Spelrum
Giraffen | 23 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 12 |
Inloggade | 35 |
Mobilspel
Pågående | 20 967 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
magnusagell | 2007-09-18 07:36 | |
![]() | Varför drack jag öl, undrade han stilla, då han var väl medveten om att han sedan födseln saknade minsta tillstymmelse till leverfunktion, och hans portabla dialysmaskin var inne på service, varpå han tanklöst satte i sig en till. | |
ajson - Ej medlem längre | 2007-09-18 09:05 | |
![]() | -What are you doing? undrade hans engelsk/svensktalande dialyssjuksköterska.-du vet väl att öl är totalförbjudet? Anders tittade på henne länge, och sedan svepte han sin 3e bägare. | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-09-18 16:58 | |
![]() | x-tra pris tänkte han högt för sig själv och gladdes åt sin geniala idé, nu skulle han ta sig i kragen och sluta dricka öl och övergå till läsk eller något annat (o)nyttigt, han hade sett att på Kvantum, där fanns det olika drycker till bra pris. | |
magnusagell | 2007-09-18 21:44 | |
![]() | Ytterligare en i sammanhanget kort tid förflöt utan att något speciellt hände, vilket fick honom att känna sig mer och mer stressad, men samtidigt rofull, och det var en ny sensation vilken fick honom att inleda det mödosamma arbetet att skaffa sig ordning på tankarna som sedan en längre tid vars oreda en längre tid totalt dominerat hans till synes så skrala agenda, och började fundera på huruvida en kall pilsner skulle få humöret på uppåtkurs. | |
ajson - Ej medlem längre | 2007-09-21 13:52 | |
![]() | Zoologerna som satt vid bordet bredvid, blev intresserade av Anders. De undrade om han mådde bra, eftersom han såg så funderande ut. Han svarade lite frånvarande att han kunde inte samla sina tankar, men fick han en öl så skulle det nog bli bättre. | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-09-21 14:23 | |
![]() | Åh-tänk en Mariestad, det är gott, tänkte Anders, men så tittade ha på zoologerna och dom såg inte så förtjusta ut- vad menar dom, man kan väl inte drickaCola tänkte han. | |
ajson - Ej medlem längre | 2007-09-21 18:24 | |
![]() | Äntligen fattad dom att han ville ha öl att dricka. De serverade ett stop med skummande öl, och till det fick han små korvar som smakade makalöst gott. Efter denna måltiden så gick han lullandes iväg ut iskogen. | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-09-21 18:28 | |
![]() | Över talltopparna gick ett sus av välbehag, skogens alla djur sympatiserade med honom, men dom var djur och hade aldrig smakat öl, och därför förstod dom inte vad det var frågan om. | |
ajson - Ej medlem längre | 2007-09-21 18:33 | |
![]() | Anders gick och gick längre in i skogen. Han lyssnade på fåglarnas kvitter och tittade på alla fina höstfärger som fanns i träden. Helt plötsligt hörde han något konstigt. | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-09-21 18:36 | |
![]() | Bevare mig, vad är det som låter- det låter som en blandning mellan motorsåg och orrspel, han smög sig närmare- kikade mellan granruskorna. | |
ajson - Ej medlem längre | 2007-09-21 21:36 | |
![]() | -Christina!, ropade han. -Vad gör du här bland granruskorna? Christina var hans avlägsna släkting ifrån Australien. Han hade inte sett henne på många år, och nu träffade han på henne i skogen långtbortfrånstan. | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-09-22 10:18 | |
![]() | Du, sa hon -jag har hört att det ska bli en Betapetturnering här i stan, så jag tog flyget hit, men landade av någon underlig anledning här i skogen. | |
ajson - Ej medlem längre | 2007-09-22 12:44 | |
![]() | Eftersom C inte varifrån Sverige, så kunde hon inte veta att just denna flygplatsen var belägen mitt ute i skogen. Betaturneringen skulle vara i en stuga i närheten, men den var superhemlig..Ingen annan än de som skulle vara med i turneringen visste om detta, så nu hade hon ju avslöjat detta för Anders. | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-09-23 16:58 | |
![]() | Fy- farao vad hon skämdes, tänk att hon inte kunde hålla tätt, den här turneringen var ju bara för vissa utvalda, och vad hade hon nu gjort- tänk om det kom andra människor som var mycket bättre än henne? | |
ajson - Ej medlem längre | 2007-09-26 22:10 | |
![]() | Genom skogen kom en man gående. Han undrade vad hon gjorde i hans skog. Han var nämligen skogsvaktare, och han bestämde över allt som skulle ske i hans skog. C kunde inte berätta vad som skulle hända i skogen, eftersom det var hemligt, så hon drog en riktig vals, nämligen | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-09-27 16:52 | |
![]() | Här sitter jag på en liten tuva, och är så ledsen och stora tårar trillade på hennes bleka kinder, jag kan för mitt liv inte hitta den man jag gifte mig med en sommardag, för 25 år sen, vad ska jag göra? | |
ajson - Ej medlem längre | 2007-09-29 22:09 | |
![]() | Gör ingenting, sa gurun som kom som en ängel i skogen. -Det är mening med livet som det är nu, sa han bestämt. Det kom en man genom skogen som gick med bestämda steg emot henne. Han hade bestmt framtiden åt henne, nämligen att hon skulle få en | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-09-29 23:11 | |
![]() | halv gård och inte ett dugg mer, men vad hade hon gjort för att förtjäna detta, som hon stretat och jobbat, och vad har hon för det, inte ett enda dugg, vad skulle hon göra med en halv gård? | |
ajson - Ej medlem längre | 2007-09-30 09:16 | |
![]() | oj, vad fel det blev igår... fortsätter på I Inte hade hon gjort någonting, men det behövde hon inte heller, för gurun tyckte att hon var värd en halv gård eftersom hon inte orkade att ta hand om en hel. Den andra halvan hade gurun bestämt att JokkmokksJocke skulle ta hand om, och det tyckte hon lät bra. | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-09-30 10:46 | |
![]() | Ja, och vad satt han och sjöng på då- Gulligullan koko som en gö-ök, jag bjuder dig två rum och kök, hon hette ju inte ens Gullan, och något kök hade hon inte sett i halva gården. | |