Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 4 |
Inloggade | 7 |
Mobilspel
Pågående | 20 794 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
magnusagell | 2007-07-16 02:34 | |
att min i pressade situationer accelererande panikångest tvang mig in i dylika hörn gång på annan. För att kunna hålla näsan över den böljande ytan på detta ovisshetens, ångestens och den rena vredens bottenlösa ocean, kände jag mig nödgad till | ||
Lillråttan | 2007-07-16 13:15 | |
att ta med mej Plutten ut på en lugnande och stärkande promenad. I hörnet hade vi dock oturen att springa ihop med min syster Sabella, som alltid lägger sej i mina göranden och låtanden. Nu spände hon blicken i mej på sitt vanliga översittaraktiga vis och sa med hotfull röst: :::::::::::::::::::: | ||
lurifax | 2007-07-16 19:06 | |
ha ha ha, jag har börjat drömma om den här satans Plutten på nätterna Glöm bort detta, det är inget inlägg | ||
Lillråttan | 2007-07-16 21:34 | |
*skrattar* | ||
saittam75 - Ej medlem längre | 2007-07-17 01:44 | |
*skrattar också* | ||
lurifax | 2007-07-17 23:24 | |
Allvar nu då! När ska du få någon pli på den där bortskämda byrackan? Ska jag vara tvungen att ta hand om det här också, som med det mesta i ditt liv? Om det hade varit min hund så hande han absolut.............. | ||
magnusagell | 2007-07-18 01:13 | |
blivit mentalt stympad i enlighet med min starka tro och absoluta övertygelse att djurens underlägsenhet på intet sätt bör äventyras medels nonchalans lik din. I just samma ögonblick hennes hårda ord rasslade över de torra, ondskefulla läpparna... | ||
Lillråttan | 2007-07-18 09:21 | |
öppnade Plutten sitt gap och när hon uttalde det sista ordet sjönk hans tänder ganska djupt in i hennes högra vadmuskel. Och eftersom Plutten har starka käkmuskler, han har tränat dom rätt mycket, så släppte han inte bara för att Sabella skrek och sprattlade som en besatt. Nu kanske ni tycker att ................... | ||
lurifax | 2007-07-18 16:08 | |
Plutten inte skulle ha gjort så, men då känner ni inte min syster Sabella. Det var hon eller Plutten. Vet ni att människan vid ett tillfälle nästan bet av Pluttens öra. Sådan är hon. Jag lät honom hålla fast i vaden en stund och sedan sa jag ........... | ||
Lillråttan | 2007-07-18 18:19 | |
till Plutten att om han var en snäll hund och släppte benet så skulle han få gå på bio igen. Och Plutten är ju så förtjust i bio - eller egentligen tror jag att det är popcornen han gillar - så han släppte taget efter att ha bitit till lite extra först. Sabella, som var gnällig och pjåskig redan som liten, klagade och jämrade sig högljutt och menade att jag skulle bekosta en .................... | ||
lurifax | 2007-07-19 13:58 | |
skönhetsoperation på hennes vad (vem bryr sig) och samtidigt kunde jag avliva Plutten hade hon mage att säga. Men jag vet att hon bara är avundsjuk för att hon inte har några djur. Hon hade vandrande pinnar en gång i tiden men dom gick ifrån henne, och allt i djurväg hos henne numera är blomflugor. Jag tog loss Plutten, vände på klacken och så gick vi, inte på bio, utan till..... | ||
Lillråttan | 2007-07-19 14:09 | |
en liten trevlig servering i närheten. Plutten fick en stor skinksmörgås och jag tog en stor kopp kaffe och ett wienerbröd, och där satt vi nöjda och glada med dagens arbete. På bordet intill låg dagens tidning, så jag passade på att bläddra lite i den. Jag vill gärna hålla mej à jour med vad som händer, och min blick råkade fastna på en liten ................... | ||
lurifax | 2007-07-19 20:00 | |
