Spelrum
Giraffen | 32 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 17 |
Inloggade | 50 |
Mobilspel
Pågående | 21 268 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
MixMax | 2011-12-28 10:00 | |
Glädjekälla? Menar du att det här är en glädjekälla? Ja, för dej kanske - men vem är du att tala för oss alla andra? Jag själv tex, lever i en ganska stor bubbla där jag upptäckt ganska många äkta källor till glädje, tex navelskådning, pillra i naveln...och ja...mycket mycket annat! | ||
Klyv | 2011-12-28 10:55 | |
Alltså ursäkta, men vad är det för glädjande med att skåda navlar? Tacka vet jag färglada drinkparaplyn, rolig reklam på tv, hörvänliga diskussioner på radio. Det om något är kvalitativ glädje. | ||
MixMax | 2011-12-28 15:13 | |
Färgglada drinkparaplyn? Är du gay eller? Rolig reklam på tv? Nämn en enda rolig reklam på tvn som INTE vill dra folk i det ekonomiska fördärvet! | ||
Klyv | 2011-12-28 15:38 | |
Gay betyder ju glad, så isånnafall är jag jättejättegay! Och det är inget fel med det. Jag ska allt nämna några roliga reklamer med humor: Ica-reklamen - hur kul som helst. Halebop-reklamen - jätterolig! Comviq julreklam - tänkvärd och skoj. 118100-reklamen - spännande, rolig och smart. Triss-reklamen - årets bästa reklam. Jag kan inte påstå sålättvindigt som du att dessa var för åsikt att dra ner samhället i ett ekonomiskt fördärv, det skulle ju påverka deras egna företag! | ||
MixMax | 2011-12-28 15:43 | |
Knappast troligt att företagen blir lidande. Där en "belånad upp över öronen-dumbom" försvinner så står det gladeligen en ny dumbom och tar vid det vansinniga shoppandet som kommer sej av denna gudsförgätna syndiga reklam. Det är synd om den klena veka lilla människan. | ||
Klyv | 2011-12-28 15:46 | |
Jaha, okej, så du är en sån som sparkar på dom som ligger ner? Har inte tänkt på att den lilla klena människan också har känslor? Det är fakta och sunt förnuft att utan reklam så skulle ingen handla. Då skulle företagen stå där utan kunder och då måste de avskeda personal. | ||
MixMax | 2011-12-28 17:01 | |
Så då skulle folk svälta ihjäl menar du? Du tror inte hungerdriften får folk att gå till ex Ica och handla ändå utan reklam? Och så länge det finns människor som behöver mat så kommer matvaruaffärerna att existera med eller utan reklam och ingen personal behöver då avskedas pga det inte. Däremot avskedas folk pga de där idiotiska självbetjäningskassorna! Det är idioti det. | ||
Klyv | 2011-12-29 09:26 | |
Det folk borde göra av sin hungerdrift, det är att återgå till det mest grundläggande i mänsklighetens historia - att jaga själva. Gå till Ica, det är ju som att fuska! Själv jagar jag minsann, allt från älg till fisk. Och hur tänker du när du säger att folk avskedas på grund av självbetjäningskassorna? Har du inte tänkt på att andra någon annanstans har blivit ANSTÄLLDA för att bygga dessa kassor, producera och sälja dom? Är ju hur bra som helst, förstår inte varför man klagar över det liksom. | ||
MixMax | 2011-12-29 09:44 | |
Hur ska folk som bor i städer kunna skjuta en älg? Tror du det simmar fiskar i fontänerna??? Men stå du där i självbetjäningskassorna när du handlat så väljer jag den levande människan i kassan. Den som man kan PRATA med om något blir fel. | ||
Klyv | 2011-12-29 10:20 | |
Men herregud, är det svårt för folk att lyfta på arslet och ta sig ut till skogen eller? Lite frisk luft och motion dessutom, ojoj, jättefarligt! Är man hungrig så får man väl göra det som krävs. Och jag har då rakt aldrig träffat en enda kassör som har varit pratvänlig, än mindre kunnat hjälpa till när fel uppstått, så det gör då inget. | ||
MixMax | 2011-12-29 10:24 | |
