Spelrum
Giraffen | 18 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 10 |
Inloggade | 28 |
Mobilspel
Pågående | 21 400 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Mione | 2012-05-13 13:19 | |
dödar josef, gifter mig med maria och ligger med jesus. Stellan skarsgård, bill skarsgård, alexander skarsgård | ||
Isblå - Ej medlem längre | 2012-05-13 23:40 | |
Dödar Stellan, ligger med Bill och gifter mig med Alex. Marilyn Manson, Bono, Ola Salo | ||
GimmeMore | 2012-05-15 17:37 | |
Dödar Marilyn Manson för han e så vidrig .. Gifter mig med Bono för han rikare än Ola .. :P Så då får jag väl ligga med Ola då ? Britney Spears, Mikael Persbrandt, Linda Rosing | ||
Phynx | 2012-05-15 21:54 | |
Dödar Linda, inte för att jag vet så mycket om henne men det lilla jag vet räcker. Britney skulle jag också klara mig utan men jag måste tyvär ligga med henne eftersom jag inte vill gifta mig med henne och eftersom jag tror jag och Persbrant skulle lyckas få ett stormigt härligt äktenskap. Robert Gustavsson, Petra Mede, David Batra | ||
Mione | 2012-05-17 16:35 | |
Döda Gustavsson, gifta mig med Mede och då antar jag att det blir Batra kvar att ligga med. George Bush, Bill Clinton, Dick Cheney | ||
Lillstölla | 2012-06-11 18:23 | |
Ligger nog med Clinton, dödar Bush och gifter mig med Cheney. Prins Charles, Anders Borg, Göran Hägglung. | ||
Phynx | 2012-06-12 22:58 | |
Jag gifter mig med prins Charles och dövar mitt storhetsvansinne. Anders ligger jag med av någon anledning som jag inte alls kan komma på. Hägglund dödar jag således. Mariah Carey, Celline Dion, Whithney Houston | ||
uFuFuo - Ej medlem längre | 2012-08-17 00:43 | |
Gifter mig med Celine. Medan hon står och sliter för brödfödan genom att yla på nån scen vänstrar jag med Mariah och ser till att hon får flämta fram några höga c. Whitney har ju redan sjungit på sista versen, så det bespar mig jobbet. JR, Bobby och Sue Ellen | ||
lillamy75 | 2012-08-17 01:01 | |
Gifter mig med jr för han har säkert mest pengar Ligger med bobby för han är snygg Dödar sueEllen för va ska jag ha henne till Roger pontare ,Carola ,Nicklas whalgren | ||
Snuskhumra | 2012-08-17 03:05 | |
Ligger nog med Wahlgren, dödar Carola och gifter mig med Pontare... Känns inte som att jag behöver förklara det. ;) Anna Anka, André Pops och Rickard Olsson | ||
Heyday | 2012-08-17 09:12 | |
Om Rickard Olsson är den jag tror han är så gifter jag mig definitivt med honom. Då kan vi ju leka Vem vet mest resten av livet. Himla skoj. Anna Anka känner jag mig inte det minsta sugen på, så hejdå Anna. Och hejhej lilla Popsen. Låt oss se va du går för. Lars Winnerbäck, Håkan Hellström, Ulf Lundell | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-08-17 11:36 | |
jag dödar ulf gifter mig med Håkan och ligger med lasse. Mona Salin,Britt Ekland;Agneta Fältskog | ||
hfranke | 2012-08-18 00:15 | |
Död åt Ekland, hon är ju liksom redan körd. Mona får man väl gifta sig med,kan bli intressanta frukost diskussioner, men Agneta ska ju ha världens snyggaste rumpa, så det får väl bli henne man ligger med. Robbie Williams, Robin Williams, Robin Hood? | ||
uFuFuo - Ej medlem längre | 2012-08-18 00:38 | |
Robbie kan få underhålla mig en stund. Robin W är lite påfrestande och måste dö! Sedan har visst nån het hunk i trikåer skjutit en kärlekspil i mig, för jag gifter mig med Robin H. Han får ränna runt och råna värdetransporter och försörja stackars fattiga mig. Robin, Batman eller Catwoman. | ||
deGothia | 2012-08-18 00:50 | |
Catwoman får gärna klösa mig i sängen Robin är väl lite töntig så -ajöss Batman får leda mig till altaret Koffi Annan, Elton John, John Cleese | ||
TerminalShow - Ej medlem längre | 2012-09-01 04:34 | |
John Cleese får göra en silly walk ut på plankan, gifter mig rikt med Sir Elton John innan jag till sist ligger med nån Annan. Justin Bieber, Dolly Parton, Julio Iglesias | ||
lillamy75 | 2012-09-01 13:48 | |
Justin får bli min man då han är för ung att ligga med Julio får visa mig va han går för imellan lakanen Så adjös Dolly ...... Pamela Anderson ,,Tom Jones,, ,,Erik saade | ||
Resurgence - Ej medlem längre | 2012-09-23 13:40 | |
Puman Pamela Andersson vill man ju ligga med, så jag gifter mig med henne så jag får lägra henne så mycket som möjligt. Tjuren från Wales får ett försök att visa upp sina skillz medan jag kastar man-boyen till lejonen. Oprah Winfrey, David Letterman, Ricki Lake | ||
jonisk - Ej medlem längre | 2012-09-23 13:51 | |
Ligger med Letterman, om han kan. Gifter mig med Oprah, och skiljer mig ett år senare. Gör mig av med Ricki. Elisabeth Höglund, Leif GW, den irriterande manliga hallåan på sexan. | ||
Resurgence - Ej medlem längre | 2012-09-23 21:30 | |
Bettan Höglunds hårresande burriga barr *brr*. Hon måste dö. Killen på sexan får ta den i tvåan, och sist men inte minst gifter jag mig med gullegubben GW. Han är i alla fall rik. Annie Lööf, Leif Pagrotsky och Jimmie Åkesson | ||