Spelrum
Giraffen | 7 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 2 |
Inloggade | 9 |
Mobilspel
Pågående | 19 756 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
lurifax | 2011-12-30 22:08 | |
Ursäkta, men kan jag få vinna nu medans ni håller på med vad det nu är ni håller på med? | ||
anderberg8 | 2011-12-30 22:10 | |
Nä | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-30 22:10 | |
-Nu e det bråda dagar! -Så där! Nu tror jag det börjar bli... att det blivit FART på Peter. Det e jättebra. -Jag ska till Rotebro! Hallå. Ja, kör inte förbi mig då! Va e det här! Det e ju vansinne! Stopp... stanna bilen! Vad e det för land jag e i? Dom bara åker förbi mig! Nu blir jag tokig! Kör mig till Mocambique... vad säger jag, till Rotebro menar jag. | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-30 22:11 | |
SISTA posten vinner. | ||
anderberg8 | 2011-12-30 22:13 | |
-Jesus Amalia, nu brinner det i kappsäcken! Nu e det bråttom vettu! Nu kör du mig till Mossvägen 34, i Rotebro. Fort som sjutton! Inga omledningar, inga avvägar, nu e det bråttom på riktigt här! | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-30 22:18 | |
-Om jag blir av med den där underkåver-pärmen, ja då har jag inget liv kvar. Då är jag bara ett litet skruttigt skynke av blått läder. | ||
anderberg8 | 2011-12-30 22:19 | |
-Om Birgitta har satt eld på pärmen, då kommer jag ju bli tossig! Är det några snipers här? Nej, det verkar det inte vara. (ringer på hos Birgitta) Var e hon? Birgitta!! | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-30 22:28 | |
-Jag tänker baske mig låta honom ringa ett tag. Han e så TÖNTIG, Peter. Ja, ring på du bara. -Om du inte öppnar nu så kommer jag att SÅGA upp dörren, då hämtar jag en såg och sågar! -Ska han såga? Ja, det vill jag inte. (öppnar) -Har du bränt pärmen? -Neej, jag har inte bränt pärmen. -Ja, okej, var ligger den då? -Pärmskrället ligger väl på köksbordet. -Nu ska vi se den, på köksbordet. | ||
anderberg8 | 2011-12-30 22:31 | |
-Jag ska ta mig in och se om pärmen är okej. Jag skiter i Birgitta nu, jag måste ha pärmen! -Där e den ju! Vad är det för massa trams som ligger här ovanpå? Sådär! "Under Kov..." Det saknas ett E men i övrigt e den.. skönt och se att du inte är svedd av lågor! Mästaren! My precious! | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-30 22:38 | |
-Det verkar vara bra här också, det där är det där konstiga, runda med, med ringar i. Ha! Jag e ett geni! -Nu släpper du den där pärmen för nu blir det ingen med undercover-verksamhet här. -Asså man kan inte bara tänka på att umgås, man måste också jobba, och mitt jobb Birgitta, det e att hålla mig uppdaterad om hockeys. | ||
anderberg8 | 2011-12-30 22:42 | |
-Gör i ordning snyggt här i köket och duka lite, så tänker du inte på pärmen, slå på radion eller nånting för att distrahera dig själv. Ja, ok! -Radios har jag slagit på förr... Det e väl en knapp bara. | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-30 22:42 | |
(vi kör klart avsnittet, va? Så har vi kört igenom båda säsongerna innan årskiftet. :) | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-30 22:46 | |
-Försöka att INTE läsa hockeypärmen då. Jag ska försöka va en vanlig kille. Inte tänka på hockeytränarpärmen. Oj, där är en hockeytränarpärm.... Nej! ...Jo, där är en hockeytränarpärm! -Jag ser dig, Peter. -Nej! Nej, nej. | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-30 22:47 | |
(posta ett LÅNGT stycke, du har dem ju klara :) | ||
anderberg8 | 2011-12-30 22:47 | |
(japp) Så så. Jag säger ett annat ord: Höcketronarpärm, så... då förstår jag inte vad det betyder, hackletryttepärm, det är ingen hockeytränarpääääärm. | ||
anderberg8 | 2011-12-30 22:47 | |
-Peter! -Nej... Jag vill läsa pärmen... men jag... lyssnar på musiken. | ||
anderberg8 | 2011-12-30 22:48 | |
(Bra låt:) Peter, åh, han e äntligen här Å jag vet inte, om han e här imorn Ja, jag heter Peter, och jag e här just nu Men jag kanske, inte e här imorn Men jag e här nu, jag står och dukar Det e agenter, mellan oss två Och jag kan vara lite svår, att nå Men nu så ses vi ju faktiskt ändå Vi e tillsammans nu Och vi ska äta lite kassler snart Men nu så ses vi ju faktiskt ändå Jag står och sminkar mig Å jag dukar bord Det gör jag Ja det gör du Peter | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-30 22:49 | |
-Peter? -Nej! Jag vill läsa pärm, men jag lyssnar på musiken. | ||
anderberg8 | 2011-12-30 22:49 | |
(oj) -Huburu huburu huburu morsan! Jag kom över hit för jag har inte haft nånstans att bo riktigt. Jag tänkte att det kanske vore bra om... jag kunde sova här lite, för du har ju persienner här. Jag stannar gärna på middag. | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-30 22:55 | |
(fasen. Jag är så dåligt synkad att det blev en dublett och nästan en till nu. *ringer fröken ur*) | ||