Spelrum
Giraffen | 4 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 4 |
Inloggade | 8 |
Mobilspel
Pågående | 20 794 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
lurifax | 2007-07-23 20:29 | |
ledmotivet ur Fantomen på operan. Därmed var saken klar. På stående fot fick Plutten filmrollen som "förste hundälskare". Ni skulle ha sett honom. Han var så mallig och stolt att han nästan flög och Brotte var inte sen att gratulera. Hon har ett hundhjärta av guld hon. Kanske ändå....att det fanns en chans... att hon också kunde få en roll om hon höll sig väl med Plutten. När allt kom omkring hade dom faktiskt valpar ihop. Men Plutten var inte så värst .......... | ||
Lillråttan | 2007-07-23 21:55 | |
solidarisk på det viset, han var alldeles uppe i det blå och svansade runt och slickade alla både här och där. Ja, allt var egentligen helt osannolikt och jag fick lov att nypa mej själv hårt för att försäkra mej om att jag inte drömde. Av någon outgrundlig anledning valde jag att nypa i stortån. Inte för att jag är obalanserad, men jag råkade tippa framåt en aning och ramlade rakt på koreografen, som i sin tur tappade det glas han höll i handen. Glasets innehåll tömdes rakt ner i nacken på .................. | ||
lurifax | 2007-07-23 22:10 | |
regissören, vars vita skjorta snabbt färgades av rödvinet. Han var lika röd i ansiktet som bak på skjortan. Jag stammade och försökte förgäves torka (varför gör man något så dumt?). Då tog Plutten sats och hoppade upp på hans nacke och började slicka i sig av vinet. Regissören blev ursinnig. "En hund som super", skrek han, "vad har fyllhunden här att göra"? Men då rann sinnet på mig och jag skrek ....... | ||
Lillråttan | 2007-07-23 23:24 | |
en del kanske mindre begåvade saker, men nån måtta får det vara tycker jag. Plutten är faktiskt en ganska känslig själ, och man bör vakta sin tunga även när det gäller våra fyrbenta små vänner. Hastigt och lustigt befann vi oss ute på gatan igen, jag och Plutten. Den inställsamma Brotte fick stanna kvar medan vi gjorde denna snöpliga sorti. Som tur var fick jag framstå som den felande, och Plutten vägrade att vifta på svansen åt mej en hel vecka efteråt. Därför ......... | ||
lurifax | 2007-07-25 23:16 | |
tyckte jag att han behövde lära sig lite vanligt hyfs, helt enkelt, och tog kontakt med en man som säger sig tala med hundar. Vi kom några minuter för tidigt så Plutten fick se honom och en annan hund i aktion. Jag kände inte igen honom, han stirrade på mig som om jag var hans värsta fiende, han både gläfste och skällde på mig, något som Plutten aldrig tidigare gjort. Mannen, Ulf, stirrade Plutten in i ögonen och sa till honom .......... | ||
brini | 2007-09-08 22:50 | |
Nu gör du som jag säger, inga dumheter. Plutten blev förnärmad och vände för att gå, men Ulf sa till honom att Stanna. Min Plutten blev som förbytt Aldrig hade jag väl trott att | ||
Lillråttan | 2007-09-08 23:01 | |
någon annan skulle kunna få Plutten så medgörlig. Jag började bli lite orolig. Tänk om Plutten skulle börja ty sej till den här Ulf, och inte vilja vara med mej längre. Plutten är ju trots allt min enda vän. Bättre än ohyfsad vän än ingen alls, kan man ju resonera. När jag såg Plutten glatt svansviftande skutta iväg med den ............ | ||
brini | 2007-09-09 22:58 | |
långe mannen hände någonting inom mig. Han var ju riktigt snygg karln, och den ende jag visste som kunde få Plutten på bra humör. Alla andra män brukade han skälla ut och försöka bita dom. Jag skyndade mig ifatt dom och började prata med upptäckte att jag mest stammade fram något ohörbart. Ulf stannade och tittade på mig, och med ett leende på läpparna sa han............ | ||
Lillråttan | 2007-09-10 08:51 | |
-Ack, du vackra varelse, vill du bliva min och framleva dina dagar tillsammans med mig och denna förtjusande hund tills döden skiljer oss åt? -Absolut, svarade jag resolut, samtidigt som jag rotade i mitt minne. Var hade jag stoppat undan pappas gamla jaktgevär? -Den stunden kan komma fortare........... | ||
brini | 2007-10-07 21:52 | |
än kvickt att vi drar iväg till prästen. Tror du att Plutten vill "klä upp sig"? Vad pratade karln om? Jag kände mig ............. | ||
farmor448 | 2008-06-04 20:54 | |
helt förvirrad. Det måsta vara värmen. Blir det inte | ||
saittam75 - Ej medlem längre | 2008-06-04 21:14 | |
lite väl långa texter ibland. Jag tycker att | ||
Sotfinger | 2008-06-04 21:22 | |
vi kan hålla det hela kort. Annars blir det lätt alltför | ||
saittam75 - Ej medlem längre | 2008-06-04 21:23 | |
att orka läsa sig igenom. Nu lyssnar jag på | ||
P-Rat | 2008-06-04 22:43 | |
nåt surr från datorn. I morgon är det dags att | ||
Sotfinger | 2008-06-04 22:46 | |
vakna till en ny dag. Man undrar vad den | ||
P-Rat | 2008-06-04 22:46 | |
där dåren gör där. Skulle inte tro att | ||
missundersto | 2008-06-05 03:12 | |
jag är frisk imorn. vem vet när | ||
brini | 2008-06-05 21:15 | |
regnet kommer, det skulle behövas Redan klockan ½5 i morgon bitti måste jag gå upp för att | ||
Sotfinger | 2008-06-05 21:17 | |
skjutsa min man till bussen. Fast egentligen är det | ||