Spelrum
Giraffen | 24 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 13 |
Inloggade | 37 |
Mobilspel
Pågående | 21 400 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
numsan | 2010-11-11 13:37 | |
Oh, tricky.. Courtney Cox verkar ju ganska vettig, men smått neurotisk så jag vet inte om jag skulle kunna leva med henne. Men hon är ju ganska snygg. Jennifer Aniston är väl lite menlös på något vis, men inte den värsta jag kan tänka mig. Matt Leblanc vet jag i princip ingenting om förutom i hans roll som Joey. Men såhär då. Jag ligger med Courtney, dödar Jennifer och gifter mig med Matt så får jag väl hoppas på att han är trevlig när jag lär känna honom.. =) Jason Priestley, Shannen Doherty, Tori Spelling | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-11 15:18 | |
Det var nog den svåraste hittills. Tori Spelling ser typ ut som en giraff så jag borde ju vara tänd på henne, men det är ytterst frestande att döda henne. Fast hon ser om möjligt ännu fulare ut när hon gråter så jag ger henne ett barmhärtighetsknull med påse på huvudet. Smilfinken/svärmorsdrömme n Jason Priestley avrättar jag och jag har ett kort men intensivt äktenskap med rivjärnet Shannen Doherty. Zeb Macahan, Barbarella och Conan barbaren | ||
numsan | 2010-11-11 15:37 | |
Hmmm Arnold är ju skitläskig, så Conan måste nog dö. Och så gifter jag mig med Macahan, då behöver man i alla fall inte oroa sig för att bli lämnad i sticket i en hotfull situation. Följaktligen ligger jag med Barbarella.. Marilyn Monroe, James Dean, Kurt Cobain | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-11 15:47 | |
Gifter mig med Norma Jeane Baker, har sex med hunken James Dean och kväver Kurt Cobain med hans gamla kofta. Gandalf, Galadriel, Frodo | ||
numsan | 2010-11-11 16:10 | |
Jag skulle LÄTT gifta mig med Galadriel!! (Egentligen skulle jag vilja gifta mig med Eowyn, men hon var ju dessvärre inte ett alternativ..)Sen skulle jag nog ligga med Gandalf och döda Frodo.. Frodo är faktiskt lite töntig trots allt.. Det är ju Sam som är den riktiga hjälten. Joey Tempest, Yngve Malmsten, Ozzy Osbourn | ||
Laserswärd | 2010-11-11 16:35 | |
Ligger med Joey Tempest, för han är inte riktigt lika mycket gubbe som de övriga två. Yngve Malmsten får lov att dö för att han envisas med det töntiga uttalet på hans namn. Och mysfarbrorn Ozzy Osbourn får bli min man. Ture Sventon, Sherlock Holmes, Hercule Poirot | ||
numsan | 2010-11-11 16:54 | |
Jag gillar Ture Sventons tafatthet på något vis. Får nog gifta mig med honom. Sen ligger jag med Sherlock Holmes och dödar Poirot för att han blir över. Liza Marklund, Hening Mankell, Jan Guillou | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-11 18:08 | |
Gifter mig med kvinnan och har lite sadistisk sex med Jan Guillou innan jag tar Henning av daga. Renee Zellweger, Catherine Zeta-Jones och George Clooney | ||
numsan | 2010-11-11 18:21 | |
Gifter mig med George Clooney så att jag får ligga med honom varje dag OCH kommer åt alla hans pengar. Vilken högvinst! Har en liten affär med Renee och dödar Catherine Zeta-Jones.. | ||
numsan | 2010-11-11 18:22 | |
Modesty Blaise, Poison Ivy, Catwoman | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-11 18:26 | |
Modesty Blaise är lite för manhaftig för min skull - hon får döden dö. Visste inte vem Poison Ivy är men som var riktigt läcker, så jag gifter mig med henne och nuppar med kattkvinnan. Snygg-Erik, Mathias och Danny (EMD) | ||
numsan | 2010-11-11 18:30 | |
(Modesty är typ min största idol.. som en liten parentes) Jag skulle gifta mig med lilla söta Danny och låta honom sjunga godnattvisor i falsett för mig varje kväll, ligga med snygg-Erik och tyvärr då avliva Mattias.. Kicki, Bettan, Lotta | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-11 18:38 | |
Ha ha, ledsen ... får jag ändra? :) Lotta är ju lite het fortfarande, så jag gifter mig med henne. Kuckilurar med Bettan och ger Kicki en förgiftad falukorv. Alice Cooper, David Bowie och Dee Snider | ||
numsan | 2010-11-11 18:50 | |
Haha, du behöver ju faktiskt inte gilla Modesty bara för att jag gör det.. =) Till skillnad från andra personer på Betapet, ingen nämnd ingen glömd, så uppskattar jag åsiktsskillnader. (och så fick jag in en liten känga off topic också) Utan tvekan gifta mig med David Bowie! Denna gigant bland giganter.. Sen ligger jag med Alice Cooper, det skulle nog kunna vara vilt. Och så får jag döda Snider då. Har ändå aldrig varit någon Twisted Sister-fan.. Buddha, Jesus, Muhammed | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-11 18:57 | |
Om jag låg med Muhammed skulle jag väl få en fatwa på mig så jag dödar honom i stället. Jag ligger med Buddha och gifter mig med Jesus, tankar kranvatten-vin om kvällarna och diskuterar hur han kunde bli så missuppfattad. Charlie Chaplin, Jim Carey och Bette Midler | ||
Laserswärd | 2010-11-11 19:06 | |
Dödar Bette Midler, för hon är så hemskt störig. Fina Charlie Chaplin får bli min man, och så blir det ett komiskt ligg med Jim Carey. Mahatma Gandhi, Michelle Pfeiffer, Björn Ranelid. | ||
numsan | 2010-11-11 20:07 | |
Jag skulle nog faktiskt ifta mig med Björn Ranelid och ha eldiga konversationer med honom dagen i ända.. Ligga med Michelle Pheiffer och döda Gandhi.. Han känns inte så het.. Bamse, Björne, Kalle Anka | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-11 20:10 | |
Gillar nallar så Kalle Anka får besöka stupstocken. Puttinuttar med Björne och gifter mig med Bamse så att vi kan kramas riktigt länge varje natt. Kleopatra, Alexander den store och Napoleon | ||
numsan | 2010-11-11 21:33 | |
Maktgalna ondingar.. Gifter mig med Cleopatra eftersom det ryktas att hon är förrädiskt vacker. Ligger med Alexander den store för att.. jamen hallå, det säger väl sig självt? Och då får ju alltså Napoleon möta sitt öde.. David Hasselhof, Markus Schenkenberg, Patrick Swayze | ||
Laserswärd | 2010-11-11 21:47 | |
Nostalgi och det krulliga håret gör att jag måste ligga med David Hasselhof, Markus får bli min man och jag har faktiskt aldrig gillat Dirty Dancing så Swayze får dö. Kjell Höglund, Peps Persson, Eatha Kitt | ||