Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 4 |
Inloggade | 7 |
Mobilspel
Pågående | 20 794 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
lurifax | 2007-07-12 17:23 | |
och stänger in dom i sovrummet, men det slutar alltid med att Plutten börjar ........ | ||
Lillråttan | 2007-07-12 18:08 | |
yla så hjärtskärande att jag måste släppa ut honom, annars ringer grannen, den otrevlige slaktaren Bert-Yngve, efter polis. Det har han gjort flera gånger redan, och det är alltid så besvärligt att ............. | ||
juoha | 2007-07-12 19:18 | |
lura in grannen i soprummet! jag skulle ju inte.... | ||
Lillråttan | 2007-07-12 19:19 | |
göra så om han inte envisades med att ringa, så det är ju hans eget fel. Sen släpper jag ut honom förstås och då måste jag akta mej för han är både snabb och arg .................. | ||
lurifax | 2007-07-14 14:53 | |
fortfarande. Tänker bjuda honom på middag en dag så att han för träffa mina älsklingar så kanske han inte bråkar mera. Annars släpper jag inte ut honom från soprummet, men det säger jag inte till honom. Jag tror att Plutten kanske vill bita honom ........... | ||
Lillråttan | 2007-07-14 17:43 | |
i höger hälsena också, han har bitit honom i den vänstra redan och Plutten är rättvis, det måste man säga. Men grannen är en snål typ, han vill säkert bli bjuden på middag, så ........... | ||
suss_69 | 2007-07-14 20:11 | |
det är nog lika bra jag bjuder på både mat och dricka. Plutten får ligga i hallen och vakta utgången ifall grannen får för sig.. | ||
Lillråttan | 2007-07-14 20:42 | |
att han inte gillar hundar. Jag undrar just vad jag ska bjuda på. Jag är ingen mästerkock precis och inte vill jag kosta på alltför mycket på den där surkarten. Jag kunde köpa en bit falukorv kanske, den kan man ju skära i skivor och äta som den är. Och limpa passar ju bra till. Men man kanske borde komplettera med .................. | ||
lurifax | 2007-07-15 16:25 | |
lite senap och en bärs. Blir något över så tror jag att Plutten gärna tar sig en korvskiva för han är verkligen inte ..... | ||
Lillråttan | 2007-07-15 16:29 | |
kräsen av sej. Som en parentes kan jag berätta, att han brukar äta både fågelfrö och potatisskal. han är lite av en jakthund också, för en dag kom han hem med en stor skinkstek som ............. | ||
lurifax | 2007-07-15 16:36 | |
grannen hade ställt ut i trappan för att den skulle svalna något. Det blev ett förskräckligt oväsen, grannen skrek och tjoade, men fick för sig om att det nog var skatorna som hade tagit hans mat. Plutten såg väldigt stolt ut där han ...... | ||
Lillråttan | 2007-07-15 16:54 | |
tronade framför sin matskål. Han hade nämligen lagt steken där - det visar väl att han är en ovanligt klok hund? - och började inte tugga förrän jag hade sagt varsågod. Jag hade hoppats få en bit jag också, men Plutten morrade så beslutsamt när jag närmade mej med kniven så jag slog fast att jag nog inte är så förtjust i skinka. Plutten borde kanske gå på kurs i dressyr, det har jag tänkt ................ | ||
lurifax | 2007-07-15 21:35 | |
för någon kan ju få för sig om att det är jag som dresserat honom till att springa runt och tjäla mat, även om det självfallet blir billigare för mig. Sedan vill jag också att han ska gå fot när jag säger till honom, nu springer han bara runt mina fötter så att jag ofta snubblar. Nej, den lille rackaren skulle nog bara........... | ||
Lillråttan | 2007-07-15 22:56 | |
hugga tänderna i kursledaren om jag tvingade honom till en dressyrkurs, och då blev det väl polisen igen kan man förmoda. Egentligen skulle jag ju berätta om när vi var på bio, men nu kom jag just på att jag inte har öppnat dagens post ens en gång. Ett stort brunt kuvert ........... | ||
maska | 2007-07-15 23:06 | |
kom med posten i förmiddags. Jag har väntat på det i dagar, äntligen får jag mitt... | ||
Lillråttan | 2007-07-15 23:10 | |
diplom som visar att jag är med i Prickelin-klubben. Man får en kylskåpsmagnet också, som är jättefin, och ett medlemskort. Nu kan jag visa den odräglige Bert-Yngve mittemot att jag minsann också är medlem i nåt. Han skryter jämt om att han är med i .............. | ||
magnusagell | 2007-07-16 00:13 | |
simborgarmärkets hwenner. Dock har jag mina ogrundade misstankar att han mot mina tidigare än mer grundlösa aningar, i strid med... | ||
suss_69 | 2007-07-16 00:23 | |
lagen, hade mysko saker för sig ute i garaget. En kväll när grannen åkt iväg blev jag | ||
magnusagell | 2007-07-16 00:25 | |
inkallad i totalförsvarets dentalhygienistförband, varpå jag inledde en ymnig bålsvettning. Mina sedan barnsben förkrympta barnsben ville... | ||
suss_69 | 2007-07-16 00:30 | |
inte bära mig och svettningarna jagade genom kroppen. Hjärtat slog dubbla slag och munnen var torr som sandpapper.. och allt detta bara för.. | ||