Spelrum
Giraffen | 35 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 28 |
Inloggade | 63 |
Mobilspel
Pågående | 21 192 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
dinodog | 2007-08-16 19:50 | |
Nu blev Ulf TVEKSAM hur ska jag göra? - Nu vet jag sa han högt, jag singlar slant, om det blir krona åker jag till Varberg om det blir klave så...... | ||
sisterwitch | 2007-08-18 10:31 | |
ger jag mig ut på havet med min bästa vän bettan som är en duktig SEGLARE och dessutom ganska vacker. | ||
Bim1964 | 2007-08-18 18:24 | |
Men vad hjälper det tänkte Ulf jag är fortfarande sjösjuk efter sista resan med bettan. Nä jag får nog gå tillbaka till mitt jobb som NOTARIE. | ||
sushifish | 2007-08-19 19:22 | |
Han var dock väldigt sugen på Varberg eftersom han tyckte så mycket om att åka tåg - iallafall INRIKES. Varberg verkade även LOVANDE ur ett turistperspektiv, hade han sett i en broschyr. Fast han hade ju glömt sin LADDARE på jobbet oc borde ju åka och hämta den först... Det gällde att hålla sig FLYTANDE även om det kändes som om han hamnade i ljuset från en BLÄNDARE varje gång han mötte blondinens blick. Det var sånt SLÖSERI att hon inte ville ha honom, han som var ett riktigt kap, hade alltid hans mamma sagt. I hans mammas HEMLAND Finland skulle kvinnorna vara tokiga i en karl som han! Men det enda han kunde göra var att BEGRÅTA sin olycka och försöka gå vidare. Det var som med ett kontrakt där man inte läst det FINSTILta, det var bara att bita ihop tänkte han förnumstigt. Ändå kände han det som om hans hjärta var FASTSATT i en tråd som blondinen kunde dra i när och om hon ville. Han ville SNARARE hamna i SLAGSMÅL än nånsin bli kär igen! Men hennes ord var söta som KANDERAde äpplen, varje gång hon talade var det som att LANSERA en svärm av humlor som surrade runt hans huvud. Han behöve både livrem och HÄNGSLEn för att klara sig ur den här situationen, det var helt klart. Han bestämde sig för att vara kall som en STENSTOD när han hörde hur blondinen plötsligt... | ||
ooord | 2007-08-21 01:45 | |
frågade. SMÖRBULT är ju en fisk och jag har hört att det är nyttigt att äta fet fisk. Så på namnet hör man ju att den måste ju räknas som fet. | ||
_willow - Ej medlem längre | 2007-08-21 23:25 | |
men ulf som såg en taxi åka förbi, sprang som en galen efter taxin, stanna skrek han och viftade med armarna visst tar ni en PASSAGERARE till. | ||
skopolamin - Ej medlem längre | 2007-08-22 13:21 | |
taxichauffören gav ulf en hastig blick och ulf kände hur huden på armarna KNOTTRAde sig | ||
_willow - Ej medlem längre | 2007-08-23 23:37 | |
Han tyckte, och ändå var han en stor TVIVLARE, att taxichauffören hade riktiga huggtänder, hjälp tänkte jag måste se i syne. | ||
_veruca - Ej medlem längre | 2007-08-24 23:47 | |
ulf blev så rädd att han darrade inte ens när han var guldVASKARE i klippiga bergen och mött en grizzlybjörn hade han varit så här rädd. | ||
_willow - Ej medlem längre | 2007-08-27 22:10 | |
plötsligt såg ulf att chauffören hade en revolver i handen, oh hjälp tänkte ulf, låt den vara OLADDAD. | ||
Bim1964 | 2007-08-31 09:42 | |
-De var länge sedan vi sågs Ulf, sa chauffören plötsligt. Känner du inte igen mig? -Visst sjutton sa Ulf, det är ju Stig-Sune men du var väl fotograf? -Javisst men jag tröttnade på att säga OMELETT till alla som skulle ta kort. Så jag sadlade om och blev taxicaffis. Förresten ska du inte med på en BÅTRESA, jag ska på en expedition om leta efter ett ALFKORS på en ö i Atlanten. -Nu gäller det att hålla huvudet kallt tänkte Ulf, så sa han.... | ||
_veruca - Ej medlem längre | 2007-09-02 11:19 | |
hör du jag tror inte jag följer med. För ulf visste att stig-sune var en riktig ögonTJÄNARE och säkert skulle lura honom på nån vild jakt och sedan lämna honom där, ja man kan säga att stig-sune var en riktig TATTARE när det gällde att lura fölk. | ||
ooord | 2007-09-05 19:34 | |
-Du Ulf som är en äkta BLEKING tackar väl inte nej till ett sånt äventyr, sa Stig-Sune. | ||
ajson - Ej medlem längre | 2007-09-05 19:51 | |
Stig-Sune hade en liten hund, en STÖVARE som han matade med havregrynsgröt. Han behövde en stor TRÄSKED, för hunden hade ett stort gap. | ||
skopolamin - Ej medlem längre | 2007-09-05 19:54 | |
Stig-Sune var på det hela taget en REALIST då det kom till praktiska göromål. | ||
_veruca - Ej medlem längre | 2007-09-09 00:08 | |
Men han hade ingen ORDNING på sina saker och det gjorde att han ofta glömde bort vad han lovat. | ||
sisterwitch | 2007-09-10 11:18 | |
och nu var det den ÅTTONDE gången stig-sune hade glömt köpa hem havregryn till sin lilla hund. | ||
_phoebe - Ej medlem längre | 2007-09-18 19:12 | |
Plötsligt hördes en JAMNING från baksätet på taxin, och där satt en väldigt söt kattunge. | ||
ooord | 2007-09-30 02:24 | |
Den lilla kattungens päls glänste i solskenet. Man skulle kunne benämna den SOLKATT. | ||
sisterwitch | 2007-10-13 11:18 | |
Den lilla kattungen hade vuxit upp hos en lejonTÄMJARE, men hade sprungit bort och kommit vilse. | ||