Spelrum
Giraffen | 63 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 4 |
Grisen Böjningslistan | 32 |
Inloggade | 99 |
Mobilspel
Pågående | 21 424 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Mm2 | 2017-08-24 00:02 | |
![]() | Hjärtat fick dåligt med luft så det var ett tag lite tufft men nu så mår det bra och åt det är jag så gla Vilken färg är din bil? Har den kört många mil? | |
gocatgo | 2017-08-24 20:39 | |
![]() | Min bil är silvergrå, och många mil har den fått gå. Den är gammal men ändå bra så ingen annan jag vill ha. Bor du på landet eller i en stad? Trivs du där och är du glad? | |
litenstor | 2017-08-24 20:50 | |
![]() | jag bor i stad där husen står i rad ibland äter jag choklad det gör mig glad med vad jobbar du? med någon som säger mu? eller kanske kuckeliku? | |
litenstor | 2017-08-24 20:50 | |
![]() | jag bor i stad där husen står i rad ibland äter jag choklad det gör mig glad med vad jobbar du? med någon som säger mu? eller kanske kuckeliku? | |
pellefax | 2017-08-24 20:53 | |
![]() | Bor mer på landet än i stad och det tycker jag är bra. På marstrand det är en ö där jag vill leva och kanske dö är jag här jag bor allra mest och kanske trivs bäst. Men har en fästmö i en stad som heter Örebro men inte har hon någon ko. Men där trivs jag också mycket bra när jag är där och vi är tillsammans var dag. Men min katt längtar här då efter mig hon är ju också en tjej.Hon tänker nog var är min husse må tro skall jag nu behöva ta tåget till Örebro. Har du något husdjur någon katt eller ko eller något annat djur må tro? | |
pellefax | 2017-08-24 20:54 | |
![]() | Ajdå skrev för mycket text så hann inte först. | |
pellefax | 2017-08-24 20:57 | |
![]() | Jag på kontor men där jag inte min bror. Jag sköter bokföringen för en klubb och äter en del krubb. På detta jobba trivs jag bra dit går jag näst intill var dag. Har du något husdjur någon katt eller ko eller något annat djur må tro? (Se om jag hann först nu) | |
SärBox - Ej medlem längre | 2017-08-24 22:03 | |
![]() | Fyra hundar och en katt ligger i vår säng varje natt På dagarna trängs de med råttor av damm Sällan kommer dammsugaren fram.... Är du en sportfåne eller mer en ko, som mest gillar att på andra glo...? | |
Lars-M | 2017-08-24 23:20 | |
![]() | På andra jag gärna glor, Spanar in vad de gör, Min sportkunskap är inte stor, Nej inte så det stör. Min hobby är musik, Spelar gärna trumpet. Gillar du kanske fysik? Vad är det bästa du vet? | |
Mm2 | 2017-08-24 23:49 | |
![]() | Det bästa jag vet är att sy många gamla saker blir som ny Gillar du att böcker läsa eller hellre framför tv:n jäsa? | |
lithiumina | 2017-08-25 07:20 | |
![]() | Jag pluggar på universitet så mycket läsa blir det Ibland 400 sidor på en helg inte mycket slappt o nej Kopplar av med tv en stund tills jag träffar John Blund Är du en sån som gillar solbränna eller föredrar du att på stan ränna? | |
Mm2 | 2017-08-25 16:59 | |
![]() | Jag gillar inget av de två vill va i hemmets vrå kanske på balkongen sola sitta där och gnola Samlar du på nåt Eller gör dig av med saker brått? | |
Prärieklocka | 2017-08-28 17:20 | |
![]() | Som barn samlade jag på allt möjligt, även sånt som andra fann löjligt. Nu försöker jag att verkligen bara spara, det jag verkligen inte utan kan vara. Vilka talanger har du, berätta för oss nu! | |
elaa | 2020-09-07 11:06 | |
![]() | Det är många talanger I olika falanger men då jag rimmar är då jag glimmar vad skall du göra låt mig nu höra ? | |
en dum en | 2020-09-07 18:05 | |
![]() | Hänga tvätt är det som måste göras, så till tvättstugan min kropp behöver föras. Ut en sväng skulle jag må bra utav också, och nu undrar jag vad du tänker på? | |
Norah | 2020-09-08 21:31 | |
![]() | Det jag grubblar på mest hela tiden är hur det blir bäst med familjefriden Vad vill du helst inte tänka på, något du ångrar eller inte kan få? | |
Prärieklocka | 2021-08-30 18:07 | |
![]() | Att tänka på det jag ångrar är aldrig kul, så det gör jag helst inte före jul. Vad får dig att skratta mest hela dagen, tills du får riktigt ont i magen? | |