Spelrum
Giraffen | 25 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 13 |
Inloggade | 38 |
Mobilspel
Pågående | 21 400 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Resurrection - Ej medlem längre | 2011-11-03 18:41 | |
trodde Pumbaa var vårtsvinet? i så fall dödar jag honom, har lite djurisk sex med Simba innan jag ger mig ut i djungeln för att finna en riktig puma att gifta mig med André Pops, Claes Elfsberg, Anne Lundberg | ||
orvar99 | 2011-11-03 21:31 | |
Ooooh, lätta val..., André Pops får poppa ut Claes Elsberg ett snabbt ligg Anne Lundberg - resten av livet, Ja tack! Hannah Graf, Susan Boyle, Kim Jong-Il | ||
levakdörB | 2011-11-04 00:34 | |
Jag ligger med kim jong-Il Fan va coolt o gjort det med honom!, dödar susan boyle, kan inte placera henne just nu... o gifter mig med hanna graaf, varför vet jag inte riktigt, trekant med hennes syster tror jag... Sonja Abrahamsson (bloggare hej sonja) Hanna Friden (bloggare, hannafriden.com?) Zaida catalan (milojöpartist en gång i tiden språkrör för unga MP) | ||
Minobe | 2011-11-04 17:23 | |
3 helt okända....så ligger med Sonja, slår ihjäl Hanna och gifter mig med Zaida, låter som hon kan spå mig.... George Clooney Kevin Costner Peter Stormare | ||
levakdörB | 2011-11-04 18:20 | |
Geroge clooney dräper jag, peter stormare har jag sex med, kevin costner gicter jag med och delar samma kvinnosyn med.. Stina Wollter, Anja Kontor, Bosse Petterson, alla tre programledare i karlavagnen från uppsala. | ||
onobond | 2011-11-04 22:04 | |
*lite trist att svara utan att åtm googla, på namn man inte känner* | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2011-11-04 22:16 | |
ja wtf, dödar allihop Mirakelkvinnan, Gröna Lyktan, Brainiac | ||
onobond | 2011-11-04 22:26 | |
Mmmm..... Ett ligg med Mirakelkvinnan spöar badrumsstädet med Mr Miracle med hästlängder. Att gita sig med Brainiac ger ett minst sagt färgglatt liv. Gröna lyktan, som ser ut som kolportör för Grön Ungdoms årsbok, får lägga sig i komposten | ||
onobond | 2011-11-04 22:29 | |
Missade nya given: Nicolas Sarkozy, Ria Wägner och Tintin | ||
levakdörB | 2011-11-04 22:37 | |
Tintin, ligger jag med (unga friska pojkar) Ria Wägner gifter jag mig med (vem är det förreste= Sarkozy mördar jag (för att kunna vara otrogen mot ria, utan att någon skickar Mirageplan på mig) Dem nya är...Illmar reepalu, göran johansson eler anders lago. Alla är eller har varit Sossarnas ledare i sina hemkommuner. | ||
onobond | 2011-11-04 22:52 | |
*se post 4 snäpp uppåt* Anders Lago basar i Södertälje, ett ställe man gasar på lite extra för att komma förbi så snabbt som möjligt. Gone and out for him. Ilmar Reepalu har väldigt svårt med gränser vad gäller etniska ursprung, hade haft lätt göra karriär i ett land söder om oss lite tidigare i historien. Ett snabbt ligg med honom innan han förpassas till den etniska trakasseriets bakgård. Göran Persson - STORTORPARN - har en stor herrgård med rikliga EU-bidrag - det är en partner för resten av livet. Dubbelsängen får förstås vara XXXL wide | ||
onobond | 2011-11-04 22:59 | |
Äsch, nya insatser: Isbjörnshona, Snoop Dogg och Cat Woman | ||
levakdörB | 2011-11-04 23:14 | |
Fel göran där, Göteborgs-Göran J. jag skjuter Snoop dogg, för det är ett språk han förstår. Isbjörnshona ligger jag med, jag har inte hjärta arkebusera en isbjörn. Gifter mig med Cat Woman för hett sex resten av livet. Nya människor, Kent Finell, Annika Jankell eller carolina noren. Svensktopp programledare. | ||
numsan | 2011-11-29 01:50 | |
Känner bara till Annika Jankell. Gifter väl mig med henne då. Ligger med Kent för att han har en snopp. Dessvärre får Carolina dö. Alexander Bard, Pär Lernström, Pelle Lidell | ||
Minobe | 2011-11-29 11:06 | |
Jag ligger med Pelle, tror han är bra påt....Per slår jag ihjäl, han slår inte Jidhe som programledare och så gifter jag mig med Barden, då vi känner varann sen små | ||
Minobe | 2011-11-29 11:07 | |
missade nästa gäng.... Caroline af Ugglas Magnus Uggla Gunde Svan | ||
Phynx | 2011-11-29 22:06 | |
Dödar Caroline, har väldigt väldigt svårt för henne. Magnus vill man väl egentligen inte ha heller så jag ligger lite med honom då (kan man ligga med någon bara lite?). Gunde är nog skittråkig att gifta sig med, men det känns ändå lite helylle på något bra sätt. Din gamla gympalärare, Annie Lööf, Moreus, Kalle Moraeus | ||
onobond | 2011-11-29 22:42 | |
Kalle M får bli ett snabbt ligg i ett enda kör; min gamla gympalärare får titta på G&AS Blandade småhopp i Himlen. Annie Lööf äktar jag, säkert kul även utan politiska diskussioner | ||
onobond | 2011-11-29 22:43 | |
Oj, glömde nya partners: Carin Jämtin, Karin Boye & Karin Söder | ||
Phynx | 2011-11-29 22:54 | |
Jämtin ligger jag med, det känns helt ok. Karin Söder är det nog dags att ta farväl av så hjälp mig med gravstenen sedan tar Boye och jag och tittar på knoppar som brister i alla år framöver. Göran Kropp, Evert Taube, Bob Dylan | ||