Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 5 |
Inloggade | 8 |
Mobilspel
Pågående | 20 814 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Okej - Ej medlem längre | 2007-08-02 12:09 | |
Ja, tyvärr. Ibland är det klokare att sluta i tid. Om du och tre andra från betapet skulle träffas en dag i Stockholm och alla skulle få föreslå något att göra tillammans i huvudstaden, vilket skulle bli ditt förslag? | ||
Marenda - Ej medlem längre | 2007-08-02 18:37 | |
Kanske sätta oss på nåt mysigt fik och spela IRL! Har du träffat nån härifrån betapet på riktigt? | ||
plack - Ej medlem längre | 2007-08-02 18:56 | |
min syster! hon har lagt SAFTKALAS (men inte som en rullning) fast det skiljer ändå cirka trettiotusen placeringar mellan oss. tror du att det blir lättare att öka i ranking när man har nått en viss nivå, för att motståndaren då blir rädd för dig och blir blockerad? | ||
plack - Ej medlem längre | 2007-08-02 18:56 | |
(en viss nivå i BETAPET, glömmer alltid att jag måste ha med det i frågan...) | ||
saittam75 - Ej medlem längre | 2007-08-03 07:37 | |
Kanske kan bli så, eller så blir dom extra taggade och gör så att man rasar ner igen i ratingen. Förutom Betapet-spelandet här på nätet, har du nått Alfapetspel hemmavid som du spelar ibland? | ||
Okej - Ej medlem längre | 2007-08-03 08:29 | |
Jag har ett, men det används sällan, däremot så spelade jag tidigare i sommar med en av mina bröder och vår pappa i en stuga på landet. Om du är singel, tror du att det är möjligt för dig att hitta den rätta här på betapet, om du inte är singel, får du tänka dig in i situationen och svara rent hypotetiskt? | ||
plack - Ej medlem längre | 2007-08-03 15:48 | |
rent hypotetiskt då...inte hitta den rätta genom att bara spela, det tror jag inte riktigt. skumt om man skulle bli förälskad i en spelstil. men man kanske kan hitta någon genom tätt forumskrivande, precis som på vilken annan chatsida som helst. däremot kanske man kan få GROUPIES om man blir tillräckligt bra, själv brukar jag tex kolla in sportens och lövens sidor och tänka på deras tips om att 'spela med pondus' och att 'det räcker inte att vinna, man ska vinna stort'. tycker du att det känns nördigt att berätta för andra människor att du spelar betapet, (typ att sitta vid fikabordet och säga 'fan igår missade jag en rullning för att jag tryckte på fel knapp, blev alldeles skakis men lyckades i en senare match lägga oNYKTER genom att utnyttja en tom bricka')? | ||
Okej - Ej medlem längre | 2007-08-03 18:38 | |
Nej, jag tycker inte det känns nördigt alls, faktiskt. Däremot kan de oinsatta aldrig förstå hur det känns att lyckas med en riktigt skön rullning eller hur surt det är att rasa flera hundra poäng i rating på en dag. Därför pratar jag inte så mycket om mitt spel(missbruk). Datormusen, det nya spelrummet här i betapet tycks ha blivit en succé, men om du fick välja ett nytt temarum, vad skulle det bli? | ||
IckeSacka - Ej medlem längre | 2007-08-03 19:26 | |
TINGSRÄTTEN, där juridiska ord belönas. Eller Pressrummet (journalistiska ord). Har du någon gång fuskat på Betapet? | ||
HappyU | 2007-08-03 19:59 | |
Nej det har jag inte. Har du tipsat nån av dina vänner/familj om betapet.se? | ||
IckeSacka - Ej medlem längre | 2007-08-03 20:25 | |
Faktiskt inte förrän häromdagen då jag tipsade en...tja, inte kompis men bekant i Sundsvall om spelet då vi av andra anledningar kom att prata om det. Eller jo, en gång tidigare men det är länge sedan. Har du spelat i alla rum på Betapet? | ||
Gariam - Ej medlem längre | 2007-08-03 20:28 | |
Ja, jag missionerar. Vilken är din önskerullning? | ||
-Gunsan- - Ej medlem längre | 2007-08-03 20:32 | |
COSINUS vill jag rulla för det är ett så lattjo ord! Vem spelar du helst mot här på betapet? | ||
Okej - Ej medlem längre | 2007-08-03 20:36 | |
saittam, väntar just nu på att han ska bli klar med sin match, så vi kan spela! :) Om du skulle vakna upp kallsvettig efter att ha drömt en mardröm om att du spelade betapet, vad tror du den drömmen skulle handla om? | ||
IckeSacka - Ej medlem längre | 2007-08-03 22:32 | |
*skrattar* Cosinus har jag för mig att någon rullade mot mig i någon av de senaste turneringarna. Att jag fick stryk mot den med allra lägst rating och att det var personens första vinst. Nu lär dock inte det hända eftersom jag inte skulle spela mot någon med så låg rating, men mardrömmar är ju sällan logiska. Vad är det högsta totalpoäng du fått på ett standardbräde här på Betapet? | ||
Okej - Ej medlem längre | 2007-08-04 10:35 | |
470. Skulle du få abstinens om du inte loggade in på betapet på låt oss säga två veckor och hur tror du att den abstinensen i så fall skulle yttra sig? | ||
-Gunsan- - Ej medlem längre | 2007-08-04 10:40 | |
Absolut... klättra på väggarna kanske? Vara vresig, elak och allmänt bångstyrig :p Hur många matcher i snitt spelar du här på betapet en "normal" dag? | ||
ajson - Ej medlem längre | 2007-08-04 10:42 | |
det är ganska olika...kan bli många.. kanske 15 i snitt Vilket tid på dygnet spelar du helst betapet? | ||
IckeSacka - Ej medlem längre | 2007-08-04 14:31 | |
Vid den tid jag är pigg medans motståndaren är så trött att den har tunnelseende! :-) Har du kollat i ratingen här på Betapet hur du står dig i konkurrensen med övriga spelare från din kommun? | ||
saittam75 - Ej medlem längre | 2007-08-04 21:11 | |
Har kollat en gång, men det var längesen. Händer det ofta att du spelar orankade matcher även när du inte deltar i turneringar? | ||