Spelrum
Giraffen | 4 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 3 |
Inloggade | 7 |
Mobilspel
Pågående | 20 814 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mariabates | 2007-08-01 16:29 | |
Hjärn Gympa! Vilken sorts människa är sämst här på betapet och varför? | ||
ahlanne | 2007-08-01 17:04 | |
En analfabet skulle jag tro, för de kan inte läsa (eller skriva, tror jag). Har du spelat betapet på engelska? | ||
plack - Ej medlem längre | 2007-08-01 17:10 | |
nej, men jag ska läsa engelska till höst, så då kanske jag kommer igång... varför spelar alla slumpad-hets i betapet? | ||
eliosk | 2007-08-01 17:21 | |
Gör jag aldrig, då hinner jag inte chatta Har du spelat betapet i datormusen och hur många "dataord" kom du på? | ||
IckeSacka - Ej medlem längre | 2007-08-01 18:39 | |
Jag har testat.. Det roliga var när det kom upp att jag fått bonus för ord jag inte hade en aning om var IT-ord. Brukar du titta ut i spelrummet om du fått till en rullning på Betapet? (för att se om någon kommenterar den t ex) | ||
saittam75 - Ej medlem längre | 2007-08-01 18:48 | |
:D Väldigt sällan, men kollade senaste gången mest för "syns skull". =) Hur många rullningar har du gjort på betapet? (ja, vars annars rullar man ord?) | ||
plack - Ej medlem längre | 2007-08-01 18:51 | |
jag har lagt cirka 300 rullningar, varav 126 på mitt nuvarande konto får man använda SAOL när man spelar betapet? | ||
ahlanne | 2007-08-01 19:06 | |
Nej, det räknas väl som fusk? Får man bättre rating-resultat om man vinner i en hets eller snabb-betapet-match än om man spelar med långsammare takt typ normal eller obegränsad? | ||
Okej - Ej medlem längre | 2007-08-01 22:06 | |
Vet inte och kommer inte ta reda på det heller, eftersom jag skulle somna vid så långsamt tempo och därför skulle jag inte kunna göra några vidare jämförelser. Om skaparna av betapet skulle bjuda de 100 mest aktiva besökarna här på en stor fest, tror du att du skulle tillhöra den lyckliga skaran av gäster? | ||
ajson - Ej medlem längre | 2007-08-01 22:10 | |
nej det tror jag inte varför blir man så besatt av betapet? | ||
Marenda - Ej medlem längre | 2007-08-01 22:28 | |
Det är kul att spela och till och med att skriva i forumet kan man nog bli beroende av. Hur ska din drömmotspelare i betapet vara? | ||
Okej - Ej medlem längre | 2007-08-01 22:36 | |
Trevlig (chatta lite), duktig (men inte för duktig bara!) och helst ska han eller hon inte få alla högpoängare/vokaler! :) Om du bara skulle spela betapet en kväll i veckan, vad skulle du göra på de andra kvällarna? | ||
ajson - Ej medlem längre | 2007-08-01 22:40 | |
umgås med familjen, med vänner, kanske träna lite jag måste läsa forumet så fort jag kan. Är jag beroende? | ||
magnusagell | 2007-08-02 01:00 | |
Jag känner igen symptomen, men det är inte lika farligt som heroin, så det e nog lugnt. Varför spelar en del bara med lägre rankade? Surt kan man tycka... | ||
Okej - Ej medlem längre | 2007-08-02 08:15 | |
Ja, det finns nog gott om såna. Vet att det inte var svårt att få spela med högt rankade när man var ny här. Jag ville länge bara spela med såna med hög rating, för att lära mig av de som kan spelet. Sen är det i o f s så att om man är högt rankad, finns ju det färre likvärdiga spelare att möta. Vilken av ordlekstrådarna här på betapet tror du överlever längst? | ||
saittam75 - Ej medlem längre | 2007-08-02 08:58 | |
"Bygga på föregående ord-leken" känns som odödlig tråd. :) Tog det lång tid innan du upptäckte betapets forum efter att du reggat dig? | ||
Okej - Ej medlem längre | 2007-08-02 09:13 | |
Jag upptäckte det nog relativt snart, men sen glömde jag bort det och var inte här på länge. När jag då återkom, var det för att stanna :) Varför loggade du in här på betapet idag? | ||
Marenda - Ej medlem längre | 2007-08-02 10:11 | |
För att kolla lite i detta forum och för att tiden ska gå lite fortare. Vilket är ditt favoritspelrum här på betapet och vilket spelar du minst i? | ||
eliosk | 2007-08-02 10:30 | |
Det måste vara giraffen som är favoriten och datormusen har jag aldrig varit i ännu. Vet du om det har blivit några betapetbarn ännu. Alltså par som har träffats här på beta och sen fått barn? | ||
Marenda - Ej medlem längre | 2007-08-02 11:56 | |
Nej, men det vore ju kul och tänk vilka smarta och verbala barn det måste bli! Är du sån att du absolut vill avsluta med en vinstmatch när du spelar betapet? | ||