Spelrum
Giraffen | 34 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 22 |
Inloggade | 56 |
Mobilspel
Pågående | 21 192 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Bim1964 | 2007-06-27 09:40 | |
Kassörskan som suttit och löst korsord en bra stund sa plötsligt. -Hm linje med mellan orter med samma temperatur, men det är ju klart ISOTERM ska det vara sa hon triumferande. | ||
dawnie - Ej medlem längre | 2007-06-27 11:16 | |
Plötsligt hördes en VÄSNING, kassörskan, som tuggade på sitt suddgummi, hade hickat till och satt suddgummit i halsen. | ||
MissJohanna | 2007-06-27 11:30 | |
Hon hade ingen anledning att MISSTRO honom | ||
ooord | 2007-06-27 13:51 | |
Bara för att han hade begått ett MASSMORD en gång behöver man ju inte ju inte vara det minsta farlig. | ||
saittam75 - Ej medlem längre | 2007-06-27 22:47 | |
Nepp, det farliga i det hela var nog när dom skulle vandra hemåt, över en väldigt dålig och farlig TERrÄNG, men dom började sakta att | ||
illiterate - Ej medlem längre | 2007-06-27 23:46 | |
närma sig Göran, som stod och lekte med en ELDKASTARE tillsammans med sin lillasyster Frida och deras kissemisse Alban, som för tillfället saknade kroppsbehåring. | ||
sushifish | 2007-06-28 23:10 | |
Alban såg ut som en skinnHANDSKE utan sin päls, eller möjligtvis som en LANGETT, det kunde man med VISSHET säga. Han skulle troligtvis nu bli kickad från sin kattmodellsAGENTUR den stackarn! Men han var glad ändå, han hade ett helt TUNNLAND av mark att springa omkring på (och bli jagad av Göran på). Han var en riktig råttFINNARE men då och då slank även en BRÖDKANT ned (Alban var inte den som var den). På kvällen brukade dom rulla in honom i FETVADD, det tyckte han var såååå ANGENÄMt. | ||
illiterate - Ej medlem längre | 2007-06-29 03:12 | |
Han brukade avsluta dagen med en vild tripp i torkTUMLAREn tills han somnade. | ||
dinodog | 2007-06-29 09:51 | |
- Är det någon som vet vad LUSTELD är för något? sa kassörskan och såg sig frågande runt... | ||
Bim1964 | 2007-06-30 11:33 | |
-Inte en aning svarade Ulf men en OLJETANK, det vet jag vad det är. Förresten så skulle det vara skönt med en rejäl tvagning nu och ett bastubad skulle sitta fint det med. -Vi har en ypperligt fin DAMBASTU här i bygden sa gumman, fast du passar nog inte in där fortsatte hon och tittade menande på Ulf. | ||
_phoebe - Ej medlem längre | 2007-06-30 11:39 | |
Äh sa ulf nu låter du bra SKRYTIG, jag vill också bada bastu. | ||
sisterwitch | 2007-06-30 23:06 | |
men se där sa gumman, där kommer min fina hund. Den fnyste ulf, det är sökert en BLANDRAS, ser inte rasren ut den. | ||
dinodog | 2007-07-01 10:07 | |
-Du ska få för rasren du tjoade gumman och ryckte tag i en MILSTEN, med full kraft svingade hon den över huvudet och skickade de rätt i pannan på Ulf. Ha nu SLOCKNA du hoppas du får en rejäl bula och blir lite efterklok. | ||
tanthäxa - Ej medlem längre | 2007-07-01 15:29 | |
Usch sa blondinen, nu måste vi ta hit en STÄDARE, det är ju blod överallt. | ||
saittam75 - Ej medlem längre | 2007-07-01 19:12 | |
Blondinen kom på en smart idé, hon begav sig och tittade på CURLING, för där städar dom ju så bra med deras sopar.. | ||
Bim1964 | 2007-07-02 09:49 | |
-Men det här kan vi ju UTESLUTA dom har ju inga sopskyfflar sa blondinen. Förresten så kan jag sopa bättre än dom så sant som jag kan mitt ALFABET. | ||
sushifish | 2007-07-03 20:09 | |
Vilken TADLARE du är utbrast kassörskan som tyckte blondinen uttryckte sig lite väl hårt om dom stackars curlingspelarna. Jag kan både alfabetet och räkneverket och kan använda både nämnare och TÄLJARE så jag vet vad jag pratar om! Dessutom är jag en INBITEN curlingfantast och när jag sopar går det med en RYKANDE fart! Jag var en av de SÖKANDE till curlinguniversitetet som gick vidare till intervju faktiskt. Kassörskan var mäkta stolt. | ||
tanthäxa - Ej medlem längre | 2007-07-05 13:42 | |
plötsligt skrek kassörskan till och pekade på blondinen, men usch har ni sett, titta på hennes haka vilken jättestor KVISSLA. | ||
_willow - Ej medlem längre | 2007-07-06 23:05 | |
men håll igen truten på dig skrek blondinen tillbaka, jag såg nog dig i onsdags när du stog och hångla med en LUFFARE. | ||
sushifish | 2007-07-12 23:38 | |
Hörru du du din DRABANT (vilket var det värsta skällsord kassörskan kunde komma på i stundens hetta) - du TORTERAr mig med din blotta närvaro! Jag är så trött på dig, du är verkligen en tålamodsTESTARE. Aktarej, annars ska jag MONTERA om nyllet på dig väste hon och hytte varnande med näven. Hennes ansikte började anta en ROSIGHET av all uppdämd ilska som äntligen fick utlopp. Hon var på gränsen att slita av sig skorna och dansa krigsdans BARFOTA i gräset, så arg var hon. Om det inte var för att blondinen helt OBELÖNAD hade hjälpt kassörskan att RENGÖRA golvbrunnen i badrummet (vilket kassörskan tyckte var jätteäckligt, men blondinen som var läkare var ju van vid äckliga saker, koloskopier och sånt) så hade kassörskan sagt upp all bekantskap för länge sen. | ||