Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 4 |
Inloggade | 6 |
Mobilspel
Pågående | 20 795 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
FizzyBanana | 2012-01-02 21:18 | |
Man kan klara sig utan el men inte utan vatten. Det klarade dom förr i tiden så nå må jag klara det! Sitta inne på livstid eller vara hemlös alkoholist? | ||
NIXIE1 - Ej medlem längre | 2012-01-02 21:51 | |
Hemlös alkis. Man kan alltid jobba sig uppåt! Leva som blind resten av livet eller som döv? | ||
FizzyBanana | 2012-01-02 21:57 | |
Döv. Har döva föräldrar och vet hur det är. Du kan göra mer som döv. Bli av med båda benen eller båda armarna? | ||
anderberg8 | 2012-01-03 17:28 | |
Oj oj.... ingen dröm, men får väl hysta ur mig: armarna. Måste kunna gå och springa vafan! Du själv och hela Lichtensteins befolkning dör en plötslig död, eller dina sju allra närmaste personer dör en plötslig död? Kul! Skoj! | ||
Brage_89 | 2012-01-03 19:20 | |
Shit den där är nästan för stor för att kunna sätta sig in i. Men skulle nog välja mig själv och Lichtensteins befolkning skulle inte klara av 7 plötsliga dödsfall i min närmaste krets då skulle jag nog mitt liv ändå vara över för så många år framöver. Alltid läspa när du säger ditt eget namn eller att alla andra alltid säger det fel? | ||
Phynx | 2012-01-04 11:25 | |
De får säga mitt namn fel. Äga fem valfria cd-skivor och få spela de hur mycket du vill. eller Ha tillgång till ALL musik som gjorts och kommer att göras genom exempelvis ett spotifykonto, men bara få lyssna varje låt EN gång, sedan aldrig mer igen. | ||
MixMax | 2012-01-04 12:14 | |
Ha tillgång till all musik - trots allt. Shoppa fritt och precis vad du vill och hur mycket du vill vid ett enda tillfälle per år eller bara handla absoluta basic basvaror en gång i månaden | ||
Klyv | 2012-01-04 15:49 | |
Lätt shoppa sönder en gång per år (till exempel Ullared, fy fan va värt) och stasha upp i mitt megalager. Att vid ett tillfälle äta lite bajs eller vid ett tillfälle äta lite kadaver | ||
anderberg8 | 2012-01-04 17:44 | |
Provar lite kadaver tror jag :) Aldrig någonsin mer använda någon som helst typ av schampo, tvål, deo (och liknande) ..eller... Äta korv med bröd och endast korv med bröd som middagsmat 364 dagar om året resten av livet? | ||
Phynx | 2012-01-05 02:26 | |
Jag hoppar tvålen, hur jobbigt det än verkar. Aldrig få sova mer än tre timmar i sträck, eller alltid sova fjorton timmar per dygn. | ||
Klyv | 2012-01-05 08:52 | |
Fjorton timmar per dygn tack!! Att aldrig mer få pussas med någon överhuvudtaget eller att alltid pussa på folk som man hälsar på, nya som man träffar, jobbkamrater, chefen, charkpersonalen på ica osv... | ||
MixMax | 2012-01-05 09:56 | |
Aldrig mer få pussas. Det måste bli så. Vill inte pussa på allt jag möter. Du får välja mellan att för all framtid bara prata med en enda person - men du får välja vilken eller du får bara prata med knäppisar | ||
elgen5 | 2012-01-05 21:13 | |
Bara prata med en person. Hoppa från ett plan utan fallskärm eller putta ut piloten utan fallskärm? | ||
Phynx | 2012-01-05 21:19 | |
putta ut piloten Äta ett stearinljus eller ett paraffinljus. | ||
elgen5 | 2012-01-05 21:54 | |
Äta stearinljus, det kan man inte dö av i alla fall så det får bli det. Aldrig drömma eller bara drömma mardrömmar? | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2012-01-09 19:42 | |
Man blir nog prillig vilket man än väljer, så då väljer jag hellre att bli prillig av intighet än skräck och terror. Förlora lokalsinnet och irra runt som en blåst fjäril resten av livet eller förlora förmågan att känna igen ansikten så att varje person du möter blir en helt ny bekantskap? | ||
Phynx | 2012-01-18 21:14 | |
Förlora lokalsinnet. Jag är redan så dålig på att komma ihåg människor att det börjar bli tillräckligt pinsamt, vill inte riktigt löpa hela linan ut där. Hugga av lillfingret på kassörskan på ICA eller hugga av din egen högerhand. | ||
Belajni | 2012-01-18 23:15 | |
Hugga av lillfingret på hon på ICA Dricka en Cola med en annans persons spott i eller äta något som 10 pers har pillat på riktigt ordentligt? | ||
Keranen | 2012-01-19 09:05 | |
Äta något som tio pers pillat på bära vinterjacka under hela sommaren eller att aldrig bära vinterjacka under vintern? | ||
anderberg8 | 2012-01-19 11:55 | |
Aldrig vinterjacka på vintern Aldrig någonsin bära strumpor av något slag eller alltid bära stråhatt? | ||