Spelrum
Giraffen | 23 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 14 |
Inloggade | 37 |
Mobilspel
Pågående | 21 400 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ellin93 | 2011-11-29 23:03 | |
Ligga med Kropp, för han var söt, döda taube för han e bäst nu när han e död, och gifta mig med dylan för de vore så episkt ! :D Magnum, James Bond , Kommissarie Barnaby | ||
Minobe | 2011-11-30 16:40 | |
Magnum ligger jag med, snor hans bil när jag lämnar han på morronkvisten....James Bond gifter jag med med för han är nog inte hemma så mycket.....Tyvärr Tom... Ernst Kirsteiger, Martin Timell, Per Morberg | ||
Blom63 | 2011-11-30 17:05 | |
Helt klart avrättar jag Ernst, och blir helgonförklarad. Sätter på Martin och gifter mig med Per för den goda matens skull. Göran Persson, Kristina Lugn och Per Gyllenhammar | ||
levakdörB | 2011-11-30 18:16 | |
Ligger med Göran Persson, dödar kristina Lugn och gufter mig med Oer gyllenhammar, INget enkelt val. Lena PH Pernilla wahlgren eller Carola? | ||
Blom63 | 2011-11-30 19:07 | |
Kan man välja att ligga med alla tre först och sedan bestämma hur man ska göra? Väljer att ligga med Carola för att hon får mig till himmelska höjder, gifter mig med Lena och sorry Pernilla no hard feelings me du får gå under yxan. Bengt Bedrup, Arne Weise och Drottning Silvia. | ||
Grymming | 2011-11-30 19:13 | |
Eftersom Drottningen är av rätt kön så ligger jag med henne. Sen gifter jag mig med Arne Weise och bengt bedrup har väl redan gått i graven så då slipper jag döda honom. Anna Skipper, Björn Borg och Leif Loket Olsson | ||
Du din | 2011-12-08 20:46 | |
Ligger med Anna Skipper men sen så är det bra! Gifter mig med Björn Borg, han har nog en hel del att berätta. Dödar Loket, jobbig gubbe med stort ego. Bingo Rimér, Anja Pärson, Tomas Ledin | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2011-12-09 01:01 | |
Ger Bingo Rimér en sällsynt plågsam död, fotar eländet och säljer till högstbjudande. Jag letar efter Anjas super-G-punkt medan vi älskar som sälar. Sist men inte minst gifter jag mig med mysmannen Tomas Ledin och vi pimplar Pripps blå, gnuggar skäggstubb och lever lyckliga i alla våra dagar. Kalle Anka, Musse Pigg, Långben | ||
Wowgli - Ej medlem längre | 2011-12-09 07:07 | |
Jag spikar upp långben på ett kors, så han får chans att återuppstå. Gifter mig med Kalle Anka eftersom han har tre påhittiga brorssöner som lurar pengarna av stormrike Joakim från Anka. Därefter blir liggandet bara skavfötter med Musse Pigg eftersom tidens lagar inte medger tidelag. Thomas Di Leva, Bert Karlsson och Eva Dahlgren. | ||
Du din | 2011-12-09 17:08 | |
Ligger med Eva Dahlgren hon är klart snyggast i det gänget. Dödar Di Leva, han kan nog bli lite jobbig i längden, men sitt tjat om kosmos. Gifter mig med Bert, för han är roligast av de tre. Lill-Babs, Agneta Sjödin, Torsten Flinck | ||
MixMax | 2012-01-10 17:07 | |
Ligger med - Torsten Flinck (om jag får supa mej redlös) för även om jag skulle kunna tänka mej att vara med en tjej så är ingen av dessa något alternativ för den debuten... Dödar Agneta Sjödin - vill inte se henne nå mer på tvn eller läsa om hennes eviga misslyckade förhållanden. Gifter mej med LillBabs. Tror det kan funka bra trots allt. Stålars har hon säkert och är rätt så trevlig. Lotta Engberg Tommy Körberg Sverker Olofsson | ||
Minobe | 2012-01-10 17:16 | |
Dödar Lotta innan hon ens hinner flina, Ligger med Sverker...är nog snart gjort och gifter mig med Tommy, han kan sjunga serenad för mig varje morgon Einstein Dalai Lama Ernst Günter | ||
Klyv | 2012-01-11 09:17 | |
Einstein - Ligga lite (jajjemen) Dalai Lama - döda (ingen kan va så jävla snäll å glad hela tiden, det måste va fejk) Ernst Günter - Gifta mig med (så snel å fin) | ||
Klyv | 2012-01-11 12:06 | |
och just ja, tre personer Peter Stormare, Stellan Skarsgård, Rolf lassgård | ||
MixMax | 2012-01-11 12:13 | |
Då tar jag och ligger med Rolf Lassgård Dödar Peter Stormare - tycker han är lite för överskattad faktiskt Å så gifter jag mej med Stellan Skarsgård så att min dotter äntligen upptäcks som skådespelerska. Viggo Mortensen, Mads Mikkelsen, Lady Gaga | ||
Belajni | 2012-01-11 23:39 | |
Svårt val mellan männen asså - båda är riktigt läckra för att vara så gamla. Men jag ligger nog med Viggo, gifter mig med Mikkelsen och sen så dödar Gaga (never been a fan) :) Orlando Bloom, Johnny Depp, Keira Knightley | ||
MixMax | 2012-01-11 23:50 | |
Hmmm svårt val mellan Bloom och Knightley att ligga med... Men jag väljer Bloom för liggning Tyvärr söta Keira så dödar jag dej `Å så gifter jag mej med Depp. Efternamnet är ju som gjort för mej. Helge Skoog Babben Larsson Claes Malmberg | ||
Klyv | 2012-01-12 09:35 | |
Jag ligger jättegärna med Helge för han är rolig och bra komiker, kvalité på den karl tror jag! Jag gifter mig med Babben för det tror jag skulle vara trevligt, hon verkar vara snel hest Och sorry Claes men i have to kill you, jag tycker inte du är rolig längre. Charles Manson, Helge Fossmo, Jack Uppskäraren | ||
MixMax | 2012-01-12 11:56 | |
Men åååå jag vill döda alla tre.... Men jag tar å ligger lite med Fossmo Gifter mej med Manson och Dödar Jack Uppskäraren. Snälla fråga inte hur jag tänkt här!!! Jimmy Åkesson Fredrik Reinfeldt Mona Sahlin | ||
Klyv | 2012-01-12 14:12 | |
Det här är så jäkla lätt! DÖDAR Jimmy Åkesson sha-la-la-la-la Ligger med Mona Sahlin Gifter mig med Fredrik - cuz he is got lot a money ya know... | ||