Spelrum
Giraffen | 48 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 29 |
Inloggade | 79 |
Mobilspel
Pågående | 21 480 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
HappyU | 2005-10-25 21:30 | |
![]() | pos: Det var en bra fråga att ställa mig. Och om jag bara använder min hjärna, som är ett fantastiskt redskap i sånna här lägen, så kommer jag att fixa frågan på nolltid. | |
Eskarina1 | 2005-10-25 22:33 | |
![]() | Latmask: Så jag ringer min syrra, som får åka hem till mig och leta reda på passet och leverera det till mig, medan jag sätter mig och tar en öl på närmaste pub. | |
pilutta-dej | 2005-10-25 22:36 | |
![]() | förvirrad: Men när jag ska betala upptäcker jag att jag har glömt plånboken hemma, eftersom jag är stammis får jag kredit till nästa gång, sedan kommer jag inte ihåg min portkod utan måste klättra upp till tredje våningen i vildvinet. | |
HappyU | 2005-10-25 22:39 | |
![]() | pos: och det visar ju hur fint mina musker fungerar och kroppen jag har är fantastisk. | |
pelikanen - Ej medlem längre | 2005-10-26 00:04 | |
![]() | Hypokondriker: men jag tror att jag kan ha fått en liten stukning på ena lilltån, jag är inte säker men den verkar lite svullen på något sätt, så jag tar hissen ner igen och går äntligen på planet till hälsokurorten i Italien. | |
HappyU | 2005-10-26 10:18 | |
![]() | pos: Visst är det väl för bra att flygplanet är uppfunnet, resan går går ju så mkt snabbare och smidigare än om man skulle åka tåg. Och vilken god mat man får sen. Det är ju fantastiskt! | |
pelikanen - Ej medlem längre | 2005-10-26 11:21 | |
![]() | Hypokondriker: Ombord får jag be om en lugnande för mitt hjärta slår så fort. Det kan ju vara flygskräck men tänk om det är hjärtattack på gång. När jag landar i Rom känner jag mig lite lugnare och | |
singla | 2005-10-26 11:35 | |
![]() | Den undergivna lilla geten snubblar i flygplanstrappan och slår huvudet i marken med en gloffs. Plötsligt kommer hennes ilskna, våldsamma attityd tillbaka. Den ilskna: Äntligen kommer vi ut till ankomsthallen där vi möts av en massa irriterande Italienare. Jag sparkar ner några stycken som står i vägen för mig när jag går till bussen. -Gaaaaaah! - Vilket fult land jag har hamnat i! | |
Eskarina1 | 2005-10-26 11:50 | |
![]() | Latmask: Det första jag ser är en gigantisk hoppborg och den ser så underbart mjuk och bekväm ut att jag naturligtvis måste gå och ta en tupplur i den. | |
pelikanen - Ej medlem längre | 2005-10-26 12:00 | |
![]() | Hypokondriker: Jag ligger där ett tag men känner att jag nog snabbt vill komma till hälsohemmet för jag har sån huvudvärk och det skulle ju kunna vara nåt farligt så jag skyndar på och går på bussen som ska ta mig till Brindisi. | |
Eskarina1 | 2005-10-26 12:10 | |
![]() | Latmask: Naturligtvis så somnar jag, utmattad och ovan av allt besvärligt som jag är, och när jag vaknar upp befinner jag mig mitt ute i glesa landsbygden och den arga busschauffören skriker på mig så jag fårstår att jag MÅSTE kliva av, vilket jag i min resignation måste göra. | |
pilutta-dej | 2005-10-26 19:40 | |
![]() | Förvirrad: Där irrar jag runt i den stekande solen och kan inte komma ihåg vart jag är på väg, så jag grips av lätt panik. | |
Eskarina1 | 2005-10-26 19:47 | |
![]() | Latmask: som tur är har jag alltid med mig en ihopfällbar vilstol (i lättklass) så jag sätter mig ned under ett vackert stort träd för att slumra lite. | |
singla | 2005-10-26 19:55 | |
![]() | Den ilskna: - Ja, vackert är väl att ta i. -Egentligen, när jag tänker, efter är det jävligt fult. Jag blir så irriterad på det anskrämliga trädet att jag sliter av de nedersta grenarna samtidigt som jag morrar ljudligt. Sen beger jag mig iväg mot..... | |
HappyU | 2005-10-26 22:35 | |
![]() | pos: en väldigt trevlig liten bykrog och de lagar gudomlig mat och jag njuter av fulla drag och det är ju bra för det är semester och då ska man njuta och det är även bra för hälsan att njuta och det tycker jag ju om. | |
Ancan - Ej medlem längre | 2005-10-27 09:22 | |
![]() | Varmhjärtad: När jag får syn på barnen som står och ser på mig med stora ögon kan jag inte låta bli att ge dom lite småpengar att roa sig för. | |
HappyU | 2005-10-27 11:29 | |
![]() | pos: det är ju underbart att jag har kraften att dela med mig av de tillgångar jag har, att kunna ge av hela mitt hjärta och plånbok. | |
pilutta-dej | 2005-10-27 18:21 | |
![]() | förvirrad: Var är min plånbok? | |
HappyU | 2005-10-27 23:26 | |
![]() | pos: Den är nog i händerna på någon som behövde den bättre. Att hela min reskassa är borta bekymrar mig inte så mkt, jag får helt enkelt leva på vad naturen har att erbjuda och det är ju nyttigt för själen att späkas, har jag hört. | |
Ancan - Ej medlem längre | 2005-10-28 08:54 | |
![]() | Varmhjärtad: Jag gläds åt att någon har fått nytta av mina tillgångar, som inte är så stora och ger mannen vid bordet bredvid ett bländande leende eftersom han ser lite ensam ut. | |