Sällan har jag väl träffat en så människofientlig person som du? Fick du bara trasiga leksaker av dina föräldrar när du växte upp, eller? Fast du är ju uppenbarligen inte djurvän heller eftersom du törstar så efter blod. Terapi kanske? | ||
Klyv | 2011-12-29 10:33 | |
Nu begriper jag inte hur du menar. Du anklagar mig för att både vara människofientlig OCH icke djurvän? Tillåt mig skratta, haha! Det är precis tvärtom. Jag värnar om djuren och jag kämpar varje dag för mänskligheten. Och jag tror knappast att du vet något om mina föräldrar och om vad jag hade för uppväxt! | ||
MixMax | 2011-12-29 10:38 | |
Nej tack o lov för det. Arma människor. För var det inte dom som förstörde dej så har du ju lyckats med det själv. Har du blivit hjärntvättad av nån sekt? På vilket sätt är man djurvän om man uppmanar till jakt för att döda och äta bytet? Nej tacka vet jag vegetarianer! Vi brukar jorden och sår den mat vi behöver. Varken mer eller mindre. Miljövänligt och nyttigt. Prova det du! | ||
Klyv | 2011-12-29 10:48 | |
Bullshit, jag tror inte ett ord på att du är vegetarian! Och det där är inte ens sant att ni "bara brukar jorden till den mat man behöver". Du, jag sitter på så mycket information om vegetarianernas kultur så du anar inte. Jag ksulle kunna största hela eran fejkade fasad på en minut. Men alltså, snacklar du skit om min morsa? Hon har inte gjort något ont. Handsken är så jävla kastad! | ||
MixMax | 2011-12-29 11:00 | |
Har du bara en handske att kasta? Naturligtvis pratar jag inte skit om din mamma, är du inte läskunnig? Du tolkar ju min text som fan läser bibeln. Men jösses, vad är det för speciellt världsomstörtande du vet om oss vegetarianer då? Att grönsaker är nyttigt? Väx upp och bli lite mindre fientlig! | ||
Klyv | 2011-12-29 11:09 | |
Alltså herregud jag tror jag måste gå till Skrik-tråden efter det här, så förbannad blir jag. Nej, jag har inte bara en handske att kasta- det är ett talesätt. Jo jag är läskunnig, jag är dessutom intelligent och kan läsa mellan raderna, och jo du dissar min mama! Vilket är otroligt lågt, jag skulle aldrig ens dra ett mamma-skämt. Du vill bra gärna veta va? Men ser du detvet du redan, det är bara det att du låtsas inför alla som att du inte vet, för att du i själva verket döljer något! Kom ner på jorden och bli mer snäll. | ||
MixMax | 2011-12-29 11:15 | |
Du, jag är faktiskt bland det snällaste som finns, vilket du skulle märka om du inte var så människofientlig. Jag ska fanimej visa vad du skrivit för min man. Han är en väldigt framstående analytiker, så han kommer snabbt att kunna tyda om jag har rätt eller ej. Skrik-tråd, vad är det för trams? Omoget så det förslår. Prova att gå ut i naturen och krama ett träd istället. Eller har du inga vänner som du kan prata ut med? Jag tror verkligen du har bakomliggande problem som behöver komma till ytan. Personligen kastar jag varken handskar eller nåt annat. Dina våldsamma lustar borde få dej att förstå att något är fel. Nu känner jag att vi inte kommer så mycket längre i den här diskussionen, då vi står allt för långt ifrån varandra. | ||
Klyv | 2011-12-29 12:48 | |
Din man? Analytiker? Pfft. Töntigt. Alltså, sluta snacka som om du känner mig. Du vet väl att de fel och problem man ser hos andra oftast (i ditt fall alltid) är för att man själv identifierar sig i dom? Touché liksom. | ||
frukantarell | 2011-12-29 13:10 | |
Som ni håller på! Det börjar bli löjligt låg nivå! Kan ni inte hitta på något annat att tjafsa om? Vad sägs om bakelser som exempel? Min favorit är en klassiker prinsessbakelse. "Mums"! | ||
Klyv | 2011-12-29 13:18 | |
Ingenting slår morotskaka. Det vet alla! | ||