annons där man sökte djur till en filminspelning. Aha, äntligen, tänkte jag, kan Plutten bli känd mera än bara i vårt område. Ingen kan motstå Plutten, utom min syster förstås. Jag noterade adressen och när vi fikat klart så gick vi med raska steg till platsen för uttagningen. Vi blev väl bemötta och ombedda att sitta ner och vänta till det var vår tur. Det var många som väntade men efter att ha sett mig omkring förstod jag att ingen annan hade en chans. Så kom mannen som ansvarade för detta och bad oss att.......... | ||
Lillråttan | 2007-07-19 20:07 | |
kliva in genom en dörr. Det var äntligen vår tur! Plutten hade härsknat till lite av all väntan, det var länge sen nu som han åt sin skinkmacka. Dessutom hade han glömt att kissa innan vi gick in, och nu blev behovet plötsligt väldigt påträngande. Jag valde emellerid att vända detta till hans fördel genom att raskt ropa: Plutten! Kissa! varvid alla naturligtvis trodde att han kunde kissa på uppmaning! Mannen som visat oss in ............. | ||
lurifax | 2007-07-19 20:14 | |
blev märkbart besvärad då Plutten valde hans högra ben och utförde sina behöv där. Men Plutten blev så lättad att han började suaa runt och yla högt. Det påminde om O Sole Mio, och alla klappade händrna av förtjusning. Så långt var allt väl, men när den "brinnande ringen" kom fram och Plutten insåg att han skulle hoppa igenom den, hände någonting mycket märkligt. Plutten tog ........... | ||
Lillråttan | 2007-07-20 10:54 | |
och kissade en gång till! Och denna gång på den brinnande ringen! Alla blev mycket imponerade, även om det hela inte riktigt följde ritningarna. Men det gör det sällan när Plutten är inblandad, berättade jag för filmfolket med en lagom blandning av ursäktande och stolthet. Man beslutade att Plutten skulle få prova att ta koreografi, och därför .......... | ||
jyril | 2007-07-20 23:59 | |
kom regissören med ett hundben som han tyckte att Plutten skulle hämta och sedan placera under julgranen som stod mitt på golvet. Men Plutten är ingen älskare av sådana ben, så han tyckte att julklapparna som låg under granen verkade betydligt trevliga och mera spännande. Ja, mycket kan sägas om den hunden men koreografens yttrande slår det mesta. Han sa nämligen att ............. | ||
Lillråttan | 2007-07-23 14:33 | |
att maken till hund hade han aldrig sett. Han hade nämligen aldrig sett Brotte förut - visst nämnde jag Pluttens lilla fru redan tidigare? - för nu promenerade hon nämligen in i lokalen i egen hög person, tog benet och placerade det under julgranen, virade in det med papperet som Plutten, den odågan, hade slitit upp, och slutligen satte hon sig själv mitt på golvet belåtet flinande. Koreografen visste inte riktigt hur han skulle förhålla sej, och alla ........... | ||
lurifax | 2007-07-23 15:11 | |
bara stirrade storögt. Vad var nu detta? Inte nog med att hon gjorde allt det som Plutten struntade i, hon hade dessutom fått sina valpar, och dom hade hon med sig. Kan man tänka, att dom tog efter sin mor, och sprag alla för att hitta ben. En och annan fann ett människoben, men dom var roliga dom också. Plutten surade. Och den hunden kan verkligen sura, ni skulle bara se honom. Nu satt han bredvid julgranen och blängde när han fick en idé som gick ut på att han ........ | ||
Lillråttan | 2007-07-23 15:43 | |
åter skulle stå i centrum för allas uppmärksamhet, förstås! Och då tog han till sitt säkraste kort. Han började yla. Och Plutten kan yla, det är ett som är säkert. Jag vet inte om det var en slump, eller om hunden faktiskt förstod att nu gällde det allt eller intet. Men till allas förvåning (inte minst min) så ylade han en välkänd melodi! Och där kammade han in poäng kan ni tro! Intresset för den söta med ytliga Brotte svalnade snabbt när Plutten framförde ............. | ||