Spelrum
Giraffen | 6 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 3 |
Inloggade | 10 |
Mobilspel
Pågående | 20 506 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Nunnelunan | 2008-09-07 02:55 | |
Christer Sjögren m fl - Ovan Där Jag har flytt från dig. Jag har till och med gjort slut. Men så ber du mig och så är det som förut. | ||
notorious - Ej medlem längre | 2008-09-08 18:04 | |
Som en gummibol - MA Numminen nej det har vi inte, vi har inget kaffe, det har vi inte. | ||
Nunnelunan | 2008-09-08 20:47 | |
(Ha, ha, ha... Trodde den var helt glömd) In kommer Gösta - Philmon Arthur & the Dung + Magnus Uggla (visste jag inte). Hej, hur är det med dig?... Liten och tunn, lortig om mun... Du har en kopparorm som heter Rolf... Och den bor i din ficka... | ||
ferlaine | 2008-09-09 15:53 | |
Anders F Rönnblom - Din barndom skall aldrig dö Det är kulen höst i Stockholm, det är nästan alltid natt och under dimrökiga gatljus leker pappersskräp tafatt Jag står vilsen i mitt fönster och ser frusen på min stad och bakom tusen låsta dörrar ligger tystnaden total Det blåser en vind, narig och snål över övergivna gator utan mål skynda hem fort, regla din port det blåser en vind... Det är lögner och jurister det är businesspolitik där männskor kallas marknader och girighet etik Det är rädslan som regerar och det är hatet som går vakt där liv har blivit mindre värt än egendom och makt Det blåser en vind, det ylar en storm där vilddjuret ska födas och ta form han bidar sin tid, han söker sin strid det blåser en vind... När det går tio tusen lögner på varje ärlig man så är det bättre att vara laglös än aldrig vara sann Du är människa, du är människa, du har hjärta, du har själ men denna kulna höst på jorden blev du tjänare och träl Det blåser en vind, isande kall genom övergivna drömmar i förfall trots all despoti, är människan fri det blåser en vind... | ||
tattarfinkel | 2008-09-09 17:09 | |
Totta NäSlund - Det Blåser En Vind Hey, hey, mama, said the way you move, gonna make you sweat, gonna make you groove. Oh, oh, child, way you shake that thing, gonna make you burn, gonna make you sting. Hey, hey, baby, when you walk that way, watch your honey drip, can't keep away | ||
Nunnelunan | 2008-09-09 18:27 | |
Led Zeppelin - Black Dog In the midday sun they beat on their drums when X X comes to town | ||
notorious - Ej medlem längre | 2008-09-09 18:54 | |
Poppa Joe - The Sweet But I'm strong, strong enough to carry him - yeah | ||
notorious - Ej medlem längre | 2008-09-17 18:50 | |
Blev visst för svårt. Ni får två rader till: The road is long, with many of winding turns That lead us to (who knows) where, who knows where? But I'm strong, strong enough to carry him - yeah | ||
Nunnelunan | 2008-09-17 19:09 | |
The Hollies - He Ain't Heavy ... He's My Brother I don't want to drink my whisky like you do I don't need to spend my money but still do Don't stop now a c-'mon Another drop now c-'mon I wanna lot now so c-'mon That's right that's right | ||
notorious - Ej medlem längre | 2008-09-18 16:56 | |
Slade - Mama, we´re all crazy now Miss Norrköping vinka' och jag vinka' tillbaks se'n kom Floyd Patterson på ett lastbilsflak | ||
tattarfinkel | 2008-09-18 17:11 | |
Eldkvarn - Alice lyrics Such a sexy,sexy pretty little thing Fierce nipple pierce you got me sprung with your tongue ring and I ain't gonna lie cause your loving gets me high So to keep you by my side there's nothing that I won't try Butterflies in her eyes and looks to kill Time is passing I'm asking could this be real Cause I can't sleep I can't hold still The only thing I really know is she got sex appeal | ||
Nunnelunan | 2008-09-18 20:18 | |
Crazy Town - Butterfly Gud är mitt värn, min fasta borg, min fröjd, min högsta skatt. | ||
notorious - Ej medlem längre | 2008-09-18 22:54 | |
Ett litet fattigt barn jag är - Christina Charlotta Lindholm And did those feet in ancient time Walk upon England's mountains green | ||
mjf | 2008-09-18 22:58 | |
Ett litet fattigt barn jag är - Nanny (CC Lindholm) You will never wanna be her friend if she can be your lover And you'll never love again if she should have another | ||
mjf | 2008-09-18 23:02 | |
And did those feet in ancient time - Jerusalem Hur många i Sverige har den skivan??? Se ovan för nästa fråga | ||
Nunnelunan | 2008-09-20 18:12 | |
Spice Girls - Wannabe??? Je vais, je vais et je viens Entre tes reins Je vais et je viens Entre tes reins Et je me retiens | ||
mjf | 2008-09-21 00:05 | |
Serge Gainsbourg - Je t'aime...moi non plus Tyvärr Nunnelunan, det var INTE Spice girls Ledtråd: Hollies | ||
xx-elvis | 2008-09-25 12:44 | |
... and i cant get enought of you baby cant you get enought for me?.. | ||
notorious - Ej medlem längre | 2008-09-25 17:53 | |
I was made for lovin you - Kizz Last seen drinking daddys own beer {five poisoned over dinner} Singing abbas mamma mia | ||
mjf | 2008-09-25 23:54 | |
Son of Cathy's clown - Mikael Rickfors Det var den jag menade 18/9. | ||