Spelrum
Giraffen | 29 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 21 |
Inloggade | 50 |
Mobilspel
Pågående | 20 047 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
anderberg8 | 2011-12-30 22:56 | |
-Hörni, killar! Jag e så glad att jag har mina båda två fina pojkar här. -Och han är här också ja, den unga. -Kul också att du har fått hem han... Patrik. -Asså det är Peter jag heter. Å jag är här och jobbar som hockeytränare. -Men Peter... Han vet att du är agent, han gör det. Jag har sagt det vid ett svagt tillfälle. -Ja du Kjell, vad är det här då för pippifågel du har tagit med dig? E det nåt som hemlösa har eller? -Jag köpte den där fågeln på en leksaksaffär. -Du förvirrar Peter om du tar med såna där saker. | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-30 22:59 | |
-Ja, ja jag heter Peter iallafall. Som du vet. -Spännande. -Iallafall, Kjell, så e jag hemlig agent. Men jag har en underkåver. Under min mun, som jag äter med, sitter en hockeytränarpolo, som gör att jag signalerar att okej, jaha, en hockeytränare! | ||
anderberg8 | 2011-12-30 23:02 | |
-Jajajaja, det e en sån där som Leif Boork hade! -Inte Leif Boork. Leif Borg, han var ju äldre syster till Björn Borgs, pingiskillen ja! -Jag vet ju ingenting om sport, förutom toto-sport. -Får jag gå från bordet? Jag e lite sugen på att gå in på mitt pojkrum. -Du har ätit så duktigt nu, så du kan gå till ditt pojkrum. -Det e bra, du e väl bara 38, så det passar väl fint att du har pojkrum där ja. Asså när JAG va 38, då hade jag en egen vilda-västern-sjal runt halsen och lekte att jag var rodeomästare. | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-30 23:06 | |
-När jag va 38, va tror du jag va då? Jo, jag var den glimrande snabbköpskassörskan som ALLA i stan tyckte var sexig! -Jaha. -Blip! Blip! Blip! -Oj. -Och så stod det i så här, sju och sexti. | ||
anderberg8 | 2011-12-30 23:07 | |
-Det är skönt å va tillbaka i pojkrummet faktiskt. Sängen e ju himla skön. Jag har nästan glömt bort hur mysigt det var att ligga här. | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-30 23:11 | |
-Du e... ihm, vacker i din gråstrimmiga frisyr. -Och hockeytränarpolon sitter verkligen bra idag. Du brukar ju ha den på, men idag sitter den verkligen fint. -Verkar det hetta till där. -Ja då, men då släcker vi lampan här då. Så vi kan... forechecka lite. Som en hockeytränare säger. | ||
anderberg8 | 2011-12-30 23:14 | |
-Oj, du Birgitta... Du har inte ett, tuggummi över till dig själv för att du vet... ja, ja. -JAG HAR ETT! Det ligger i kavajen i hallen! -Jag går och hämtar det, och så kör vi sen... ja, härligt! | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-30 23:16 | |
-Åh, jag kan inte bärga mig. Jag e en bärgare, en istanker. -Ahh. Jag behöver inte rycka upp mig, faktiskt. För det e kul å va Kjell. | ||
anderberg8 | 2011-12-30 23:17 | |
Det e kul å va Kjell! Det e kul å va Kjell! (STARKT JOBBAT) | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-30 23:21 | |
Väl rutet! Och desamma! | ||
anderberg8 | 2011-12-30 23:22 | |
Det finns 4 olika sorters trötthet: Mattning... Domning... Avsöndring... och Utslagning! Jag e faktiskt nu alla 4 samtidigt! | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-30 23:25 | |
Haha! Ja, det är ju riktigt, riktigt illa. Själv är jag uppe i varv. Kjell-effekten. | ||
anderberg8 | 2011-12-30 23:28 | |
(Serien ska fan ha pris, seriöst) -Det här tycker jag också e bra, Red Hot Chili Peppers. Det e så ungdomligt. Ta-De-De-Ti-De-Me-Ti-De-T i-Te-Nu -TUR!!! Ta-De-De-Ti-De-Ne-Ti-De.. . | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-30 23:37 | |
Helt klart! Jag höjer en skål för Kjell, och en för anderberg för uthålligt förmedlande av bra humor. | ||
SonOfMan - Ej medlem längre | 2011-12-30 23:38 | |
- Jag hoppas att du inte har något problem med dem som är Inkafolket, vilka inte har någon under cover! | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-30 23:41 | |
Jag höjer en skål för Inkafolket också då. | ||
anderberg8 | 2011-12-30 23:45 | |
SKÅÅÅL TILL ALLA! Jag gör det inte bara av välvilja. Jag gör det också för mitt eget nöjes skull, det är roligt att slänga ut ett bra Kjell-citat som blir som ett "Goddag Yxskaft" till föregående inlägg. -Vad jiddrar den här idioten om? Å du e ju själv inte dålig. Du SKRIVER ner citat varje gång eller? Riktigt starkt i så fall. Jag har ju alla STAND BY! Ctrl+V :) -De bara skickar vidare mig hela tiden. Aaa, träffade honom där borta! Ja, då går jag dit bort. Ja, då ska jag gå DIT bort. Håller det på så där hela tiden... Blir tokig! Klart man går och spelar till slut! | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-30 23:59 | |
Haha, ja visst är det kul att röra om i grytan, och hatten av för ditt tålamod med mina inlägg som skrivs i direktsändning. Eller nåt. Långsammare går det iallafall. -Jag blir inte klok på mig själv ibland. Jag e galen ibland, nej det e jag inte. E jag det eller e jag inte? Jag vet inte. Tyst nu Peter. Tänk dig för. Så där ja. Är det några snipers här? Måste älska Kjell. :) | ||
anderberg8 | 2011-12-31 00:01 | |
Hade du sett det nån gång innan du märkte att nån dåre på beta yrade om det? -Jag råkade komma hit en kväll, DÅ det var ett lopp... och då får man ta det! | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-31 00:06 | |
Nä. Du postade en länk till nåt avsnitt som jag faktiskt tittade på (brukar sällan kolla länkar annars). Sen var jag hooked. :) Jag gillar den här mocumentaryliknande stilen på humor. Typ the office (amerikanska). | ||