! -Vet du vad jag tänker göra med den? Jo, jag tänker bränna upp din Under-Kåver-pärm, Peter. -VART E DU?! -I en park tror jag... -JA MEN.. GÖR INGENTING BIRGITTA!!! -Jag kanske skonar din pärm om du är hemma hos mig inom en timme, Peter. -Ok, det är synnerligen uppfattat! | ||