Spelrum
Giraffen | 59 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 30 |
Inloggade | 91 |
Mobilspel
Pågående | 21 424 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Tinna | 2011-08-17 11:54 | |
![]() | Sommaren har bjudit på sol, skratt, grill, bad och strand. Men andra ord - jag har haft det bra, både här och i Skåneland. Dockan, bilen eller legobiten, vad var din favoritleksak när du var liten? | |
Prärieklocka | 2011-08-17 12:25 | |
![]() | Jag hann nog posta precis före, men jag svarar ändå dej: Mina dockor och nallar gillade jag mest som liten tjej. Tar min obesvarade fråga åter, hoppas ingen misstycker och gråter: Vad är det bästa med att börja jobbet/skolan på nytt, är det lite kul eller har du på allting spytt? | |
mishizaki | 2011-08-17 15:21 | |
![]() | ågren först i timmar två sen får man det låta gå hur äter du din mat på jubbet lunchfik eller mikrokrubbet? | |
frippefrappe | 2011-08-17 16:56 | |
![]() | Jag äter mat serverad på fat. Vilken film är bäst enligt dej, kan det variera mellan kille och tjej? | |
Prärieklocka | 2011-08-17 17:07 | |
![]() | Jag har sen länge Det stora blå som favorit, ja, det kan variera mellan könen, men hur hör det hit? Vickan, vår prinsessa, väntar tydligen smått, har du någon bebis någon gång fått? | |
piluttan007 | 2011-08-17 17:59 | |
![]() | Ja två små vildar har jag fixat till denna planet de borde inte vara flre så vitt jag vet om du ska ut i rusningstrafiken och åka Är du då den hänsynsfulla eller brukar du med andra bråka | |
mishizaki | 2011-08-17 18:39 | |
![]() | jag har blivit ganska lugn men utan AC, som en ugn i sommarns gass i liten bil kan jag bli en projektil Är du fredlig eller arg som ett lamm, som en varg? | |
öhmöh - Ej medlem längre | 2011-08-17 23:47 | |
![]() | Jag är fredlig, men ingen mes, välbefogad ilska är ok, är min tes På landet eller i staden, var vill du helst sätta bo och bli gäst, var skulle du trivas allra bäst? | |
Tinna | 2011-08-17 23:54 | |
![]() | I staden vill jag bo större delen av vårt år, med en sommarstuga vid vattnet om det för sig går. Högljutt alarm, skrikande ungar, bilar som tjuter. Vilket ljud är värst, då du inte riktigt njuter? | |
öhmöh - Ej medlem längre | 2011-08-18 00:31 | |
![]() | Bilarnas kakofoni gör det svårt att chilla, men barngråt får alltid mitt hjärta må illa. Vad för kulör skall ditt hus ha, vilken av alla färgerna du helst vill ta? | |
Tinna | 2011-08-18 00:46 | |
![]() | Ett slott ska jag ha, målat i vitt. Man kan ju inte ha rosa, vilket konstigt påhitt. Vad får dig ledsen, vad får dig att gråta, är det något hemskt, som inte går att förlåta? | |
Prärieklocka | 2011-08-18 07:20 | |
![]() | När jag ser filmer så händer det ofta, att tårarna droppar ner på min kofta. Beskriv din toppendag från morgon till kväll, vad händer, vad gör du - berätta är du snäll? | |
mishizaki | 2011-08-18 07:37 | |
![]() | lång frukost och en cykeltur sedan gärna en eftermiddagslur en fråga från en antropolog cyklar du, går, far bil eller tåg? | |
piluttan007 | 2011-08-18 07:42 | |
![]() | På morgonen skulle behövas ett svalkande dopp, men efter som det är långt till sjön får jag nöja mig med kaffe i kopp På dagen jag tillbringar tid med arbetskamrater brevid sover gör jag om kvällen och natten så vad jag gör då vetikatten. Om du skall ställa till med fest hur gör du då för att roa dina vänner bäst? | |
piluttan007 | 2011-08-18 07:46 | |
![]() | nu va du snabb mishizaki... jag får hitta på nått till ditt rim då! svarde ju på prärieklockan. Jag både går och färdas i bilen ligger oftast i ytterfilen. Om du skall ställa till med fest hur gör du då för att roa dina vänner bäst? | |
Tinna | 2011-08-18 09:57 | |
![]() | En kväll med vänner och sällskapsspel, lite gott och dricka - ja, hur kan det bli fel? Ringsignalen på din mobiltelefon, vad är det för låt, vart kommer den ifrån? | |
Prärieklocka | 2011-08-18 11:36 | |
![]() | Använder just nu min mans gamla mobil, har nåt ljud som egentligen ej är min stil. Vad är det godaste du vet av allt som går att käka, choklad, potatis, smultron, surströmming, en räka? | |
magnusss_s | 2011-08-18 12:09 | |
![]() | det jag helst av allt vill ha på mitt bord är en gubbe med förnamnet jord om du skall resa till främmande länder vart i världen du då dig vänder? | |
frippefrappe | 2011-08-18 12:14 | |
![]() | New York skulle vara ett häftigt resmål men pengarna räcker inte - är för snål I vilken stad är ditt hus? Var i från Malmö till Porjus? | |
magnusss_s | 2011-08-18 13:04 | |
![]() | I denna stad vi fram på räkmackor glida - Göteborg, vår pärla på Sveriges framsida Om du skall träna och trimma din kropp, lyfter du skrot eller springer ett lopp? | |