Spelrum
Giraffen | 23 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 11 |
Inloggade | 34 |
Mobilspel
Pågående | 21 400 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
MTM74 | 2011-10-18 14:08 | |
Bard tar jag ihjäl för han vill inte ha mig ändå..Jag ligger med Laila och gifter mig med nallebjörnen Anders Bagge.. Zlatan, Sean Connery, Margret Tatcher | ||
MTM74 | 2011-10-18 14:09 | |
*Margaret | ||
päronhalva | 2011-10-18 14:10 | |
Jag slår ihjäl alexander för jag hatar honom. Jag ligger med laila bagge och gifter mig med anders bagge för han är så skön i huvudet. Danny saucedo, darin zanyar och erik grönwall. | ||
Minobe | 2011-10-18 18:53 | |
Ligger med Danny...ja ni fattar.....slår ihjäl Darin, han sjöng sin egen begravningssång....gifter mig med Grönwall för visst har han stuga vid havet =) | ||
Minobe | 2011-10-18 18:54 | |
f´låt!!!! Claes Elfsberg Bengt Magnusson Hasse Aro | ||
päronhalva | 2011-10-18 21:17 | |
HAHA svååååååraaaaa. Jag gifter mig iallafall med Hasse aro, jag älskar hans nya reklam på tv hm jag ligger nog med bengt magnusson. Jag dödar claes elfsberg för jag hatar SVT Jake gyllenhaal, Heath ledger och ryan gosling. | ||
MTM74 | 2011-10-18 21:27 | |
Hade ju helt klart gift mig med Heath (om han nu varit vid liv) för då hade jag både fått leva å ligga med han. Ligger med Jake å tar död på Ryan | ||
MTM74 | 2011-10-18 21:28 | |
oj glömde namn Charles Bronson, Clint Eastwood, Sean Connery | ||
Minobe | 2011-10-20 17:58 | |
Åh vilka goa...jag har varit BAD hela dan så ska njuta av att slå ihjäl Charles Bronsooon...MOHAHAHA Ligger med Clintan, brutalt idag!! Och gifter mig med Sean och druknar varje dag i hans svarta ögon..... Dollly Parton Marilyn Monroe Silvia | ||
ArchForge | 2011-10-20 18:14 | |
Hmm.. Ligga med marilyn, gifta mig med dolly parton och silvia få väl dö då. Maggie Smith, Marilyn Manson och Gudrun Schyman | ||
PinadColada | 2011-10-23 11:08 | |
Maggie har säkert ett och annat trick att lära ut från Hogwarth, så det blir giftas. Marilyn tar såpass mycket droger så hans gifter håller honom stilla och tyst, när vi delar säng. Gudrun får själv äta det förgiftade äpple hon försökt dela ut. Jan Björklund, Hugo Chavez och Påven | ||
Minobe | 2011-10-23 11:52 | |
JAg har sex med Påven, hahahaha gifter mej med Björklund i celibat, slår ihjäl Hugo för jag vet inte vem han är... Leif GW Persson Håkan Nesser Henning Mankell | ||
Humblen | 2011-10-26 10:57 | |
Skönt att jag slapp Björklund.. han ger mig kalla kårar. Leif GW är intressant så han gifter jag mig med.. dock i ett platoniskt äktenskap med två olika sängar. Henning Mankell har väl inte riktigt kroppen som attraherar men är nog ändå en passionerad man så han har jag sex med. Håkan Nesser dödar jag på grund av att jag måste enligt reglerna. Sauron, Arne Weisse, Peter Jihde | ||
Phynx | 2011-10-26 14:49 | |
Tänkte låta Sauron få ligga men jag tänker på framtidsplanerna och tror jag gifter mig med honom istället. Inte så svårt att välja mellan Jihde och Weisse, vem vill ligga med ett russin? Förresten ha Weisse redan tagit sig en medial död är han slutade som julvärd, så det gör inte någon större skillnad. Bamse, Skalman, Lilleskutt. | ||
Minobe | 2011-10-26 17:40 | |
Måste man slå ihjäl nån? Bamse då...han har iaf en rimlig chans att slå tillbaka, Skalman ligger jag med.....under skalet ?!? Blir spännande och gifter med med lillskiten =) Tarzan Stålmannen Fantomen | ||
Du din | 2011-10-26 19:06 | |
Dödar Tarzan skrikig och jobbig jävel. Ligger med Fantomen, sen får det va bra.. Gifter mig med Stålmannen, bra att ha när man vill förflytta sig snabbt. Torsten Flinck Jessica Simpson Ernst Billgren | ||
Minobe | 2011-10-27 12:09 | |
Gifter mig med Ernst, vi kan skapa ihop nåt leraaktigt....Jessica giljoteneras och Torsten lär vara ett bra sex.... Christer Sjögren Sten Nilsson Lena Ph | ||
päronhalva | 2011-10-27 17:25 | |
Jag gifter mig med christer, han är mysig. Jag dödar sten nilsson, haha jag vet inte vem han är men jag vill inte döda lena ph för henne ligger jag med! George busch, barack obama och hillary clinton! | ||
Du din | 2011-10-27 17:35 | |
Ligger med Hillary, största kapet av de 3. Dödar galningen Bush, för alla dåliga saker han gjort för mänskligheten. Gifter mig med Obama,han är en intressant person. Sven Wollter, Vladimir Putin, Lill-Babs | ||
Minobe | 2011-10-27 18:37 | |
JAg slår ihjäl Barbro, bara för att få läsa alla smaskiga löpsedlar....ligger med Putin, hörs ju på namnet....Sven blir min man! Simba Pumba och Vårtsvinet | ||