Spelrum
Giraffen | 22 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 11 |
Inloggade | 33 |
Mobilspel
Pågående | 21 400 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Klyv | 2012-01-12 14:13 | |
och just ja, tre personer: Kodjo Akolor, Bingo Rimér, Leif pagrotsky | ||
MixMax | 2012-01-12 18:26 | |
Jag tar å ligger med Bingo. Tror han vet hur man gör. Dödar Pagrotsky, han är ju ändå så liten... Sen gifter jag mej med Kodjo, hurra vad kul! :) LillBabs Alice Babs Babbsan | ||
Minobe | 2012-01-13 19:57 | |
Eftersom jag skulle vilja ha ett café gifter jag mig med Barbro, Alice är så gammal så tyvärr....Babbsan kan nog ta en kvinna med;) Richard Sjöberg Kim Kärnfalk Sandra Dahlberg | ||
MixMax | 2012-01-13 20:05 | |
Då tänker jag ligga med Kim Kärnfalk. Tycker hon är lite manhaftig faktiskt Rickard blir det hej å ajöss med. Vem som helst kan ta över hans plats! Å Sandra får bli min fru. Hon verkar rejäl. Göran Persson Kungen Sanna Bråding | ||
Belajni | 2012-01-14 13:28 | |
Gifter mig nog med Kungen :) skulle va kul att bli drottning Antar att det får bli lite girl on girl med Sanna Bråding Which means... Göran - hej då! Ian Somerhalder, Paul Wesley, Nina Dobrev | ||
MixMax | 2012-01-14 13:56 | |
Herrejösses, här måste googlas, har inte en aning om vad det är för personer! Ok, Vampire diaries. Har aldrig sett, men kollade ín bilderna på dom. Jag gifter mej med Paul Wesley Dödar Nina Dobrev och har massor med sex med Ian Somerhalder Charlie Sheen Arnold Schwarzenegger Julia Roberts | ||
maffians | 2012-01-14 14:35 | |
Dödar Charlie Sheen Gifter mig med Julia Roberts Har sex med Arnold Schwarzenegger Prins Daniel, Noomi Rapace, Mirkka Norrström (familjen annorlunda) | ||
Humblen | 2012-01-15 00:42 | |
Dödar prins Daniel eftersom jag jag inte skulle klara av hans falska leende varken i sängen eller som partner Ligger med Mirkka Norrström eftersom jag inte har en aning om vem hon är och att ligga kan ju vara en början till bekantskap:) Gifter mig med Noomi av den tråkiga anledningen att hon är den som blev kvar.. Amanda Jensen, Charlie Sheen, Roger Pontare | ||
MixMax | 2012-01-16 12:13 | |
Jag ligger med Pontare Dödar Sheen och gifter mej med Amanda Jensen Anna Anka...Paul Anka...Maria Montezami | ||
Belajni | 2012-01-16 23:27 | |
Hmm, gifter mig nog med Paul.. får väl ligga med Maria och dödar Anna! Antonio Banderas, Gerard Butler, Ewan McGregor | ||
Phynx | 2012-04-20 21:44 | |
Antonio får dö honom gillar jag ändå inte, men sen blir det svårt. Gerard påminner om ett gammalt kk som jag fortfarande alltid vill ha men bara för en stund så honom skulle man ju helt klart ligga med men Ewan ser alldeles för mesig ut för mig så jag skulle inte klara ett livslångt förhållande med honom därför får det bli ombytta roller på de två. Så jag gifter mig med Gerard och får ett liv med mycket bråk och passion och så tar jag en snabbis med Ewan innan.....eller under tiden kanske...eller både ock såklart!...hehe. Lena Adelsohn Liljeroth, Gustav Fridolin, Annie Lööf | ||
deGothia | 2012-04-21 13:16 | |
jag förför Annie, dödar Gustav då han kom på oss, och gifter mig sen med Lena , för hon kan skaffa mig en bra advokat. Leif Silbersky, Robyn, Janne Josefsson | ||
DAVVAPALLE | 2012-05-02 17:56 | |
Jag SKULLE ju helst ligga med Robyn men jag tvingas avstå eftersom jag inte kan se mig själv vandra altargången fram med vare sig Janne eller Leif. Hmmm, här tvingas jag till en homosexuell eskapad med Janne Josefsson efter som att jag tycker Silbersky är en slemmig rackare. Nåja, jag får ta det goda med det onda och krypa till korset/krysset för att få tillbringa resten av mitt liv med Robyn. Silbersky´s got to go... | ||
DAVVAPALLE | 2012-05-02 18:02 | |
Ok tre nya. Görel Croona, Pål Paljett, Ference Göndör | ||
Phynx | 2012-05-11 00:42 | |
Pål dör under mystiska omständigheter men hans begravning blir ett glittrigt minne för alla berörda. Görel får ett minne för livet under en het kväll med mig och Ferenc och jag tar ett bröllop och lever lyckliga i alla våra dagar. Jag testar med bilder. Fröken Pussmun: www.google.com/imgre...s: 30,i:165 Fröken Hårding: www.google.com/imgre...s: 12,i:135 eller Fröken LättMätt: www.google.com/imgre...s: 29,i:161 | ||
Gravendal | 2012-05-12 01:38 | |
Låt mig inleda med; Hahahaa... Men måste man välja... Ligger med Pussmun, dödar Hårdingen (faktiskt äckligast av alla tre) och gifter mig med LättMätt. Man kanske kan göda henne "normal", så henne finns det kanske mest hopp för. Nästa trio: Maud Olofsson, Mona Sahlin, Gudrun Schyman... | ||
deGothia | 2012-05-12 01:57 | |
Hmm.. Jag äktar nog Maud. - hemska tanke, men hon har fötterna i myll...på jorden. Jag går i säng med Mona - vi käkar Toblerone efteråt. Gudrun måste bort- herregud, hon kan ju bränna upp mina surt förvärvade pengar! Ingvar Oldsberg, Freddie Wadling, Keith Richards | ||
Phynx | 2012-05-12 23:19 | |
Ingvar DÖR. Jag ligger med Keith för honom skulle jag aldrig orka med som gift. Freddie kan nog bli ett bra alternativ som make. Bill Cosby, Eddie Murphy, Kodjo Akolor | ||
Mione | 2012-05-12 23:51 | |
dödar eddie, gifter mig med bill och ligger med kodjo. Fredrik Reinfeldt, Carl Bildt, Jan Björklund | ||
Phynx | 2012-05-13 12:21 | |
Men USCH! Bildt är ju den som måste dö. Men sedan då... Jag får nog gifta mig med Reinfeldt och fy tusan vad jag fejkar en snabb orgasm med Björklund. Jesus, Maria, Josef | ||